Hardstyler

Gæst

1

søndag, 17. september 2006, 18:51

Havde lyst til at prøve at lave noget der så "gammelt" ud, og her er resultatet:

http://www.deviantart.com/deviation/39951057/

ps. desværre kan jeg ikk uppe til mit webhotel da det er midlertidligt nede pga jeg mangler at betale dkhostmaster :P

2

søndag, 17. september 2006, 19:07

Synes motivet er godt, men synes ikke effekten af "gammel" fungere særlig godt. Ligner nærmere et dårligt billede.

Ville efter min mening nok virke bedre, hvis man kigger lidt nærmere på gamle billeder og ser den måde de blir slidt på. De bliver lidt gule i det og får små prikker/klatter osv.

3

søndag, 17. september 2006, 19:16

Det eneste gamle ved det billede imo, er vel de år træet har på bagen. Som Macimuz skriver, så får gamle billeder så'n en slags sepia-toning, tror jeg det hedder. Lidt mat-gul-grå eller i den dur. ;)

A lá det her

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Bentzin" (17.09.2006, 19:17)

Hardstyler

Gæst

4

søndag, 17. september 2006, 19:55

Jeg ser hvad jeg kan gøre :)
Takker for tipsne

5

søndag, 17. september 2006, 19:55

Synes det er blevet helt godt. Havde det været lidt mere dystert og kornet, kunne -jeg- ihvertfald godt tage det for noget Jeanloup Sieff havde taget :)
Kommer lidt an på hvilken slags old-school du vil ramme. Billeder fra midt halvtredserne behøver ikke nødvendigvis være sepia-tonede.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Carlsen" (17.09.2006, 19:56)

6

søndag, 17. september 2006, 20:43

Citeret

Originally posted by Hardstyler
Havde lyst til at prøve at lave noget der så "gammelt" ud, og her er resultatet:

http://www.deviantart.com/deviation/39951057/:P

Man behøver ikke at bruntone et foto for at få det "gammelt", for dette foto er en del af et træ i al sin enkelhed. Fint nok, at dyrke S/H fotos for de kan gengive tingene uden "farvernes forstyrrelser" ! På den anden side, så kunne det også være spændende at se hvad du kan fange, når efterårsløvet falder...... ;)
Kom gerne med noget mere i s/h fotos! Spændende!!!

[SIZE=7]MOBO: ASUS M2N-E
4Gb. GEIL DDR2 ram * AMD Dual 3800+
ASUS EN9600 GT
MAXTOR 120 Gb / SAMSUNG SP 120 Gb SP1213C
Logitech G5.10 optical laser inputs
NEC DVD Writer
1.32G/532 LAN[/SIZE]

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.