Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

tirsdag, 5. december 2006, 14:27

Okai det er selvfølgelig rigtig nok, nu må julen snart være over så jeg kan få købt mig et kamera, har besluttet mig for at vente med at købe, fordi jeg tror der kommer en hel del kamera til salg efter jul.... Håber på jeg kan finde mig et rimeligt slr ellers må psp'n sælges.....

Macbook 15"4
2,3 ghz i7 Quadcore
500gb hdd
4gb ram

22

tirsdag, 5. december 2006, 19:37

Well - At vente til efter jul kan jeg næsten med garanti sige at det får du ikke rigtigt noget ud af...

Arbejder selv i en ret kendt butik, nævner ikke hvilken - og jeg kan sige at priserne er virkelig skudt så meget i sænk at det ikke er tit man i det hel taget, tjener noget på selve kameraet.

om Konica er et "dårligere" mærke end canon er noget fis. At man kender canon mærket bedre hænger heller ikke sammen med de er bedre, eller ældre end konica/minolta, men tvært imod er de bare meget meget MEGET bedre til at reklamerer end konica/minolta. Jeg er ikke fan af nogen af mærkerne og er heller ikke imod dem.

Hva jeg kan sige er hvad _WHAT_ har sagt er at S2, S3 er nogen super gode kamera det kommer vi slet slet ikke uden om, dog ville jeg lige sige man kan få et fujifilm S5600 helt ny til under 2000kr i øjeblikket. Det er ved at udgå men er stadig også et udemærket kamera.

Intel i5 760 @ 3.8 GHZ
Asus P7P55E-LX
8GB Kingston DDR3
Asus HD 5850 1GB GDDR5
Intel X25-V 40 SSD OS system
4xWD 120GB Sata in Raid 0
All powered by Corsair 600W
Samsung SyncMaster 2493HM

23

tirsdag, 5. december 2006, 22:25

Citeret

Originally posted by jK^
Well - At vente til efter jul kan jeg næsten med garanti sige at det får du ikke rigtigt noget ud af...

Arbejder selv i en ret kendt butik, nævner ikke hvilken - og jeg kan sige at priserne er virkelig skudt så meget i sænk at det ikke er tit man i det hel taget, tjener noget på selve kameraet.

om Konica er et "dårligere" mærke end canon er noget fis. At man kender canon mærket bedre hænger heller ikke sammen med de er bedre, eller ældre end konica/minolta, men tvært imod er de bare meget meget MEGET bedre til at reklamerer end konica/minolta. Jeg er ikke fan af nogen af mærkerne og er heller ikke imod dem.

Hva jeg kan sige er hvad _WHAT_ har sagt er at S2, S3 er nogen super gode kamera det kommer vi slet slet ikke uden om, dog ville jeg lige sige man kan få et fujifilm S5600 helt ny til under 2000kr i øjeblikket. Det er ved at udgå men er stadig også et udemærket kamera.

Tror egentlig ikke han tænkte så meget på ny prisen. Tror han krydser finger for der er andre som for nyt i julegave og derfor vil sælge deres brugt :)

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
Common sense is creativities biggest enemy

24

onsdag, 6. december 2006, 10:53

Yep håber på jeg kan score mig et slr kamera efter jul til nogenlunde penge, ellers ser det fujipix s5600 faktisk rigtig interessant ud....

Macbook 15"4
2,3 ghz i7 Quadcore
500gb hdd
4gb ram

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.