Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

mandag, 19. juni 2006, 13:41

Citeret

Originally posted by Bentzin

Citeret

Originally posted by Angelus

Citeret

Her er de så, som wallpapers - men kvaliteten er faldet noget - pga. resizing.

de er ret fede, især den sidste... hvor finder du de billeder henne? hvis man må sprøge. er det bare google der er din ven og så mixer du dem bare sammen??

Der er ikke meget galt. Når jeg får nogle ønsker/ nøgleord så går jeg på google's billedsøgning og taster forskellige variationer af søgeord ind ift. nøgleordene og wupti, så begynder jeg allerede at komponere værket oppe i knolden. Henter så alle mulige variationer og begynder så at kreere produktet. Så klipper og klistrer jeg "lidt hist og lidt pist".

Oki... det er fedt :)
Men hvis du endag keder dig som jeg skrev :) så er du velkommen til at lave et billede eller 2 til mig:)

:thumbsup:

22

mandag, 19. juni 2006, 13:46

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

Her er de så, som wallpapers - men kvaliteten er faldet noget - pga. resizing.

de er ret fede, især den sidste... hvor finder du de billeder henne? hvis man må sprøge. er det bare google der er din ven og så mixer du dem bare sammen??

Der er ikke meget galt. Når jeg får nogle ønsker/ nøgleord så går jeg på google's billedsøgning og taster forskellige variationer af søgeord ind ift. nøgleordene og wupti, så begynder jeg allerede at komponere værket oppe i knolden. Henter så alle mulige variationer og begynder så at kreere produktet. Så klipper og klistrer jeg "lidt hist og lidt pist".

Oki... det er fedt :)
Men hvis du endag keder dig som jeg skrev :) så er du velkommen til at lave et billede eller 2 til mig:)

Hvad størrelse og hvad skal det bruges til ? Banner, startbillede e.a.
Noget andet er, at jeg synes det vil se bedre ud hvis din side var centreret.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Bentzin" (19.06.2006, 13:47)

23

mandag, 19. juni 2006, 13:53

det stod i den første tråd jeg lavede hehe...

hvis du en dag keder dig må du da godt lavet noget fedt til min hjemmeside, som det der, et start billede...

bruger mit navn angelus eller saibot (hjemmesiden er www.saibot.dk ) og som du kan se på mit banner der inde har jeg nogle engle/døds engle "tema" ting hehe... men bare hvis du keder dig en dag

24

mandag, 19. juni 2006, 21:27

en der gidder at lave en index for mig til min hjemmeside den skal være lavet på samme måde som djboderek.dk der skal stå Dj revaX

25

mandag, 19. juni 2006, 21:58

Citeret

Originally posted by ExobiT
en der gidder at lave en index for mig til min hjemmeside den skal være lavet på samme måde som djboderek.dk der skal stå Dj revaX

kunne Bentzin ikke bruges?

26

mandag, 19. juni 2006, 22:05

Citeret

Citeret

Så ville han vel ikke spørge igen? :))

Medmindre han døjer svært med Alzheimers... :$

27

mandag, 19. juni 2006, 22:10

Citeret

Citeret

jo de var fede men jeg vil godt have lavet det som et billede som kan strække sig efter brugerens opløsning når de besøger hjemmesiden.. sorry for endnu mere glemt info:P

28

mandag, 19. juni 2006, 23:02

Citeret

Citeret

Citeret

jo de var fede men jeg vil godt have lavet det som et billede som kan strække sig efter brugerens opløsning når de besøger hjemmesiden.. sorry for endnu mere glemt info:P

Fedt at lave noget og så er det bare spild af tid, fordi oplysningerne er mangelfulde. :rolleyes: Gider jeg dælme ikke en gang til !!!

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Bentzin" (19.06.2006, 23:09)

29

mandag, 19. juni 2006, 23:20

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

Fedt at lave noget og så er det bare spild af tid, fordi oplysningerne er mangelfulde. :rolleyes: Gider jeg dælme ikke en gang til !!!

forståligt... han kunne evt. bare spørge om du ikke ville lave en sort kant på så den kom op den størrelse, som den hjemmeside også er... :s

ville du evt. prøve at lave lidt på det jeg snakkede med dig om?

30

tirsdag, 20. juni 2006, 02:21

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

forståligt... han kunne evt. bare spørge om du ikke ville lave en sort kant på så den kom op den størrelse, som den hjemmeside også er... :s

ville du evt. prøve at lave lidt på det jeg snakkede med dig om?

Jeps det gider jeg godt. :9xo Hvilken resolution skal din side være optimeret til ? Mere for at billedstørrelsen kommer til at passe. ;)

31

tirsdag, 20. juni 2006, 07:00

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

hey jeg siger ikke at de ikke kan bruges;) det er fedt det du har lavet og bruger begge billeder på mine skærme ..

32

tirsdag, 20. juni 2006, 10:21

Citeret

Jeps det gider jeg godt. :9xo Hvilken resolution skal din side være optimeret til ? Mere for at billedstørrelsen kommer til at passe. ;)

jeg har oprettet en tråd, der står lidt mere info :)
http://www.tweak.dk/forum/thread.php?threadid=67547&sid=

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.