Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

søndag, 14. maj 2006, 18:53

Halløj folkens.

Var i Middelfart idag og se Middelfart Stingers spille mod Copenhagen Tomahawks. Kampen endte 26-0 til Tomahawks' fordel.
Jeg heppede dog på Stingers, som vi selv (Kolding) slog til sidste træningskamp.

Men anyways, så kom der et par gode billeder ud af det :) Vejret drillede lidt ved konstant at skifte mellem sol og skygge, men fik alligevel nogle nogenlunde ensartede billeder ud af det med lidt action på.

6

søndag, 14. maj 2006, 18:57

Virkelig fede billeder.

Jeg kan faktisk godt lide at lyset er lidt skiftende. Giver en fed effekt.

I øvrigt så er det også en fed sport.

Whenever I’m about to do something,
I think “would an idiot do that?” and if they would,
I do not do that thing.

- Dwight Schrute (The Office)

7

søndag, 14. maj 2006, 21:09

Det er seriøst noget galt når man tager 24 billeder og der kun er cheerleaders på det ene..

8

søndag, 14. maj 2006, 21:24

Citeret

Originally posted by fhqwhgad
Det er seriøst noget galt når man tager 24 billeder og der kun er cheerleaders på det ene..

Du kan da få de sidste på MSN, hvis det er 7. klasses piger i miniskirts der skal til.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Carlsen" (14.05.2006, 21:24)

9

søndag, 14. maj 2006, 21:45

Citeret

Originally posted by Carlsen

Citeret

Originally posted by fhqwhgad

Du kan da få de sidste på MSN, hvis det er 7. klasses piger i miniskirts der skal til.

God point. Så kunne jeg jo ligeså godt ta til herning og se ishockey. Gys.

10

søndag, 14. maj 2006, 22:34

De ser rimelig skanky ud til de cheerleaders :S Men fine billeder Carlsen, så du spiller også selv football eller ? :) Er det ved at blive mere populært i dk ?

11

søndag, 14. maj 2006, 22:35

Flotte billeder.. Godt taget... :9xo Kan nu også godt lide sporten.. :T

Hardstyle, My Style

12

søndag, 14. maj 2006, 23:10

Citeret

Originally posted by Marquis
De ser rimelig skanky ud til de cheerleaders :S Men fine billeder Carlsen, så du spiller også selv football eller ? :) Er det ved at blive mere populært i dk ?

Ja spiller selv :)

Den klub jeg spiller i har ihvertfald set en meget hurtigt voksende interesse for sporten.

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.