Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

torsdag, 23. februar 2006, 17:41

Citeret

Originally posted by S.STAACK
Du skal ligge dem i c:/programmer/adobe/photoshop (7.0 eller Cs2 alt efter hvad version du har)/present/brushes :D

Også skal du bare have fat i brush tool inde i Ps.

http://i35.photobucket.com/albums/d198/staackts/2.jpg
SEJT... Super mange tak.. Jeg tænkte på kan du ikke zipe dine brushes og ligge op her eller adde min msn (promp_3650@hotmail.com) og så sende dem der... Så vil jeg blive overud lykkelig

Your pony died because it wasn't pretty enough

22

torsdag, 23. februar 2006, 18:19

Jeg kunne ikke vente jeg har hentet alle brushes på siden... Hvis der er nogle der vil have filen (den fylder 48 mb) så skriv lige her ellers gider jeg ikke uploade den

Your pony died because it wasn't pretty enough

23

torsdag, 23. februar 2006, 18:24

Hvis du pakker og sender skal jeg ligge den op på min hjemmeside så folk kan hente den når der er behov

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
Common sense is creativities biggest enemy

24

torsdag, 23. februar 2006, 18:29

tror jeg har en 50-60 brush sæt!

Tror det tager lang tid at oploade!

25

torsdag, 23. februar 2006, 18:50

Citeret

Originally posted by S.STAACK

Citeret

Originally posted by Macimuz
Nu var det jo sådan set lavet, skulle bare forbedres en bette smule. Så der var jo ikke engang brug for at rode rundt med en brush ;)

Og kan umiddelbart ikke se hvorfor jeg overhovedet skulle bruge en brush i det her tilfælde?

til den hvide ramme:

brush er på side 6, i det link jeg skrev længere oppe:

Og fordelen er i det ? ... Vel ligeså nemt bare lige at anvende blending options.

Men kan da godt tjekke det ud !

26

torsdag, 23. februar 2006, 21:33

Fordelen er at du ikke selv skal side og lave firkanten du kan male med dem.

27

torsdag, 23. februar 2006, 21:39

Citeret

Originally posted by _WHAT_
Fordelen er at du ikke selv skal side og lave firkanten du kan male med dem.

Laver heller ingen firkant, når jeg bruger blending options. Ligger bare en "inner shadow" på billedet ...

28

torsdag, 23. februar 2006, 22:55

Nå ja ok kan man jo også :)

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.