Originally posted by _WHAT_ www.crumpler.dk er også et bud på taske deres er rigtig gode.
Forhelvede hvor er den side dog irriterende. Fatter ikke man laver en så useriøs og ufunktionel flashside. Afholder mig fuldstændigt fra at overveje at købe deres produkter!
Originally posted by _WHAT_ www.crumpler.dk er også et bud på taske deres er rigtig gode.
Forhelvede hvor er den side dog irriterende. Fatter ikke man laver en så useriøs og ufunktionel flashside. Afholder mig fuldstændigt fra at overveje at købe deres produkter!
Det styrer du heldigvis selv men det er nogle fandes gode tasker
Asus rampage II extreme x58
Intel I7 965 Bloomfield 3.2 @ 4.0 ghz socket 1366 H2o
Asus GeForce 2 x 280 i SLI
c: OCZ Express RevoDrive 3 x2 SSD 240 GB 1500/1225 MB/S
Crousial dominator 6 x 1 gb 1866 Mhz m blæser
ThermalTake ToughPower 1200Watt - Windows 7, 64 bit
Lån FTPRegler hvis du er oprettet, PM navn/kode. Så opretter jeg dig. Blog
Originally posted by Bubbi
Har denne klods købt for et par år siden..
Er rigeligt til mig.. Tager ganske ok billeder til de ferie-ture jeg kommer på..
Wtf.. Kommer objektivet også skøvt ud i virkeligheden?
Jeg bruger min K750. For kicks. Jeg har ikke det store behov, og i forhold til før hvor jeg ingen havde er det et skridt frem. Plus at jeg aldrig ville have et kamera med mig, og den godt kan tage nogle rigtig pæne billeder hvis man spænder hjelmen. Dog som sagt ringere end de fleste kameraer.
Er lidt på udkig efter et andet, ville gerne kunne lave de der .... slowmotion billeder ...eller hva de nu hedder hvor man f.eks kan se lyset fra bilerne i sådan lange striber
anyway Olympus C-50 Zoom er nice og lille at have med sig
Fuji FinePix S5500
Ret stort - Stemte nr. 2 (mange funktioner)
Udemærket kamera, mange funktioner, godt med optisk zoom (x10)
og 4mp. Det var billigt, omkring 2000kr. Så det er ikke på noget måde proffesionelt - Men det opfylder mine krav.
Originally posted by Bubbi
Har denne klods købt for et par år siden..
Er rigeligt til mig.. Tager ganske ok billeder til de ferie-ture jeg kommer på..
Wtf.. Kommer objektivet også skøvt ud i virkeligheden?
Jeg bruger min K750. For kicks. Jeg har ikke det store behov, og i forhold til før hvor jeg ingen havde er det et skridt frem. Plus at jeg aldrig ville have et kamera med mig, og den godt kan tage nogle rigtig pæne billeder hvis man spænder hjelmen. Dog som sagt ringere end de fleste kameraer.
Heheh nej det gør det heldigvis ikke..
Ved ikke lige hvad de har haft gang i med det billede..