Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

torsdag, 7. december 2006, 15:36

Jeg har nu skrevet den første entry i min blog omkring komposition i forbindelse med fotografering.

Den første handler om den nok meste kendte regel nemlig det gyldne snit eller the rules of thirds.

Kig forbi bloggen lige her... BLOG

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
Common sense is creativities biggest enemy

2

torsdag, 7. december 2006, 15:45

Endnu engang har du skrevet det så alle kan forstå det. :9xo

Jeg synes sku det er rart at du laver dette. Det er rart at komme ind og få friske begreberne op. :))

Intel I7 3930K Cooled by Phanteks PH-TC14PE
MSI X79 Big Bang Xpower II
16GB Samsung Green DDR3 PC3-12800 1600MHz
1x120GB Corsair Force Series 3 +1x250GB Samsung EVO 840 + 1x640GB Samsung SpinPoint F1
MSI GTX980ti 6G - Asus ROG SWIFT PG278Q
Asus Xonar Phoebus - Logitech Z4 - Sennheiser PC 360
NZXT Switch 810 - Corsair HX 1050W
L-S-P on Deviantart

4

mandag, 11. december 2006, 07:53

Citeret

Originally posted by Lecter
Der er ikke langt fra ord til handling hos dig hva? :D

Jeg tager en kigger ;)

Tjaa hvis jeg føler det er nogen i kunne bruge så kunne jeg jo lige så godt få lavet lidt :)

Men håber da folk har fået noget ud af det der er ikke rigtig kommet kommentarer her eller på selve bloggen.

Hardstyler

Gæst

5

mandag, 11. december 2006, 08:27

Jeg har læst det og kunne godt bruge det til noget :D

6

mandag, 11. december 2006, 08:53

Citeret

Originally posted by Hardstyler
Jeg har læst det og kunne godt bruge det til noget :D

Jamen det er jeg da glad for at høre :)

7

mandag, 11. december 2006, 09:56

Har da ska også læst det og og kommer måske til at bruge det. Er dog mere til, at jeg selv komponerer og placerer tingene som nu jeg synes.

Og læser da alle de ting, som du har vedr. foto. Altid godt med lidt genopfriskning af sin viden og evt. opdatering. :9xo

8

fredag, 15. december 2006, 21:36

Citeret

Originally posted by _WHAT_

Citeret

Originally posted by Lecter
Der er ikke langt fra ord til handling hos dig hva? :D

Jeg tager en kigger ;)

Tjaa hvis jeg føler det er nogen i kunne bruge så kunne jeg jo lige så godt få lavet lidt :)

Men håber da folk har fået noget ud af det der er ikke rigtig kommet kommentarer her eller på selve bloggen.

Jeg må sige, at jeg ikke fik det store ud af det, da jeg dog har en smule basisviden om komposition og det gyldne snit. Men fyld endelig gerne mere på, da min viden stopper lige her omkring hehe.

Bentzin: Det gyldne snit giver bare generelt bedre billeder. Tror du vil blive overrasket. :)

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.