Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

torsdag, 11. maj 2006, 17:30

Jah, det var så forsøget på at fryse rødderne i jorden fra bambushækken ihjel, har ikke tjekket resultatet endnu, men fik nogle billeder af det :cheers:

- Ikke se på det som biolog, ve' det godt, N er ikke det man bør fodre med for at dræbe dem :))

Det er sundt at kede sig :finger:

The thrill of XtremeClocking (how it feels):
take your next paycheck.
now constantly for about 10 minutes wave a lighter all over your paycheck and say
"please dont burn, please dont burn up, please dont burn up"...
when you know it should, since your holding a lighter to it, but you still hope it doesn't.

2

torsdag, 11. maj 2006, 17:56

de kommer igen når det er varm:P hvor har du købt det henne?:D

3

torsdag, 11. maj 2006, 23:20

Du er glad for din lille dunk hva :))

Ser ellers fedt ud :D

|GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
|8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
|120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
|FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

5

torsdag, 18. maj 2006, 02:57

Uhm :)

Jah, der kom lidt ekstra ukrudt i nærheden, men bambus' er færdig :))
Virkede efter hensigten, eller, hensigten var oprindeligt at lave is, men min mor tillod ikke jeg brugte en design træ-krukke-skål ting til formålet, og en gryde af metal med sådan noget i, holder jo ikke ret længe...

Hvor jeg har fået det fra står på beholderen :) - men det er ikke noget man bare lige køber.

The thrill of XtremeClocking (how it feels):
take your next paycheck.
now constantly for about 10 minutes wave a lighter all over your paycheck and say
"please dont burn, please dont burn up, please dont burn up"...
when you know it should, since your holding a lighter to it, but you still hope it doesn't.

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.