Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

torsdag, 7. december 2006, 23:30

Hey...

Hvad hedder sådan et program som man kan glatte et billede med, så hvis man nu f.eks. har et billede af en pige med ikke lige den pæneste glatte hud eller man måske lidt vil gøre hendes ansigt mindre og sådan noget der...

hvad hedder sådan et program?

et som det her f.eks.
http://www.break.com/index/transformation_of_a_model.html

ajj pis, den skulle vist ha været oppe i Programmer... sorry admin

:thumbsup:

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Toby" (07.12.2006, 23:31)

2

torsdag, 7. december 2006, 23:49

De anvender Photoshop til det ku jeg forestille mig.. og det er ikke bare By the push of a button ;) det kræver nok en del skills og viden om hvordan det skal se ud, for stadig at være "naturligt"

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Karga" (07.12.2006, 23:50)

3

fredag, 8. december 2006, 00:06

Citeret

Originally posted by KarGa
De anvender Photoshop til det ku jeg forestille mig.. og det er ikke bare By the push of a button ;) det kræver nok en del skills og viden om hvordan det skal se ud, for stadig at være "naturligt"

oki, jeg troede der var et program der var lavet til det... :)

4

fredag, 8. december 2006, 01:50

Citeret

Originally posted by Angelus

Citeret

Du kan bruge f.eks. healing brush tool, clone stamp tool og lign. i photoshop til at fjerne skønhedspletter, bumser osv. :)

- Mads Björck

5

fredag, 8. december 2006, 02:25

Citeret

Originally posted by Shiver

Citeret

Citeret

Du kan bruge f.eks. healing brush tool, clone stamp tool og lign. i photoshop til at fjerne skønhedspletter, bumser osv. :)

en fil man skal hente og installer? eller?

6

fredag, 8. december 2006, 06:58

Nej det er standard i photoshop. Healing tool og patch tool ligger under clone stamp hvis du holder mussen nede på det værktøj i tool baren.

Det er ikke noget man bare lige gør, men du kan søge efter tutorials på google omkring det og finde en masse. Forvent dog ikke at det er noget der kommer lige med det samme det er ikke så nemt igen :)

Jeg lader tråden ligge her da det drejer sig om billedebehandling.

Noget helt andet hvis du lige kigger lidt på den video du linker til gør de faktisk ikke meget ved huden i photoshop det bliver primært klaret med makeup inden de kommer så langt. Det er så heller ikke ps de bruger for det må de ikke reklamere for, men er egentlig det samme bare uden logoer osv :D

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
Common sense is creativities biggest enemy

7

fredag, 8. december 2006, 07:00

Du kunne nu også med stor success bruge surface blur og en layer mask.

8

fredag, 8. december 2006, 07:24

Citeret

Originally posted by Macimuz

Var en mulighed jeg må inddrømme at jeg aldrig gør det på den måde.

Healing tool
Patch tool
Evt. lille smulle gussain blur kombineret med layer mask og blend mode soft eller overlay.

9

fredag, 8. december 2006, 07:34

Citeret

Originally posted by _WHAT_

Citeret

Originally posted by Macimuz

Var en mulighed jeg må inddrømme at jeg aldrig gør det på den måde.

Healing tool
Patch tool
Evt. lille smulle gussain blur kombineret med layer mask og blend mode soft eller overlay.

Sker jeg anvender den, når jeg lige skal forbedre nogle baggrunde fra nettet af.

Men synes man opnår en meget jævn effekt med surface blur, men selvf. i en lille mængde eller ser det også meget falsk ud.

10

fredag, 8. december 2006, 10:21

oki takker..

men hvordan gør de så hendes ansigt smaller... den er sq tricky

11

fredag, 8. december 2006, 10:33

Citeret

oki takker..

det gør man normalt med liquify værktøjet som du finder under filter i menuen. Det er dog temmelig svært og styre. Bruger det stort set aldrig syntes det er en lovlig kraftig redigering.

12

fredag, 8. december 2006, 10:35

Citeret

oki takker..

Eventuelt en omgang selections, som bliver strukket/klemt.

Ellers kan man måske med fordel bruge "liquify"

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.