Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

lørdag, 22. juli 2006, 21:23

Kritik ?nskes :)
Billederne er taget med et a520 p? fra en lille ferie p? fyn og er redigeret i ps

1#

2#

2

lørdag, 22. juli 2006, 21:25

Sindsygt flot himmel p? 2eren... 1eren er m?ske lidt m?rk, men det er ogs? et enormt sv?rt billede at tage pga. modlyset

3

lørdag, 22. juli 2006, 21:30

Himlen er faktisk bare en gradient hvor jeg har 'stj?let' farven fra fra 1.. syntes det s? lidt kedligt ud med en hvid kun

p? 1 gik jeg egentlig lidt efter det m?rke. original billedet er faktisk meget lyst, der kan man se alle kornene og bakken er ser gr?n ud

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "Teffer" (22.07.2006, 21:32)

4

lørdag, 22. juli 2006, 23:17

Kan godt lide begge billeder. Kan faktisk rigtig godt lide etteren.

T?nkte p?, har du 1'eren i et st?rre format? I s?fald, var det et man kunne f? fingerne i? Kunne godt bruge det til lejligheden nemlig. Har gang i en billedeserie af 4 billeder, hvor netop man ser en sol p? den m?de. Synes det skaber en rigtig fed stemning.

Edit:
Med alle de sp?ndende billeder folk oploader i disse tider, f?r man endu mere l?st til at f? sig et digicam, men man kan jo ikke f? alt man ?nsker sig (endnu).

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Macimuz" (22.07.2006, 23:18)

5

søndag, 23. juli 2006, 00:56

1'eren er lidt m?rk - virker for dyster, ellers rigtig godt billede.

2'eren ville jeg nok rettet op, s?dan at der hvor vejen ender, det er vandret.

6

søndag, 23. juli 2006, 10:41

Citeret

Originally posted by Macimuz

T?nkte p?, har du 1'eren i et st?rre format? I s?fald, var det et man kunne f? fingerne i? Kunne godt bruge det til lejligheden nemlig. Har gang i en billedeserie af 4 billeder, hvor netop man ser en sol p? den m?de. Synes det skaber en rigtig fed stemning.

Edit:
Med alle de sp?ndende billeder folk oploader i disse tider, f?r man endu mere l?st til at f? sig et digicam, men man kan jo ikke f? alt man ?nsker sig (endnu).

Jeg har det p? samme m?de. Jeg ville sgu ogs? godt have fat i et lidt mere seri?st kamera, og s? kommer ud og pr?ve mine evner af. Men det bliver ogs? i l?bet af n?ste ?r - et arbejds?r=penge?r :))

| asus a8n-e | a64 3700+@2860mhz | 2x1gb kingston valueram | inno3d 7900gt |

7

søndag, 23. juli 2006, 11:11

Begge billeder er sk?ve/h?lder - desuden s? virker efterbehandlingen imo noget kikset. For unaturligt efter min smag - og s? er billederne for uskarpe.
M?ske er det meningen. Desuden er motiverne meget traditionelle imo.
Men s?'n er vi jo forskellige. ;)

8

søndag, 23. juli 2006, 11:27

Citeret

Edit:

Desv?rre kun et 4mp kamera - men du kan selv lege lidt med det hvis det er det skal v?re st?rrere eller hva du nu ?nsker :)

2250x1665 1.75mb

9

søndag, 23. juli 2006, 11:28

Jeg synes at 2'eren er rigtig god, det er stemningsfyldt og jeg synes du har fanget nogle gode linier.

1'eren er ok, men jeg kan ikke lade v?re med at undre mig over om det er med vilje at horisonten tilter eller om det er en fejl.
Jeg ville helt klart bedre kunne lide det med en lige horisont. Lyset fanget i kornet ser rigtig godt ud

System :
Intel Core 2 Duo E6550
ASRock 4CORE1333-GLAN
Inno3D 8500GT 512mb
2 GB Kingston HyperX DDR2-800
WD Caviar 250 GB Sata II
Antec Trio-430 truepower psu

10

søndag, 23. juli 2006, 13:51

Citeret

Originally posted by Teffer

Citeret

Edit:

Desv?rre kun et 4mp kamera - men du kan selv lege lidt med det hvis det er det skal v?re st?rrere eller hva du nu ?nsker :)

2250x1665 1.75mb

ThankQ :D

11

søndag, 23. juli 2006, 14:27

Citeret

2250x1665 1.75mb

Ogs? tak her :9xo

Nogle rigtig flotte billeder, kan du smide de billeder op du ikke har redigeret kunne nemlig v?re sp?ndene at se dem, 1'eren er rigtig god.

12

tirsdag, 25. juli 2006, 23:42

Billede #2 er bare saa godt! :9xo

13

onsdag, 26. juli 2006, 03:42

Haha, hvem er det der g?r p? bakken til h?jre i f?rste billede? :))

14

onsdag, 26. juli 2006, 04:34

Jeg syntes ogs? at begge billeder er rigtig flotte... Kan specielt godt li' nummer 2. :)

Seneste tests og artikler

0

ASUS ROG Maximus VII Impact

Det er ved at være noget tid s
Læs Mere

0

Logitech x300 Bluetooth højttaler

Musik på farten kender vi alle
Læs Mere

1

Seasonic Platinum 1050W

Seasonic er en stor spiller på
Læs Mere

2

Gamdias Nyx Gaming Mat

Når man gamer, er det vigtigt
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Microsoft lancerer eget Smart Watch

Microsoft har annonceret deres
Læs Mere

0

Nexus 6 bliver forsinket i Europa

Forudbestillingerne til Nexus
Læs Mere

0

En pille der kan opdage kræft – Google´s nye projekt

Google X et science fiction-la
Læs Mere

0

Artikel: Sådan sikrer du dig mod MobilePay svindel

Hvis du har fulgt med i nyhede
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.