Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

lørdag, 25. februar 2006, 04:05

Citeret

Originally posted by DoDo

Citeret

Originally posted by SimonSKAT
Synes faktisk Bentzin fangede noget af det rigtige, det er meget meget trist, og derfor er jeg heller ikke så vild med det, hvis det havde været lidt mindre trist tror jeg godt jeg kunne lide det, det er sådan set pænt nok lavet Dodo
Det er lavet til en dreng der lever i det dystre såå... det Skal ikke være lysere ;)

Forståeligt, sådan set - men så kommer den gamle op i mig igen, da jeg synes, at jo mere man vader i det, jo værre bliver det.

Forstå mig ret, men noget mere farverigt og lyst ville nok - på længere sigt, gi' et mere lyst syn på livet end det, som du nu bringer - som jeg mener forstærker det triste og sørgmodige !

Ik' for noget - men jeg har prøvet lidt af hvert, igennem de sidste 50 år og det er ikke færdig endnu. Afventer for tiden en afklaring, om jeg i det hele taget kommer til at arbejde mere ! Desuden afventer jeg en arbejdskadesag, som jeg ved kan trække meget langt ud. Men jeg har valgt at se det meste fra den lyse side. Tror jeg kommer længst på den måde !

Nå men tilbage på sporet, så bliv ved med, at udforske og afprøve dine muligheder. Også indenfor billedmageri. :9xo

Håber der er til at forstå, da det sikkert for nogen, lyder som noget der er langt ude i "hampen" !

Dette indlæg er blevet redigeret 3 gange, senest redigeret af "Bentzin" (25.02.2006, 11:57)

22

lørdag, 25. februar 2006, 11:32

Citeret

Originally posted by Bentzin

Citeret

Citeret

Originally posted by SimonSKAT
Synes faktisk Bentzin fangede noget af det rigtige, det er meget meget trist, og derfor er jeg heller ikke så vild med det, hvis det havde været lidt mindre trist tror jeg godt jeg kunne lide det, det er sådan set pænt nok lavet Dodo
Det er lavet til en dreng der lever i det dystre såå... det Skal ikke være lysere ;)

Forståeligt, sådan set - men så kommer den gamle op i mig igen, da jeg synes, at jo mere man vader i det, jo værre bliver det.

Forstå mig ret, men noget mere farverigt og lyst ville nok - på længere sigt, gi' et mere lyst syn på livet end det, som du nu bringer - som jeg mener forstærker det triste og sørgmodige !

Ik' for noget - men jeg har prøvet lidt af hvert, igennem de sidste 50 år og det er ikke færdig endnu. Afventer for tiden en afklaring, om jeg i det hele taget kommer til at arbejde mere ! Desuden afventer jeg en arbejdskadesag, som jeg ved kan trække meget langt ud. Men jeg har valgt at se det meste fra den lyse side. Tror jeg kommer længst på den måde !

Nå men tilbage på sporet, så bliv ved med, at udforske og afprøve dine muligheder. Også indenfor nilledmageri. :9xo

Håber der er tl at forstå, da det sikkert for nogen, lyder som noget der er langt ude i "hampen"
Jeg forstår sku godt hvad du mener, og giver dig fuld forståelse i det du siger, jeg forstår ikke de folk der går og tænker på alt det negative hele tiden, nå en person som mig så prøver at være lidt positiv, så for man sådan et møgfald en gang imellem, har en i klassen der bare ik kan andet end at være danm sur på oss alle sammen, synes jeg er lidt irriterende. ikke fordi jeg siger den person vi snakker om er sådan men, jeg vil give dig ret i at man skal fokusere på det positive istedet for det negative.

men for at vænne tilbage til det billede der, synes jeg det er et godt arbejde, måske lidt flere farver og et andet tema/emne, men bare ud og experimentere lidt og så find på noget andet, det minder mig sku om en dårlig gyser film:D

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=9213&sid=[/IMG]

23

lørdag, 25. februar 2006, 15:23

Her er en med lidt flere farver på :D

Your pony died because it wasn't pretty enough

24

lørdag, 25. februar 2006, 15:26

Citeret

farver 2 styks:D

25

lørdag, 25. februar 2006, 15:33

Citeret

Originally posted by WTF

Citeret

kreativt ik? ;).. Jeg har nogle med flere farver på men dem får i ikke

26

lørdag, 25. februar 2006, 15:53

Citeret

Citeret

Originally posted by WTF

Citeret

BRØNDBYSVIN:D ej har ikke noget imod dem, ser alligevel ikke fodbold såå, ej 2 farver er sikkert osse helt fint, hvis bare de bliver kombineret med noget andet :hb:

27

lørdag, 25. februar 2006, 17:13

Citeret

Originally posted by WTF

Citeret

Citeret

Originally posted by WTF

Citeret

BRØNDBYSVIN:D ej har ikke noget imod dem, ser alligevel ikke fodbold såå, ej 2 farver er sikkert osse helt fint, hvis bare de bliver kombineret med noget andet :hb:
WTF... Nej jeg er IKKE brøndby fan ADDD AaB!!!!

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "DoDo" (25.02.2006, 17:13)

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.