Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

lørdag, 26. august 2006, 01:35

Har fået oprettet mig et galleri på en af mine venners side, og her er det så: http://jmd.ostebaronen.dk/

Har ikke så mange billeder lagt på endnu, men det kommer vel efterhånden ;)

Giv gerne kritik !

2

lørdag, 26. august 2006, 02:04

Syn's dine billeder er nice. Gode stemnings billeder, som på hver sin måde viser lidt af livets enkelhed og farverighed. Godt "skudt" Happy^. :9xo
Ku' bare godt ha' tænkt mig nogle større originalbilleder. ;)

3

lørdag, 26. august 2006, 11:55

Er helt enig med Bentzin. Det er nogle ganske fine billeder du har fanget ;)

4

lørdag, 26. august 2006, 19:38

Takker for kritikken :) Er selv ret glad for det galleri, det kører så dejligt flydende istedet for at skifte brat.

5

lørdag, 26. august 2006, 20:11

Citeret

Originally posted by Happy^
Takker for kritikken :) Er selv ret glad for det galleri, det kører så dejligt flydende istedet for at skifte brat.

Yes, Flash har sine fordele :)

6

lørdag, 26. august 2006, 21:49

hvis det er sådan som jeg tror det er, så er det meget svært og tager totalt lang tid at sætte billeder ind hmm..

man skal kopierer sine billeder ind to steder og så ind og ændre tekst til hver billeder !!????

Eller er det bare mig som ik kan finde ud af den..

Det jeg bruger er vildt godt man sætte bare billeder ind og så laver den selv det hele man skal bare lige slette en cash fill hver gang så kører det meget nemt..

lille cykle tur

Asus Deluxe X99 Intel I7 5930k 3.5 @ 4.6 Socket 2011 v3 - H2O
Asus Nvidia - 2 x 980 Ti i SLI - Asus 27" g-sync PG278QE
OCZ Express RevoDrive 3 x2 SSD 240 GB 1500/1225 MB/S
HyperX Preadator DDR4 32 gb 8 x 4 gb 3000 Mhz
ThermalTake ToughPower 1200Watt - Windows 10, 64 bit Blog

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Meinder" (26.08.2006, 21:49)

7

lørdag, 26. august 2006, 21:53

Citeret

Originally posted by Meinder
hvis det er sådan som jeg tror det er, så er det meget svært og tager totalt lang tid at sætte billeder ind hmm..

man skal kopierer sine billeder ind to steder og så ind og ændre tekst til hver billeder !!????

Eller er det bare mig som ik kan finde ud af den..

Det jeg bruger er vildt godt man sætte bare billeder ind og så laver den selv det hele man skal bare lige slette en cash fill hver gang så kører det meget nemt..

lille cykle tur

Nop,e du opretter bare et galleri - fx som jeg har: Natur.
Og så tilføjer du et billede og oploader det - and thats it.

Så kan du selv ændre tekst til billedet osv.

8

lørdag, 26. august 2006, 22:04

Der er bare det lille porblem at jeg ik oploader det, det ligger her på min egen server.

Tror det er derfor den ik virker..

Men måske jeg kan oploade det til den til min server, men tror ik det har så meget at sige om jeg uploader det til min egen server eller bare kopierer det over lan.. måske jeg kan da lige prøve, men tror jeg ikke..

Asus Deluxe X99 Intel I7 5930k 3.5 @ 4.6 Socket 2011 v3 - H2O
Asus Nvidia - 2 x 980 Ti i SLI - Asus 27" g-sync PG278QE
OCZ Express RevoDrive 3 x2 SSD 240 GB 1500/1225 MB/S
HyperX Preadator DDR4 32 gb 8 x 4 gb 3000 Mhz
ThermalTake ToughPower 1200Watt - Windows 10, 64 bit Blog

Dette indlæg er blevet redigeret 3 gange, senest redigeret af "Meinder" (26.08.2006, 22:08)

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.