Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

torsdag, 2. marts 2006, 00:11

det betyder ikke at de kan lide at du gør det :)

Asrock FM2A88X Extreme6X, Noctua NH-U14S@AMD A10 7800 3,9ghz maz, 2*8Gb DDR3,
700W PSU, Sapphire R9 270X 4GB OC.

22

fredag, 3. marts 2006, 19:35

Og til dem som ikke gider have damer på deres skrivebord af forskellige grunde, så kan jeg også godt lave nogle med andre motiver. Blomster og andet godt taget med mit fars digicam....

Hvad siger i ?

Laver dem nu nok under alle omstændigheder, men gider kun uploade, såfremt nogle var interesseret!

23

fredag, 3. marts 2006, 19:47

Citeret

Originally posted by Macimuz
Og til dem som ikke gider have damer på deres skrivebord af forskellige grunde, så kan jeg også godt lave nogle med andre motiver. Blomster og andet godt taget med mit fars digicam....

Hvad siger i ?

Laver dem nu nok under alle omstændigheder, men gider kun uploade, såfremt nogle var interesseret!

Prøv og smid et par eksempler op, jeg kunne ihvertfald godt lide de første wallpapers

Macbook 15"4
2,3 ghz i7 Quadcore
500gb hdd
4gb ram

24

fredag, 3. marts 2006, 19:50

Citeret

Originally posted by FlowingLil

Citeret

Hvad siger i ?

Prøv og smid et par eksempler op, jeg kunne ihvertfald godt lide de første wallpapers

Hvem kunne ikke det :razz:

25

fredag, 3. marts 2006, 20:02

Kan du ikke lave et med Jessica Simpson i 1280x1024? :D

E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
Asus P5E
XFX HD5850 BE
4GB Corsair DHX PC6400
Samsung 1TB F3
Corsair TX650
Antec Solo

26

fredag, 3. marts 2006, 20:09

Citeret

Originally posted by FlowingLil

Citeret

Originally posted by Tarantula
Kan du ikke lave et med Jessica Simpson i 1280x1024? :D

Jooh, men så gætter jeg næsten på du også har nogle billeder af hende som det skal være ?

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Macimuz" (03.03.2006, 20:10)

27

fredag, 3. marts 2006, 20:17

Ehh.. Egentlig ikke! :D

Asus P5E
XFX HD5850 BE
4GB Corsair DHX PC6400
Samsung 1TB F3
Corsair TX650
Antec Solo

28

fredag, 3. marts 2006, 20:23

Citeret

De skal bare være utrolig hotte og med så lidt tøj som overhovedet muligt ?

29

fredag, 3. marts 2006, 20:27

Citeret

Citeret

De skal bare være utrolig hotte og med så lidt tøj som overhovedet muligt ?

Ja det plejer at være sådan noget! :))

Asus P5E
XFX HD5850 BE
4GB Corsair DHX PC6400
Samsung 1TB F3
Corsair TX650
Antec Solo

30

fredag, 3. marts 2006, 20:27

Citeret

Hvad siger i ?

Jeg kunne ogsdå godt tænke mig dem..

Jeg er en af dem med fast kæreste, som absolut ikke bryder sig om at jeg sidder og skuer hen på andre..

Og den med at man bare skal sige at hun bare skal smide tøjet og kravle op på skrivebordet, det gør hun med glæde.. Næsten frivilligt, når man tilsyneladende har siddet for meget på nettet..

-Burger, dig kunne vi godt bruge lidt flere af :D

Den der undskyldning med at man jo har valgt dem af en grund, den synes ikke rigtigt at sive ind.
Det vel bare et flot syn at kigge på en sådan dame, men ens pige tror måske der ligger følelser imellem.. :crazyeyes:

MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

31

fredag, 3. marts 2006, 20:44

Citeret

Håber det kan bruges ...

32

fredag, 3. marts 2006, 20:45

Citeret

Originally posted by urbananen
Jeg kunne ogsdå godt tænke mig dem..

Jeg er en af dem med fast kæreste, som absolut ikke bryder sig om at jeg sidder og skuer hen på andre..

Og den med at man bare skal sige at hun bare skal smide tøjet og kravle op på skrivebordet, det gør hun med glæde.. Næsten frivilligt, når man tilsyneladende har siddet for meget på nettet..

-Burger, dig kunne vi godt bruge lidt flere af :D

Den der undskyldning med at man jo har valgt dem af en grund, den synes ikke rigtigt at sive ind.
Det vel bare et flot syn at kigge på en sådan dame, men ens pige tror måske der ligger følelser imellem.. :crazyeyes:

Det andre baggrunden uden saftige damer, kommer nok på engang i weekenden. eller måske senere i aften !

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Macimuz" (03.03.2006, 20:45)

33

fredag, 3. marts 2006, 20:52

Takker og bukker for det flotte arbejde! :rules:

Asus P5E
XFX HD5850 BE
4GB Corsair DHX PC6400
Samsung 1TB F3
Corsair TX650
Antec Solo

34

fredag, 3. marts 2006, 21:11

Citeret

Takker og bukker for det flotte arbejde! :rules:

Det var skam så lidt :)

35

fredag, 3. marts 2006, 21:28

Virkelig flot arbejde.

Nu bliver jeg altså nødt til at spørge: Hvordan drejer man billedet så det passer ind og hvordan har du skaleret billederne ned uden at de mister skarpheden?

Whenever I’m about to do something,
I think “would an idiot do that?” and if they would,
I do not do that thing.

- Dwight Schrute (The Office)

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Aagaard1000" (03.03.2006, 21:28)

36

fredag, 3. marts 2006, 21:52

Citeret

Originally posted by Aagaard1000
Virkelig flot arbejde.

Nu bliver jeg altså nødt til at spørge: Hvordan drejer man billedet så det passer ind og hvordan har du skaleret billederne ned uden at de mister skarpheden?

For at danne den hvide ramme har jeg anvendt blending options. Her kan du smide en indre skygge på dit billede. Det er simpelt hen for bøvlet at dreje et billede så det passer inde i et andet.

Til at skalere billederne har jeg bare anvendt den der er i photoshop. Image Resize (genvej i CS2 er ALT+CTRL+I)

37

fredag, 3. marts 2006, 21:54

Citeret

Citeret

Virkelig flot arbejde.

For at danne den hvide ramme har jeg anvendt blending options. Her kan du smide en indre skygge på dit billede. Det er simpelt hen for bøvlet at dreje et billede så det passer inde i et andet.

Til at skalere billederne har jeg bare anvendt den der er i photoshop. Image Resize (genvej i CS2 er ALT+CTRL+I)

Jeg vil selv lige prøve mig frem.

Håber det er i orden hvis jeg kommer med lidt spørgsmål undervejs.

EDIT: Her kommer første spørgsmål allerede:
Hvordan siger man 'opslagstavle' på engelsk.
Prøver nemlig på om jeg kan finde et billede på google da der ville være fedt med det som baggrund.

I do not do that thing.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Aagaard1000" (03.03.2006, 21:57)

38

fredag, 3. marts 2006, 22:11

Citeret

Jeg vil selv lige prøve mig frem.

Håber det er i orden hvis jeg kommer med lidt spørgsmål undervejs.

EDIT: Her kommer første spørgsmål allerede:
Hvordan siger man 'opslagstavle' på engelsk.
Prøver nemlig på om jeg kan finde et billede på google da der ville være fedt med det som baggrund.

Du spørger bare løs mester :)

bulletin board (opslagstavle)

39

fredag, 3. marts 2006, 22:51

Her er lige mit første forsøg.
Jeg er ikke hlet tilfreds.
Der skal helt klart leges meget mere med det.

Egner sig ikke som baggrund.

http://www.gratishost.dk/uploads/tavle.jpg

EDIT: Der bliver vist alligevel ikke behov for at spørge. Jeg har selv fundet ud af det.
Men ellers mange tak for hjælpen.

I do not do that thing.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Aagaard1000" (03.03.2006, 22:52)

40

fredag, 3. marts 2006, 23:39

Citeret

Her er lige mit første forsøg.
Jeg er ikke hlet tilfreds.
Der skal helt klart leges meget mere med det.

Egner sig ikke som baggrund.

http://www.gratishost.dk/uploads/tavle.jpg

EDIT: Der bliver vist alligevel ikke behov for at spørge. Jeg har selv fundet ud af det.
Men ellers mange tak for hjælpen.

Du er skam på rette vej ;)

Hvis du kan få et bedre bulletin board og tilføje nogle knappenåle, så er vi ved at være der :9xo

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.