Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

torsdag, 7. september 2006, 21:24

Et billede af mig, taget med en Nokia mobil 1,3 megapixel cam, inde i lille lortetelt, midt om natten... lavet i GIMP
Kritik ønskes!

2

fredag, 8. september 2006, 23:48

Kritik? Er det ikke bare et billed du har taget også trykket på nogle knapper i photoshop eller sådan noget? Sådan nogle billeder kunne jeg også lave da jeg prøvede photoshop for første gang, også opgav jeg, satmer mange ting man skal sætte sig ind i :P

"Don't you know who the fuck i am? ... I`m the Juggernaut, Bitch!."

Ejer af denne webshop med parfumer, hudpleje, make-up og meget mere!

3

fredag, 8. september 2006, 23:53

Citeret

Originally posted by DXC
Kritik? Er det ikke bare et billed du har taget også trykket på nogle knapper i photoshop eller sådan noget? Sådan nogle billeder kunne jeg også lave da jeg prøvede photoshop for første gang, også opgav jeg, satmer mange ting man skal sætte sig ind i :P

Jo det er... :)

4

fredag, 8. september 2006, 23:53

Arh, det er dog lidt mere kompliceret end det :D
Jeg har siddet og rodet i GIMP med lysstyrke, kontrast, farve osv... så kan I lide det? :D
Jeg har btw ingen idé om, hvordan man kan gøre det på andre billeder, jeg har forsøgt, men det virker ikke som dette resultat ;(

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Zaxzz" (08.09.2006, 23:54)

5

lørdag, 9. september 2006, 00:02

Citeret

Originally posted by Zaxzz
Arh, det er dog lidt mere kompliceret end det :D
Jeg har siddet og rodet i GIMP med lysstyrke, kontrast, farve osv... så kan I lide det? :D
Jeg har btw ingen idé om, hvordan man kan gøre det på andre billeder, jeg har forsøgt, men det virker ikke som dette resultat ;(

aka du har bare siddet og rodet med nogle knapper :D

6

lørdag, 9. september 2006, 00:09

Tja, en kunster sidder vel også bare og maler med pensler :D
Ej, jeg vidste hvad jeg gjorde, jeg havde mulighed for at ændre på det, men jeg valgte dette som det endelige resultat... kunne det have været bedre?

7

lørdag, 9. september 2006, 00:10

Citeret

Originally posted by Zaxzz
Tja, en kunster sidder vel også bare og maler med pensler :D
Ej, jeg vidste hvad jeg gjorde, jeg havde mulighed for at ændre på det, men jeg valgte dette som det endelige resultat... kunne det have været bedre?

Alting kan være bedre. Men skal billedet bruges til noget specialt? Eller bare noget du har lavet for sjov, for så er det jo op til dig hvordan det skal se ud.

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.