Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

mandag, 12. juni 2006, 13:41

var lige ude og knipse et par hurtige billeder i går aftes. Blev ikke til så meget der var en grill og noget godt mad der trak lidt også :))

1

2

3

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
Common sense is creativities biggest enemy

2

mandag, 12. juni 2006, 13:56

Ja, du må jo nok indse, at du selv er din egen bedste kritiker. :))

Men billederne er kanon flotte. Man kan selvfølgelig altid snakke om at de evt. kan beskæres på kryds og på tværs. Og venstre blad på Billed 3 ville have set bedre ud, med lidt mere tydelighed... ;)

...Mit spørgsmål er så bare alligevel, om det overhovedet er muligt? Jeg mener - Hvis du ikke kan, hvem kan overhovedet så? :))

3

mandag, 12. juni 2006, 14:37

Citeret

Originally posted by Mikkel
Ja, du må jo nok indse, at du selv er din egen bedste kritiker. :))

Men billederne er kanon flotte. Man kan selvfølgelig altid snakke om at de evt. kan beskæres på kryds og på tværs. Og venstre blad på Billed 3 ville have set bedre ud, med lidt mere tydelighed... ;)

...Mit spørgsmål er så bare alligevel, om det overhovedet er muligt? Jeg mener - Hvis du ikke kan, hvem kan overhovedet så? :))

Det kunne nok godt lade sig gøre hvis jeg lukkede af for alt vind og tapede fluen fast og kom op på en meget lang lukketid på et stativ at presse lidt mere dybde i det.

Det er dybdeskarpheden der gør at det er uskarpt det blad. Syntes egentlig ikke det driller mit øje så meget men svært at se fejl i egne billeder jo :)

4

mandag, 12. juni 2006, 15:12

That's fucking awesome!

- Virkeligt, virkeligt, gode billeder...!

5

mandag, 12. juni 2006, 17:28

Jeg er som altid misundelig på din dygtihed.
Jeg har meget at lære.

Whenever I’m about to do something,
I think “would an idiot do that?” and if they would,
I do not do that thing.

- Dwight Schrute (The Office)

6

mandag, 12. juni 2006, 17:39

Enig med Mikkel mht billede 3. Samme gælder faktisk også for billede 1, de aller yderste punkter på de lilla blade til venstre.

Ellers nogle gode billeder der er godt fanget.

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

8

mandag, 12. juni 2006, 20:39

Citeret

Originally posted by Lecter
Er jeg den eneste, der er ved at være lidt træt af blomster og insekter på blomster? :))

Står dig da heldigvis frit for at kigge på dem og kommentere dem :D

9

mandag, 12. juni 2006, 20:46

Theis, jeg er forelsket i dine evner :))

Jeg er helt vild med farverne i alle billederne, og kan bedst lide billede 1 og 3. Vil dog give Mikkel ret, og tror at billede 3 havde været endnu bedre hvis det slørede blad havde været mere skarpt, men alt i alt er det jo fantastiske billeder der viser hvilke vidunderlige farver naturen kan byde på.

10

tirsdag, 13. juni 2006, 10:25

Rigtig fede billeder ;)

Er dog mest vild med 1'eren og 2'eren :9xo

I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
MacBook Pro 13,3" Retina

11

onsdag, 14. juni 2006, 09:49

Kan li dem alle 3, dejlige farver rigtig flot med nr.1, med en ekstra blomst i baggrunden...

Det eneste der forstyrrer mig er også det uskarpe blad på 3-eren

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.