Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

fredag, 8. september 2006, 09:35

Så er jeg kommet frem til 4 billedet, som jeg umiddelbart har tænkt mig at anvende. Hvis man eventuelt har nogle andre og bedre billeder (i høj opløsning), så er man meget velkommen til at dele ;)

Det sidste billede viser, hvordan de 4 billeder skal hænge på væggen (som iøvrigt er en typisk hvid væg).

Image01
[img]http://alcoholic.dk/view.php?id=337&thumb=true[/img]

Image02
[img]http://alcoholic.dk/view.php?id=338&thumb=true[/img]

Image03
[img]http://alcoholic.dk/view.php?id=339&thumb=true[/img]

Image04
[img]http://alcoholic.dk/view.php?id=340&thumb=true[/img]

Preview
[img]http://alcoholic.dk/view.php?id=341&thumb=true[/img]

Dette indlæg er blevet redigeret 5 gange, senest redigeret af "Macimuz" (19.09.2006, 21:54)

3

fredag, 8. september 2006, 13:30

Ved ikke hvordan det vil tage sig ud på en væg i en ramme, men syns det er lidt synd du har brugt så meget blur.. specielt på sidste billede er der meget ujævn blur også

4

fredag, 8. september 2006, 13:35

Citeret

Originally posted by KarGa
Ved ikke hvordan det vil tage sig ud på en væg i en ramme, men syns det er lidt synd du har brugt så meget blur.. specielt på sidste billede er der meget ujævn blur også

Det sidste billede er jeg heller ikke særlig tilfreds med. Synes ikke rigtigt det lige er det. Må prøve at finde noget mere passende. Enten noget med fart over eller en storm.

Anvendelsen af blur har lidt været for at skabe en drømmende fornemmelse.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Macimuz" (08.09.2006, 13:37)

5

fredag, 8. september 2006, 23:10

syntes det er svært at finde sammenhæng mellem billedere.. der er fin sammenhæng mellem 1 og 4 fave messig og sådan, 2 kan man da godt sætte sammen med dem, men syntes så at det kræver endnu et natur billede så det giver en størrer sammenhæng mellem dem alle sammen. 3 passer slet ikke ind...! IMO.

kommer måske også an på hvordan de skal hænge hvis de skal hænge som dem du har på trappen tror jeg det vil blive meget forvirrende og se på og ikke give noget overblik over noget, bare forvirring.

men det er jo smag og behag :)

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=15807&sid=[/IMG]

6

lørdag, 9. september 2006, 11:55

Ye, der er ikke nogen ligefrem billedemæssig sammenhæng, hvilket måske ville være en god idé.

Synes bare heller ikke jeg eksempelvis vil have 4 solned/opgange til at hænge. Eller 4 billeder af noget skov. Men Natur kunne selvf. være en overordnet tema, selvom sange faktisk er temaet.

Forresten, de skal hænge på nogenlunde samme måde som de øvrige 4.

Nå ja, og tak for kritikken :)

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "Macimuz" (09.09.2006, 12:00)

7

lørdag, 9. september 2006, 12:01

ja altså du behøver jo ikke have 4 ens billeder af sol op/nedgang, det tror jeg ærligt bare bliver kedelig og så vil man ikke lægge mærke til de enklte billeder...

men hvis du tager de to jeg først nevnte og så det der skov billede og fandt et skov/natur billede til og hang dem forskudt af hinanden tror jeg det kunne blive rigtig godt, så er der en sammenhæng og helhed i det og samtidig bliver det ikke for trivielt og se på, fordi der stadig er noget "spral" bare imo

var da så lidt, skulle det være en anden gang :cheers:

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "nonsens1" (09.09.2006, 12:06)

8

lørdag, 9. september 2006, 14:23

Ja, der bør være en rød tråd blandt de billeder :)

Må kigge på, hvilke sange jeg kan overfalde. Der er simpelthen så mange, for at sige det mildt.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Macimuz" (09.09.2006, 14:24)

9

lørdag, 9. september 2006, 14:58

Fandt et godt billede, som jeg egentlig finder godt fungerende med første billede i serien (solnedgangen).

Dette billede har fået titlen, Glimpse of Heaven, som stammer fra DJ Shah meets Jan Johnston - Beautiful (Glimpse of Heaven), hvilket er et af de smukkeste stykker musik indenfor Trance, som er udkommet i år 2006.

[img]http://alcoholic.dk/view.php?id=265&thumb=true[/img]

10

mandag, 11. september 2006, 22:00

se så syntes jeg pludselig der er en størrer sammenhæng mellem billederene :9xo

11

mandag, 11. september 2006, 22:11

Citeret

Originally posted by nonsens1

Mangler bare lige det rette billede af en skov samt af et stormvejr i naturen.

12

mandag, 11. september 2006, 23:13

Citeret

Originally posted by Macimuz

Citeret

Jeg har ofte ledt efter sådan et rigtigt regnbillede. Et flot et. Et som jeg kan bruge som wallpaper...stemning osv...evt lidt tåge...er bare svært at finde noget ordentligt :(

| asus a8n-e | a64 3700+@2860mhz | 2x1gb kingston valueram | inno3d 7900gt |

13

mandag, 11. september 2006, 23:22

Citeret

Originally posted by Butcher

Citeret

Originally posted by Macimuz

Citeret

Jeg har ofte ledt efter sådan et rigtigt regnbillede. Et flot et. Et som jeg kan bruge som wallpaper...stemning osv...evt lidt tåge...er bare svært at finde noget ordentligt :(

Det kan tage utrolig lang tid at finge lige præcis det man ønsker.

Vil gerne have et, hvor man kan se bladene der flyver og vinden der rusker i træerne. Ville ikke gøre noget med et ensom træ, hvor dette fænomen stod på. Det ville passe perfekt med "as the rush comes".

14

tirsdag, 12. september 2006, 17:24

Synes også dit skovbillede er "kikset" har et par stykker liggende, som du måske kan bruge - godt nok ikke mine egne - men hentet fra en eller anden free walpaper side. Smider dem lige her, så ka' du bruge hvis du lyster :9xo:

Her lige et, som måske også ku' bruges, med nogle af de altid passende ord/sætninger. ;)
- passer vel meget godt sammen med dine andre natur billeder ?

Kigger lige mine harddiske igennem - mener jeg har nogle flere, som du måske ka' bruge. :9xo

Dette indlæg er blevet redigeret 5 gange, senest redigeret af "Bentzin" (12.09.2006, 18:18)

15

tirsdag, 12. september 2006, 17:32

Fede billeder Bent - godt fundet frem til sammenhængen :9xo

Det gælder om at ramme de perfekte billeder, og gør man det, så tror jeg det vil se rigtig fedt ud. Skal gerne komme forbi og lure når de er hængt op :crazyeyes:

16

tirsdag, 12. september 2006, 17:42

Citeret

Originally posted by Burger
Fede billeder Bent - godt fundet frem til sammenhængen :9xo

Det gælder om at ramme de perfekte billeder, og gør man det, så tror jeg det vil se rigtig fedt ud. Skal gerne komme forbi og lure når de er hængt op :crazyeyes:

Man kender vel sine lus på gangen - eller hva' det nu hedder. :)) Tror jeg har nogenlunde samme smag for billeder, som Macimuz har. ;)

(Fandt lige et mere, som er tilføjet) 8)

17

tirsdag, 12. september 2006, 19:16

Billederne er rigtigt fede Bent, men desværre i for lav opløsning. Dette kunne du selvf. ikke vide, da jeg intet har nævnt herom.

Billeder skal nemlig gerne være i 2900x(et eller andet) i 300 PPI. Ganske enkelt, fordi det giver bedste kvalitet når det skal printes.

Men tror nok jeg kan finde frem til de billeder jeg ønsker, hvis jeg søger længe nok.

18

tirsdag, 12. september 2006, 22:05

Citeret

Originally posted by Bentzin
Synes også dit skovbillede er "kikset" har et par stykker liggende, som du måske kan bruge - godt nok ikke mine egne - men hentet fra en eller anden free walpaper side. Smider dem lige her, så ka' du bruge hvis du lyster :9xo:

Her lige et, som måske også ku' bruges, med nogle af de altid passende ord/sætninger. ;)

Kigger lige mine harddiske igennem - mener jeg har nogle flere, som du måske ka' bruge. :9xo

Ganske fine, men ikke helt det jeg leder efter. Jeg vil gerne have noget lidt mørkere og mere regnfuldt :)

19

tirsdag, 12. september 2006, 22:14

Citeret

Citeret

Ganske fine, men ikke helt det jeg leder efter. Jeg vil gerne have noget lidt mørkere og mere regnfuldt :)

Nu var det jo Macimuz de var beregnet til. :)) Men ska' da nok tænke på dig, hvis jeg falder over et af den slags. :9xo

20

tirsdag, 12. september 2006, 22:29

Citeret

Citeret

Citeret

Nu var det jo Macimuz de var beregnet til. :)) Men ska' da nok tænke på dig, hvis jeg falder over et af den slags. :9xo

Ved jeg godt, men nu havde jeg jo efterlyst noget lignende, så synes da lige jeg ville... :)

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.