Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

onsdag, 10. maj 2006, 22:04

Hey, så er jeg sq ved at lave en personlig side er ca. færdig med layoutet og noget af programmeringen.

http://lime.deaz.dk

I må meget gerne komme med kritik feedback, alt hvad i mener der kunne gøre siden bedre.

Selve siden er ikke færdig, men det grafiske er.

Mvh. deaz

2

onsdag, 10. maj 2006, 22:46

Synes at den ser meget nice ud. Dog kan jeg ikke lide den prik der er til venstre for d'et i logoet..

Edit: så lige at der hvor billedet er, mangler der noget margin.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "PaW^" (10.05.2006, 22:47)

3

onsdag, 10. maj 2006, 22:51

Citeret

Originally posted by PaW^
Synes at den ser meget nice ud. Dog kan jeg ikke lide den prik der er til venstre for d'et i logoet..

Edit: så lige at der hvor billedet er, mangler der noget margin.

Tak, fjerner prikken nu men kan ikke se hvor der mangler margin :s

4

onsdag, 10. maj 2006, 23:08

Den der baggrund bryder jeg mig ikke om - alternativ ja, men for kaotisk imo...

5

torsdag, 11. maj 2006, 07:08

Citeret

Originally posted by Zlinky

Tror du din holdning ville være det samme hvis den blev en del mørkere? Den startede ud meget mørk men så mente en kammerat at den skulle være lysere.

Mvh. deaz

6

torsdag, 11. maj 2006, 07:13

Citeret

Originally posted by deaz

Citeret

Tror du din holdning ville være det samme hvis den blev en del mørkere? Den startede ud meget mørk men så mente en kammerat at den skulle være lysere.

Mvh. deaz

Stregerne gør den vildt forvirrende at kigge på.

7

torsdag, 11. maj 2006, 08:26

Citeret

Originally posted by Burger

Citeret

Citeret

Mvh. deaz

har gjort baggrunden mørkere så den ikke er så iøjefaldende. Hjalp det?

8

torsdag, 11. maj 2006, 10:04

Citeret

Citeret

Originally posted by Burger

Citeret

Citeret

Mvh. deaz

har gjort baggrunden mørkere så den ikke er så iøjefaldende. Hjalp det?

Hjalp en del, men det er stadig ikke lige min kop the - men den er anderledes og det er det der tæller. ;)

10

lørdag, 13. maj 2006, 23:02

kan godt lide baggrunden. Lagde ikke mærke til den før den blev nævnt. Og ja, det er fedt den er anderledes.

Og ja generelt synes jeg sgu du er sluppet ret godt fra det :)

11

mandag, 15. maj 2006, 18:47

Så nu er jeg allerede selv blevet træt af designet, tid til at lave noget nyt eller ændre på farverne ;)

12

mandag, 15. maj 2006, 18:50

Citeret

Så nu er jeg allerede selv blevet træt af designet, tid til at lave noget nyt eller ændre på farverne ;)

Syns du skal bruge tiden på at fixe dit billede galleri...

Du advare folk mod at kigge i den der 18+, men li under kan man se en del af dem :crazyeyes:

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

13

mandag, 15. maj 2006, 22:53

Haha ja det er selvfølgelig rigtigt, måske jeg skulle fjerne det.

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.