1

lørdag, 1. juli 2006, 21:28

Hey! er der ikke nogen som kan sende nogle pimpede bil billeder kun i opløsningen 640x480...

Det må gerne være nogle hummers og nogle forskellige sportcars! :cheers:

"All truths are easy to understand once they are discovered; the point is to discover them." - Galileo Galilei

"Man skal ikke accelerere geologiske fragmenter i ballistiske baner, når man selv. residerer i et transparent domicil"

2

lørdag, 1. juli 2006, 22:05

Flyttet til Foto & Grafik, da tråden handler om billeder.

3

lørdag, 1. juli 2006, 22:27

Citeret

Originally posted by Flindt_DK
Hey! er der ikke nogen som kan sende nogle pimpede bil billeder kun i opløsningen 640x480...

Det må gerne være nogle hummers og nogle forskellige sportcars! :cheers:

Hvorfor kigger du ikke selv efter dem på f.eks. Google ?? , det er da ikke svært, og du kan let selv rette størrelsen til....

http://images.google.dk/images?q=Hummer&…%B8g+i+billeder

4

søndag, 2. juli 2006, 09:02

men når jeg gør billederne mindre følger kvaliteten også med ned! Jeg ved ikke om det er rigtigt, men når jeg gør går jeg ind i hp imagezone og skriver 640x480 ipixels. Er det rigtigt?

"All truths are easy to understand once they are discovered; the point is to discover them." - Galileo Galilei

"Man skal ikke accelerere geologiske fragmenter i ballistiske baner, når man selv. residerer i et transparent domicil"

5

søndag, 2. juli 2006, 09:29

IrFanWiev er et rigtig godt program til at gøre dem mindre, uden at midste nogle formor for detaljer..

MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.