Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

tirsdag, 4. juli 2006, 13:40

Var en tur på Amager Fælled for nogle uger siden for at tage nogle sommerbilleder :) Resultatet er blevet udemærket til trods for mit Ixus 30 jo ikke er verdens bedste kamera...

Af dem jeg gider vise frem har jeg

1
Farverne og lyset er lidt unaturligt, men syns det er blevet meget pænt.. Det er med vilje der er overbelysning bag bladene i baggrunden

2
Totalt uskarpt.. Ved i om det kan reddes?

3

4
Sku nok ha været lidt længere fra motivet og så ha kompenseret noget mere for det kraftige modlys jeg havde

2

tirsdag, 4. juli 2006, 13:40

5
Gik egentlig efter at få skudt en masse blomster, men der var kun de hersens i vejkanterne :boxed:

6
Fælleden er snart det eneste grønne areal herude :crazyeyes:

7
Igen et billede af hvordan de bygger klods op og ned af fælleden

8
Gloede godt nok da jeg så det her var en skulptur... Ved ikk helt om de havde regnet med det sku ligne kunst?

3

tirsdag, 4. juli 2006, 13:41

9
Hovedårsagen til jeg gerne vil ha et bedre kamera hvor jeg selv ka sætte afstanden :boxed: Til dem der ikk ka se det, så sidder der en tyrkerdue på det nøgne træ i baggrunden

10
Igen igen... Sku ha kompenseret for lyset og evt. få sat fokus på træet til højre

11

12

4

tirsdag, 4. juli 2006, 13:41

13
Tjaah ud over de skrigende møgunger ved naturskolen lige til venstre, så var der faktisk dejligt fredeligt her :))

14
Havde ikk en jordisk chance for at fange lyskeglerne så det blev pænt med det kamera... Det her var det bedste jeg fik taget

5

tirsdag, 4. juli 2006, 13:53

prøvede og redde dit uskarpe billede.. blev ik helt så godt, men lidt bedre

Mit signatur billede er lige på værkstedet.

6

onsdag, 5. juli 2006, 10:13

meget gode billeder

[IMG]attachment.php?attachmentid=10981&sid=[/IMG]

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.