Originally posted by Macimuz
Har du anvendt større lukketid på nogle af billederne? Tænker især på dem med de mange lys.
Der er længere lukketid på de fleste af billederne, da de næsten er skudt i mørke. Billedet af skibet er skudt med omkring 10 sekunders lukketid, hvis jeg husker ret.
Har du anvendt større lukketid på nogle af billederne? Tænker især på dem med de mange lys.
Der er længere lukketid på de fleste af billederne, da de næsten er skudt i mørke. Billedet af skibet er skudt med omkring 10 sekunders lukketid, hvis jeg husker ret.
Ahh okay, der kan man bare se.
Anyhow, elsker den effekt længere lukketid giver gadelys osv. Så gode billeder
De er flotte og der er en god stemning over alle billederne, jeg kan godt lide at du leger lidt med vinklerne og fanger de skarpe linier specielt ved facadebillederne.
System : Intel Core 2 Duo E6550
ASRock 4CORE1333-GLAN
Inno3D 8500GT 512mb
2 GB Kingston HyperX DDR2-800
WD Caviar 250 GB Sata II
Antec Trio-430 truepower psu
Korrekt
Hvis du henter billederne - eller bare kigger på de originale - så kan du ved at tjekke egenskaber og så vælge det sidste faneblad, så kan du se EXIF-data. Der står bl.a. kamera type og model, lukker, F-værdi, ISO osv.
Forresten gode billeder nr. 1 ville være fed med himlen fra nummer 2.
Korrekt
Hvis du henter billederne - eller bare kigger på de originale - så kan du ved at tjekke egenskaber og så vælge det sidste faneblad, så kan du se EXIF-data. Der står bl.a. kamera type og model, lukker, F-værdi, ISO osv.
Forresten gode billeder nr. 1 ville være fed med himlen fra nummer 2.
I know, kiggede ikke.
Det var netop den smådystre stemning jeg ville opnå med 1'eren.