Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

Hardstyler

Gæst

1

fredag, 30. juni 2006, 01:49

Var som sagt ude og skyde til noget rally i sidste weekend med Engel, og må hellere lige vise bare et enkelt af dem frem (indtil videre da)

www.hardstyler.net/images/Rally-2.jpg

Kritik er velkommen. Dog ved jeg godt det med den dumme overbelysning, men havde intet valg! :/

2

fredag, 30. juni 2006, 06:55

Ikke helt dumt jeg ville nok beskærre eller clone mig ud af det mørke i toppen det trækker øjne derop.

Ved ikke hvordan du har resizet eller hva der sker men du har lidt hakkede kanter flere steder på bilen det lidt synd og er der helt sikkert ikke på din orginal :)

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
Common sense is creativities biggest enemy

Hardstyler

Gæst

3

fredag, 30. juni 2006, 10:45

Nopes er der ikk, men heller ikk på versioen til dA:

http://www.deviantart.com/view/35551012/

4

fredag, 30. juni 2006, 11:11

Flot billede, godt taget :)

Der er en rigtig god fornemmelse af fart, som nok er - efter min mening - noget af det vigtigste med den slags billeder.

5

fredag, 30. juni 2006, 11:41

Den var noget bedre det andet link du fik smidt der :) også selvom den ligger på slooow devi :)

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
Common sense is creativities biggest enemy

Hardstyler

Gæst

6

fredag, 30. juni 2006, 22:14

Jeg fik eksperimenteret lidt med lukketider for at sikre mig der er fart over dæk osv, og er meget tilfreds med resultatet :D

7

fredag, 30. juni 2006, 22:16

Citeret

Originally posted by Hardstyler
Jeg fik eksperimenteret lidt med lukketider for at sikre mig der er fart over dæk osv, og er meget tilfreds med resultatet :D

Det synes jeg bestemt også du kan være. ;) Rigtig flot billed hvis du spørger mig. :9xo

Citeret

Originally posted by _WHAT_
Den var noget bedre det andet link du fik smidt der :) også selvom den ligger på slooow devi :)

Jeg kunne faktisk meget godt lide at man kunne se lidt horisont og landskab i baggrunden. Synes heller ikke at det virkede særligt forstyrende eller fangende. :)

Hvis det hele kun skal handle om bilen, kan man jo bare clone den helt ud? :))

Hardstyler

Gæst

8

lørdag, 1. juli 2006, 13:12

Takker mikkel..

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.