Originally posted by Bentzin
Originally posted by _WHAT_
hehe ja når man først har prøvet at skyde med sådan et svin så må man bare have en selv
Jeg har aldrig fortrudt jeg smed pengene efter min og er da ved at have haft den i snart et år.
Ku' også godt tænke mig noget mere/bedre end det jeg har nu. Men det kniber lidt med, at finde midlerne til at invistere i noget i den stil.
Nå - men så må jeg "nøjes" med, at se jeres fede skud
"Og det er jo ik' så ringe endda"
Det er jo valg man træffer det er satme mange penge man ligger i det men er jo en hobby. Jeg har for en del kr foto udstyr men jeg har så ikke bil det er jo hvad man prioterer.
Hvis jeg ender med det jeg gerne vil og arbejder på lige nu kommer der til at blive ryge en hel del flere penge på foto også en del mere end hvad et sådan objektiv her koster.
@engel hvis du skal ud og skyde rally så få nogle pan. shots. Sæt den på IS mode 2 og følg bilen brug en lukketid på ca 1/125 måske langsommere hvis de ikke kommer så stærkt. Følg bilen et stykke tid og tryk så på knappen mens du stadig følger bilen.
Husk at skifte over til servo focus på kameraet så den bliver ved med at holde focus