Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

fredag, 15. september 2006, 10:56

Hehe Legolas sidder og smiler lidt af dig nu.

Kan godt fjerne mit "flameboy" så du kan huske hva alle mine grønne stjerner betyder ;)

Og som Carlsen siger var det fordi jeg har taget mine billeder i flere tests med det objektiv.

Thomas

Intel I5 2500k | Gigabyte Z68 | 16GB Kingston | Radeon 6950 | 2xOCZ Vertex 3 120GB Raid 0 | OCZ 650W
27" (U2711) DELL | 24" (2408WFP) DELL | Ergotron LX Dual Side-by-Side

Canon 5DM2 | 16-35mm 2.8L | 24-70mm 2,8L | 85mm 1.2L USM II | 70-200mm 2.8L IS
Nogle Speedlites | PocketWizards

22

søndag, 17. september 2006, 20:28

Citeret

Originally posted by Axel
Hehe Legolas sidder og smiler lidt af dig nu.

Kan godt fjerne mit "flameboy" så du kan huske hva alle mine grønne stjerner betyder ;)

Og som Carlsen siger var det fordi jeg har taget mine billeder i flere tests med det objektiv.

Jo da Hr. Carlsen, når "AXEL" nu nævner sit fotogrej, så er der ingen tvivl om at han har noget rigtig godt amatør-kram ;). Og noget godt grej giver én bedre forudsætninger for at se de muligheder som man som amatørfotograf har.
Nej, jeg er personligt ikke i tvivl om at TWEAK også er et sted hvor vi kan få god gavn hinandens fotos, med vores forskellige personlige oplysninger og erfaringer!
Nu er det ikke interessant hvem jeg er som gammel reklamefotograf, og hvor i verden mine billeder hænger, men det interesante må være, at hvis ikke vi tør at åbne os og vise vores syn på verden, og søge en snak (dialog) med hinanden om det vi ser, så kan det også være lige meget, ikke?
For et foto- uanset hvordan du er kommet til det resultat, viser noget om DIT SYN; hvordan du betragter dine omgivelser, din politiske holdning, og mange andre ting.
Og nej det er ikke en gammel fotograf´s suk, men se i mange fotobøger, og du vil kunne glædes over den inspiration som andre med samme interesse som dig, ønsker at bringe sine budskaber ud til andre.
TWEAK er også sådan et forum, for her er ikke blot plads til computerfreaks, men også mange andre slags. ;)

Men altså, tråden handlede jo om et objektiv, ikke sandt? Og vi har alle givet vores opfattelse herom tilkende. Tamron er ikke et original objektiv, men en kvalitet man virkelig kan anbefale. :9xo

[SIZE=7]MOBO: ASUS M2N-E
4Gb. GEIL DDR2 ram * AMD Dual 3800+
ASUS EN9600 GT
MAXTOR 120 Gb / SAMSUNG SP 120 Gb SP1213C
Logitech G5.10 optical laser inputs
NEC DVD Writer
1.32G/532 LAN[/SIZE]

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.