Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

tirsdag, 31. oktober 2006, 20:07

Fik lige lyst til at lave en lille baggrund, hvis i trykker på billedet for i den i 1600x1200px, c&c welcome :)

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
Common sense is creativities biggest enemy

2

tirsdag, 31. oktober 2006, 20:12

Den er da pænt sød. Dog skærer den lidt i øjnene der på midten. I hvert fald på min skærm. ;)

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

3

tirsdag, 31. oktober 2006, 20:30

Citeret

Originally posted by Berleburg
Den er da pænt sød. Dog skærer den lidt i øjnene der på midten. I hvert fald på min skærm. ;)

jah det er rigtigt nok, men så vidt jeg kan se så er det solen det skal forstille, så kan man forvente andet 8) :)

Men nice baggrund, den er da lige kommet bag mine ikoner ;)

Lehn

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "Kenny" (31.10.2006, 21:07)

4

tirsdag, 31. oktober 2006, 21:04

Ja netop. Men så kan man jo gøre op med sig selv, om det er det man vil med en baggrund. :)

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

5

tirsdag, 31. oktober 2006, 21:11

Ikke dårligt :9xo

Synes måske det er ærgeligt, at det hvide øverst går ned i billedet i højre side. Hvis den forklaring ellers gav mening ?

6

tirsdag, 31. oktober 2006, 21:13

Citeret

Originally posted by Berleburg
Ja netop. Men så kan man jo gøre op med sig selv, om det er det man vil med en baggrund. :)

Selvfølgelig, ved ikk om den er lige så lys på min som på din, men det er lige tilpas på min :)

Men det er faktisk godt at skifte mellem en mørk og lys baggrund da de har hver deres fordele, men også ulemper.

Mørk er f.eks. afslappende men kan også være dyster i længden.
Lys kan være frisk og opkvikkende men også stressende. :)

Lehn

7

torsdag, 2. november 2006, 00:22

Solen irritererer også mine øjne og stilen er så heller ikke lige mig. Men ellers nice work - as usual. :9xo

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Bentzin" (02.11.2006, 00:23)

8

torsdag, 2. november 2006, 06:59

Takker for kommentarerne det er ikke noget jeg sådan har lavet så meget af før den her slags. Det skulle jo virke kraftigt i midten da det jo netop er solen. Det hele skulle også virke lyst og let det var tanken med det.

Men kan godt se hvis man har høj kontrast eller meget brightness at den så blænder lidt :)

9

torsdag, 2. november 2006, 10:33

Ser rimelig cool ud _WHAT_

Endnu et fedt billed fra din side..

Jeg ville dog gerne vide hvad det er for en skrifttype som du har gjordt brug af til "Learn to Fly"?

Asus maximus v extreme
Intel Core i7 3770k

Corsair H100
Corsair Dominator GT 1866
Samsung 830, 256GB
2x Asus 7970 DIRECT-CUII
Corsair HX 1050

10

torsdag, 2. november 2006, 10:50

Citeret

Originally posted by w3ber
Ser rimelig cool ud _WHAT_

Endnu et fedt billed fra din side..

Jeg ville dog gerne vide hvad det er for en skrifttype som du har gjordt brug af til "Learn to Fly"?

Er noget jeg selv har rodet med at lave engang plus der er malet med en brush over det. Men hvis du søger efter nogle grunge tekster skal du nok finde noget lignende, skal selv have fundet noget bedre er ikke tilfreds med den her.

Seneste tests og artikler

27

Stor AMD og PowerColor Mantle Konkurrence

Tweak.dk udlodder i samarbejde
Læs Mere

0

Corsair Voyager Air 2

For noget tid siden testede vi
Læs Mere

0

Enermax Aeolus Vegas laptopkøler

Sidder du og læser denne test
Læs Mere

0

ASUS Z97-PRO (Wi-Fi ac)

Så er det blevet tid til endnu
Læs Mere
Seneste nyheder

10

Nyt Lian Li PC-V2130 kabinet

Lian Li er klar med et nyt sto
Læs Mere

5

Du kan prøve Final Fantasy XIV: A Realm Reborn gratis

Square Enix har annonceret, at
Læs Mere

0

EIZO FlexScan EV3237 UHD skærm på 31.5 tommer

EIZO er kommet med en FlexScan
Læs Mere

3

ADATA lancerer ny Premier DDR4 2133 U-DIMM hukommelse

ADATA lancerer i dag Premier D
Læs Mere
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.