Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

onsdag, 29. november 2006, 18:44

Åben nu lige øjne for tingene omkring jer.

Smid et stykke hvidt papir op et sted i huset/lejeligheden og går en runde i hele huset og find alt der er hvidt eller primært hvidt.

Så er det bare at starte fra en ende af se om man kan få en dagligdags ting til at blive noget fedt.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
Common sense is creativities biggest enemy

22

torsdag, 30. november 2006, 12:59

Ugens bud - Hvidt på Hvidt

For mange en ganske dagligdags ting.

AMD 4000+ / Notura NH-U12
Abit KN8 SLI
XFX 7900GT / Zalman VF900
Kingston value 2 x 1G
Tagan TG480-U15[
Barracuda 7200.10 250G

23

søndag, 3. december 2006, 10:32

2 billeder indtil nu.... det er sgu da vist lidt tyndt er det ikke...

Gider folk ikke mere eller hva sker der ???

24

søndag, 3. december 2006, 10:37

Citeret

Originally posted by _WHAT_

Jeg tror simpelthen folk har for svært ved at finde på noget de selv mener er godt. Men du kunne jo opfordre folk til at deltage ved selv at gøre det ;)

25

søndag, 3. december 2006, 10:41

Citeret

Originally posted by Burger

Citeret

Jeg tror simpelthen folk har for svært ved at finde på noget de selv mener er godt. Men du kunne jo opfordre folk til at deltage ved selv at gøre det ;)

Er også planen at jeg skal have taget et i dag har et par ideer så må vi se hvad det bliver til.

Har bare haft mega travlt på det sidste. Havde en koncert + julefrokost fredag og julefrokost lørdag. Så skal også lige genoplade mit døde legeme :D

26

søndag, 3. december 2006, 11:44

Nu har jeg gået rundt hele ugen med mit kamera, flere gange oppe i skoven med en masse hvide genstande. Men jeg kan virkelig ikke finde på noget.

Syntes emmenet er meget "hardcore"

Intel i5-4690K @ 4,7ghz
Coolmaster EVO212
ASUS Z97-A
Crucial Ballistix Sport 2x4GB
Crucial MX100 240GB SSD
Gigabyte 970 G1 4GB
Fractal Design Arc Midi R2

27

søndag, 3. december 2006, 12:25

jeg kan simpelhen ikke komme på en ide til dette emne

:thumbsup:

28

søndag, 3. december 2006, 14:49

Jaja folkens i kan stadig nå det. Det her blev ikke helt som jeg lige havde tænkt det men meget sjovt alligevel :)

An Egg for an Egg

29

søndag, 3. december 2006, 14:57

Citeret

Jaja folkens i kan stadig nå det. Det her blev ikke helt som jeg lige havde tænkt det men meget sjovt alligevel :)

A Egg for a Egg

Ved du godt det hedder An Egg? :)

zepto 6224w \ 14.1''
c2d 1.66ghz \ 8600m gt

dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

www.kidsmythology.com

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "MvK" (03.12.2006, 14:58)

30

søndag, 3. december 2006, 15:00

Citeret

Originally posted by MvK

Citeret

A Egg for a Egg

Ved du godt det hedder An Egg? :)

shhh når jeg laver slå fejl :T

31

søndag, 3. december 2006, 15:25

Syn's også den er lidt kringlet - men her er så et la la opstillet billede af hvidt på hvidt på hvidt. :crazyeyes:
Lavet til link, da jeg har et nyere bud senere i tråden.
http://img139.imageshack.us/img139/8102/wow47741jb9.jpg

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Bentzin" (03.12.2006, 20:58)

32

søndag, 3. december 2006, 16:05

Hvor sødt at nogen giver denne tråd "thumbs down" bare fordi de ikke har kreativitet til at finde på noget emne. Det en ommer.

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

33

søndag, 3. december 2006, 16:46

Nu ved jeg godt, at jeg ikke lige selv deltager, men tror folk ikke tænker nok uden for kassen.

34

søndag, 3. december 2006, 17:36

Kan virkelig ikke se det kan være så sværd et opgave. Der er jo rigeligt med hvide ting i et hus. Et stykke hvidt papir kan de fleste nok også klare...

35

søndag, 3. december 2006, 17:49

Citeret

Kan virkelig ikke se det kan være så sværd et opgave. Der er jo rigeligt med hvide ting i et hus. Et stykke hvidt papir kan de fleste nok også klare...

jeg kan da godt tag et skykke hvidt papir og smide op på vægen.. hvidt på hvidt... men er det pænt? nej, gider jeg så, nej... der er meget hvidt ja, men folk gider ikke bare tag et billede for at tag et billede, jeg gider ivertifald ikke

36

søndag, 3. december 2006, 17:52

Citeret

Originally posted by Angelus

Citeret

jeg kan da godt tag et skykke hvidt papir og smide op på vægen.. hvidt på hvidt... men er det pænt? nej, gider jeg så, nej... der er meget hvidt ja, men folk gider ikke bare tag et billede for at tag et billede, jeg gider ivertifald ikke

Nej men så må man jo bruge sin lille knold og komme på en ide der kan bruges til noget, for det er muligt det er bare lige med at bruge hovedet lidt :)

37

søndag, 3. december 2006, 17:53

Citeret

Citeret

Citeret

Nej men så må man jo bruge sin lille knold og komme på en ide der kan bruges til noget, for det er muligt det er bare lige med at bruge hovedet lidt :)

jep ved jeg... sidder da også og tænker på hvad jeg kan tag billeder af her... men knolden gider ikke ud af kassen, så der kommer ikke så meget frem

38

søndag, 3. december 2006, 18:01

Citeret

Folk deltager i hvert fald ikke hvis de skal punkes for, at de ikke er i stand til at bruge hovedet. Så måske det var klogt at erkende, at ugens tema ikke gav ret mange lysten til at være kreative, i stedet for at blive ved med at kritisere manglen på bidrag? ;)

39

søndag, 3. december 2006, 18:09

her er lige et, ikke vildt seriøst, men ja...

40

søndag, 3. december 2006, 18:13

Citeret

her er lige et, ikke vildt seriøst, men ja...

[IMG]http://i13.photobucket.com/albums/a256/angelus84/IMG_0830.jpg[/quote]

Hvad er det?[/img]

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.