Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

tirsdag, 19. september 2006, 20:45

Citeret

Originally posted by Butcher

Citeret

Originally posted by Marquis
1/4 sec
f/3.2

Ja ved sku ik', bare en hurtig "brainfart" , og så tænkte jeg at jeg da ligeså godt kunne være med :) Fed idé forresten, jeg fik da rodet lidt på "Manuel" på mit bette Canon kamera og lidt med lyset osv.

Resultatet af det der må da være lige nøjagtig det modsatte af tomhed....fuldhed :))

Haha ja, den havde jeg faktisk ikke tænkt på .. :P

shahid - :pokey: :))

22

tirsdag, 19. september 2006, 20:46

Citeret

Originally posted by shahid_2dk
Fed ide, selv JEG kan jo være med :ohmy:

Jamen det burde være ingen problem, tag et hvilket som helst billede, i Jylland :))

Eller et billede af en københavners hoved - der er jo ikke meget indeni ;) :))

Macimuz: Du må gerne låne mit kamera hvis du vil :D

23

tirsdag, 19. september 2006, 21:37

Citeret

1/4 sec
f/3.2

Ja ved sku ik', bare en hurtig "brainfart" , og så tænkte jeg at jeg da ligeså godt kunne være med :) Fed idé forresten, jeg fik da rodet lidt på "Manuel" på mit bette Canon kamera og lidt med lyset osv.

nooooo.. it's empty :(

Mit signatur billede er lige på værkstedet.

24

tirsdag, 19. september 2006, 21:47

Citeret

Originally posted by Burger

Citeret

Originally posted by shahid_2dk
Fed ide, selv JEG kan jo være med :ohmy:

Jamen det burde være ingen problem, tag et hvilket som helst billede, i Jylland :))

Eller et billede af en københavners hoved - der er jo ikke meget indeni ;) :))

Macimuz: Du må gerne låne mit kamera hvis du vil :D

Skal hjem til de gamle der lørdag, så kan måske finde noget tomt et eller andet sted i Snejbjerg (burde være muligt :crazyeyes: ). Dvs. jeg kan bruge mit fars kamera 8)

Men jeg takker nu for tilbudet. Der kommer jo en ny uge :)

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Macimuz" (19.09.2006, 21:47)

25

tirsdag, 19. september 2006, 21:49

Her er et fra mig :)

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Zaiby" (19.09.2006, 22:35)

26

tirsdag, 19. september 2006, 22:09

Citeret

Originally posted by origin

Citeret

1/4 sec
f/3.2

nooooo.. it's empty :(

Har heldigvis en helt ny flaske i gemmerne ... :)) Man kan aldrig få nok Jack D

27

tirsdag, 19. september 2006, 22:19

Er Tomhed det samme som ensom? eller hvordan? :) tænker på, når man skal tag et billede, for mit enste billede som n´jeg får i hovede når jeg siger tomhed er næsten taget, og ensomhed kommer hurtigt frem som billede for mig

:thumbsup:

28

tirsdag, 19. september 2006, 22:20

Prøv lige og fix jeres billeder ned i en størrelse der kan vises i tråden uden man skal trykke for at få dem store.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
Common sense is creativities biggest enemy

29

tirsdag, 19. september 2006, 22:44

Citeret

Originally posted by Angelus
Er Tomhed det samme som ensom? eller hvordan? :) tænker på, når man skal tag et billede, for mit enste billede som n´jeg får i hovede når jeg siger tomhed er næsten taget, og ensomhed kommer hurtigt frem som billede for mig

Tomhed er vel bare det du får det til. Tomhed kan være mange ting...en følelse, noget fysisk, osv..

| asus a8n-e | a64 3700+@2860mhz | 2x1gb kingston valueram | inno3d 7900gt |

30

tirsdag, 19. september 2006, 22:47

Citeret

Originally posted by Angelus

Både og, Tomhed i et billede kan være mange ting. F.eks en strand uden badegæster - en vej uden mennesker/biler o.s.v

Det der ikke er Tomhed kan være et billede fra en badestrand på Rohdors fyldt med badegæster eller en fodboldbane med 22 spillere. ;)

_WHAT_ > fed ide du kom på med denne tråd, der kommer et billede fra mig her fra den smukke natur jeg befinder mig i. :D

31

tirsdag, 19. september 2006, 22:56

Hva så, ugen efter, bliver der "kåret" en vinder på en eller anden måden af dig WHAT? ikke fordi der skal kåres nogle, men kunne da være lidt sjovt at "vinde" en uge hehe

:thumbsup:

32

onsdag, 20. september 2006, 03:40

Nu er det jo lige netop ikke en konkurrence, men en tråd hvor alle - både "tykke og smalle" - har muligheden for, at vise lige netop deres syn på emnet. Ka' heller ikke lige se, hvad en sådan en "sejr" ka' bruges til !

Til What: Der står faktisk ikke nogen steder, at billedet skal være taget i denne uge. Jeg ka' ihf. ikke læse det nogen steder. Og kreativt arbejde på et tidligere taget billede, er vel sådan set også helt okay. Ihf. IMO. ;)

Nå, men til topic - så var jeg i går på visit et sted, som ind i mellem er omfattet af begrebet "tomhed". Det gav dette reultat - enjoy.

"Tomme sæder" er titlen på billedet.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Bentzin" (20.09.2006, 03:44)

33

onsdag, 20. september 2006, 07:11

Citeret

Originally posted by Bentzin
Nu er det jo lige netop ikke en konkurrence, men en tråd hvor alle - både "tykke og smalle" - har muligheden for, at vise lige netop deres syn på emnet. Ka' heller ikke lige se, hvad en sådan en "sejr" ka' bruges til !

Til What: Der står faktisk ikke nogen steder, at billedet skal være taget i denne uge. Jeg ka' ihf. ikke læse det nogen steder. Og kreativt arbejde på et tidligere taget billede, er vel sådan set også helt okay. Ihf. IMO. ;)

Nå, men til topic - så var jeg i går på visit et sted, som ind i mellem er omfattet af begrebet "tomhed". Det gav dette reultat - enjoy.

Hvis du lige læser først post så står det faktisk fremhævet med fed og jo det skal være taget i den uge lidt det der er pointen med det.

Jeg syntes ikke vi skal kåre en vinder da det helt sikkert vil få nogen til ikke at deltage. Det skal ikke ses som en konkurrence men en måde vi kan udvikle os selv på og blive bedre til noget.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "_WHAT_" (20.09.2006, 07:11)

34

onsdag, 20. september 2006, 08:29

Citeret

Originally posted by _WHAT_

Citeret

Originally posted by Bentzin

Hvis du lige læser først post så står det faktisk fremhævet med fed og jo det skal være taget i den uge lidt det der er pointen med det.

Jeg syntes ikke vi skal kåre en vinder da det helt sikkert vil få nogen til ikke at deltage. Det skal ikke ses som en konkurrence men en måde vi kan udvikle os selv på og blive bedre til noget.

Det vil jo også være fuldstændig 100% objektivt, og derfor ville det skulle afgøres ved afstemning. Jeg synes heller ikke der skal findes en vinder...

| asus a8n-e | a64 3700+@2860mhz | 2x1gb kingston valueram | inno3d 7900gt |

35

onsdag, 20. september 2006, 21:08

Jeg tog lige et billede i aftes :)

Ved ikke rigtigt :crazyeyes:

Billede er ændret i størelse, og direkte billede indsat - Henrik

Intel i5-4690K @ 4,7ghz
Coolmaster EVO212
ASUS Z97-A
Crucial Ballistix Sport 2x4GB
Crucial MX100 240GB SSD
Gigabyte 970 G1 4GB
Fractal Design Arc Midi R2

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "celfa" (20.09.2006, 21:11)

36

onsdag, 20. september 2006, 21:58

Citeret

Originally posted by celfa
Jeg tog lige et billede i aftes :)

Ved ikke rigtigt :crazyeyes:

Venligst resieze og lig den ind så man ikke skal trykke for at få den op i størrelse.

37

onsdag, 20. september 2006, 22:26

_WHAT_ har du skrevet op til flere gange om ikke i kunne indsætte jeres billeder i den fulde MAX størelse op til 800X600 istedet for at linke til billedet.

Så vi prøver lige igen, indsæt jeres billeder i den originale størelse optil 800X600, og ikke noget med at man skal trykke på billedet for at se det.

Jeg har rettet billederne i tråden der ikke var i den originale størelse direkte.

38

onsdag, 20. september 2006, 22:34

Citeret

Originally posted by |Henrik|
_WHAT_ har du skrevet op til flere gange om ikke i kunne indsætte jeres billeder i den fulde MAX størelse op til 800X600 istedet for at linke til billedet.

Så vi prøver lige igen, indsæt jeres billeder i den originale størelse optil 800X600, og ikke noget med at man skal trykke på billedet for at se det.

Jeg har rettet billederne i tråden der ikke var i den originale størelse direkte.

Mit er i 800x564 , ved ikke om det stadig kræver man skal trykke på for at se "original", men sån var det hvertfald da jeg havde brugt attach funktionen. :) Tror jeg lidt misforstod det WHAT skriver først med at det ikke skal linkes ind, men være synligt, tolkede det somom man ikke må bruge imageshack ? Ved jeg ikke om er forkert tolket ?

39

onsdag, 20. september 2006, 22:40

Citeret

Citeret

Mit er i 800x564 , ved ikke om det stadig kræver man skal trykke på for at se "original", men sån var det hvertfald da jeg havde brugt attach funktionen. :) Tror jeg lidt misforstod det WHAT skriver først med at det ikke skal linkes ind, men være synligt, tolkede det somom man ikke må bruge imageshack ? Ved jeg ikke om er forkert tolket ?

Bruger du attach skal man klikke på linket for at se det i fuld størelse. ;)

Oploader du billedet til imageshack, står der i bunden af de forskellige typer link's til billedet " Direct link to image " det er dette link du skal bruge hvis du oploader til imageshack. ;)

40

onsdag, 20. september 2006, 22:41

Citeret

Citeret

Citeret

Bruger du attach skal man klikke på linket for at se det i fuld størelse. ;)

Oploader du billedet til imageshack, står der i bunden af de forskellige typer link's til billedet " Direct link to image " det er dette link du skal bruge hvis du oploader til imageshack. ;)

Oh okay, så er det mig der er helt forkert på den :) Troede bare når man holdte sig inden for max størrelse ville den godt vise :) My bad, så ved jeg det til en anden gang hehe

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.