1

tirsdag, 18. juli 2006, 18:01

Netop hjemvendt fra en tredags kanotur med min far og lillebror, vil jeg da lige dele lidt billeder med jer.

Har desværre endnu ikke fået hul i budgettet til et dslr, så måtte nøjes med min lillebrors point and shoot. Og med det i mente, så er jeg egentligt rimelig tilfreds.

Al kritik er selvfølgelig velkommen :)

Billedet her har jeg bare taget med for at vise, hvor vildt meget jern, der var i søen. Vandet var ganske rent - ja kunne sågar drikkes. Men smagte godt nok en del af jern!

En kort kiksepause

...og en tissepause :))

Badebroen ud for en lille ø vi overnattede på.

Samme badebro

2

tirsdag, 18. juli 2006, 18:02

Aftenen efter på en viking campingplads. Motivet er en hjemmelavet tømmerflåde, som ejeren af pladsen har lavet ud af nogle gamle plastictønder. Vi sejlede ud på den for at bade ude i søen og fandt først ud af bagefter, at han havde sløset en del med sømmene. Så skrabede mig godt og grundigt, da jeg skulle op på den igen :roller:

Undertegnede :D

Igen på vikingpladsen. Lige pludseligt blev kom der tre heste gående, som ejeren åbentbart luftede om aftenen. De var jo økologiske, som han sagde.

Formiddag på andendagen. Fuldstændigt vindstille. Hvis man løftede padlerne og lukkede munden, gled man absolut lydløst henover den spejlblanke overflade.

Papa :)

3

tirsdag, 18. juli 2006, 18:03

Papa kigger kort. Det gjorde han MEGET.

Solnedgang

Ret overrasket over hvor godt det billede blev. Rimelig god dybde i og ret fin fokus.

4

tirsdag, 18. juli 2006, 22:19

hehe det ser ud til i har haft en rigtig fed tur billederne er rigtig fine, jeg kan godt li' det hvor du lige har fanget solens stråler ind over en pakke cornflakes, fødderne i vandet syns' jeg er rigtig originalt :9xo og tissetåren er griner :P.

System :
Intel Core 2 Duo E6550
ASRock 4CORE1333-GLAN
Inno3D 8500GT 512mb
2 GB Kingston HyperX DDR2-800
WD Caviar 250 GB Sata II
Antec Trio-430 truepower psu

5

tirsdag, 18. juli 2006, 22:31

Rigtig gode billeder :9xo

Og håber i har haft en rigtigt god tur med oplevelser :9xo

6

tirsdag, 18. juli 2006, 23:28

Rigtig gode billeder. Ser ud til I havde en god tur :)

7

onsdag, 19. juli 2006, 16:42

Har selv været på kanotur i sverige, og hold fast det var flot, vi var der ca. 4 dage hvor efter vi tog til Göteborg og i Liseberg tivoli, det var kanon fedt.
Hvor var i henne? Syntes nemlig jeg kan genkende badebroen/stedet.
Utrolig flotte billeder :9xo

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "XmuZz" (19.07.2006, 16:43)

9

fredag, 21. juli 2006, 00:13

Nice ones - kan is?r godt li' dine solnedgangs billeder. :9xo

Seneste tests og artikler

0

Enermax Hot-swap og Harddisk Enheder

I denne test skal vi ikke kun
Læs Mere

0

be quiet! Straight Power 10 - 600 watt

Du kender garanteret den tyske
Læs Mere

0

ASRock X99 WS

Efter en lille pause fra X99-v
Læs Mere

0

Synology DiskStation DS115j

Det er efterhånden meget lang
Læs Mere
Seneste nyheder

2

Buet SD590C LED skærm fra Samsung

Samsung er kommet med deres ny
Læs Mere

1

AMD Tonga får 384 bit hukommelses interface

AMDs kommende Tonga chip får e
Læs Mere

1

LG på vej med 3G Smartwatch

Et uannonceret smartwatch fra
Læs Mere

0

Forza Horizon 2 gameplay video

Hvis du ikke kan vente på at F
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.