Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

mandag, 27. februar 2006, 11:21

så er der lidt nyt fra mig :) taget i weekenden oppe ved _what_ samme sted som han har taget billedet med alt trafikken om natten.

giv mig noget kritik.

http://www.deviantart.com/view/29615840/

Mit signatur billede er lige på værkstedet.

2

mandag, 27. februar 2006, 11:36

Kan da godt lige komme med lidt kritik :))

Prøv og lad værd med at gøre så meget ved din WB i raw konverteringen.

Når du så har den inde i ps så lave et adjustment layer med hue/sat hvor du sætter staturation en del ned.

Lav så et adjustment layer mere med hue/sat hvor du vælger colorize vælg den blå tone du vil have og skru igen en del ned for sat.

Så for du en blå tone over hele billedet.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
Common sense is creativities biggest enemy

3

mandag, 27. februar 2006, 12:27

Citeret

Originally posted by _WHAT_
Kan da godt lige komme med lidt kritik :))

Prøv og lad værd med at gøre så meget ved din WB i raw konverteringen.

Når du så har den inde i ps så lave et adjustment layer med hue/sat hvor du sætter staturation en del ned.

Lav så et adjustment layer mere med hue/sat hvor du vælger colorize vælg den blå tone du vil have og skru igen en del ned for sat.

Så for du en blå tone over hele billedet.

takker theis, jeg gik efter det blålige look, men fandt ud af at det her ser egentlig meget god ud.. men kan lige prøve det andet når jeg kommer hjem i fra arbejde engang i aften

4

mandag, 27. februar 2006, 13:21

Ser også rimelig ud men så lidt mindre blå måske for imo kommer det til at se ud som om det er en fejl at det ikke er det ene elle det andet.

Du kan evt lave et nyt layer og fylde det med en blå farve så sætte blend mode til color. Så kan du lave en maske og fjerne den blå farve de steder du ønsker det.

5

mandag, 27. februar 2006, 14:20

Kanonbillede, det eneste jeg ka sætte min finger på er de røde/gule farver, der er hvor lyset rammer jorden..

Btw What, hva blev der af det billede du lovede at sende til mig? ;)

6

mandag, 27. februar 2006, 14:53

Suk helt glemt det karga skal nok lige se om jeg snart kan nå det :)

Har haft orion og engel samt deres damer på besøg hele weekenden så der har ikke lige været tid til at rode med det :))

7

mandag, 27. februar 2006, 15:30

Det ligner en scene fra Half-Life 3, ser faktisk ret godt ud :P

MSI 6701 1024 MB PC 2700 Samsung 2.6 GHz P4 Audigy 2 120 GB Seagate Creative 6.1

8

mandag, 27. februar 2006, 17:42

Rigtig fedt billede Thomas :hb:

Vildt godt indtryk med alle de farver, ser næsten renderet ud :)

9

mandag, 27. februar 2006, 23:15

takker takker alle sammen :) vil nok komme lidt flere inden for de næste par timer regner jeg med :)

10

mandag, 27. februar 2006, 23:20

Det ligner helt seriøst noget fra HL.

Intel i5 2500K @ CM Hyper TX 3
Gainward GF GTX 560 Ti "Phantom" 2
Corsair 4x2 GB DDR3 1600MHz
ASUS P8P67 Pro B3
Corsair CX600

11

mandag, 27. februar 2006, 23:47

Det ser rigtig godt ud :9xo

Er dog ikke vild med _WHAT_ har slæbt jer med så tæt på hvor jeg bor :))

12

tirsdag, 28. februar 2006, 07:08

Du kan bare det fis der :9xo

13

tirsdag, 28. februar 2006, 07:27

Tænkte godt nok på om vi skulle gå om og banke på den aften Burger men det var sgu så koldt at vi kørte hjem i varmen istedet... også havde du jo snakket om du var flygtet fra byen :)

14

torsdag, 2. marts 2006, 00:18

så er der lidt mere :D sad og kedet mig da jeg kom hjem fra arbejde og legede lidt med kameraet.. lidt anderledes end der normalt kommer fra mig..

http://www.deviantart.com/view/29765031/

15

torsdag, 2. marts 2006, 00:30

Citeret

Originally posted by origin
så er der lidt mere :D sad og kedet mig da jeg kom hjem fra arbejde og legede lidt med kameraet.. lidt anderledes end der normalt kommer fra mig..

Hold da er det mig eller er det støv på linsen 8o Rimelig syg kvalitet siden man kan se det! Eller meget sejt billede!

Macbook 15"4
2,3 ghz i7 Quadcore
500gb hdd
4gb ram

16

torsdag, 2. marts 2006, 00:40

Citeret

Originally posted by FlowingLil

Citeret

Hold da er det mig eller er det støv på linsen 8o Rimelig syg kvalitet siden man kan se det! Eller meget sejt billede!

hehe ja det er der, har dog prøvet og fjerne det meste i photoshop, men fik ik det hele med..

17

torsdag, 2. marts 2006, 07:10

Vild kvali man kan da ikke se noget støv der tsk tsk så skulle de se når det er skarpt :)

18

torsdag, 2. marts 2006, 14:53

Citeret

så er der lidt nyt fra mig :) taget i weekenden oppe ved _what_ samme sted som han har taget billedet med alt trafikken om natten.

giv mig noget kritik.

http://www.deviantart.com/view/29615840/

Det er sgu flot! :9xo

Kan godt lide de farver der ;)

(\__/)
(O.o )
(#|#) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.