Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

tirsdag, 6. december 2005, 00:15

Syns ellers der var en tråd for ikk særligt lang tid siden, men ka hverken søge mig frem til den eller lede 4-5 sider tilbage...

Hvilke sider ska jeg ha fat i, hvis jeg vil finde mig nogle gode brushes til Photoshop?

Tænker på et Brush katalog af en art - Gerne med noget rating system, så man ka sortere efter brugernes mening

3

tirsdag, 6. december 2005, 00:51

Uha det ser squ godt ud :D

4

tirsdag, 6. december 2005, 13:15

Citeret

Originally posted by KarGa
Uha det ser squ godt ud :D

Det var så lidt, gå efter nogle grunge brushes, så går du ikke helt galt i byen 8)

Hardstyler

Gæst

5

tirsdag, 6. december 2005, 13:26

Citeret

Originally posted by S.STAACK
Velkommen til brush himlen: 17,053,357 brushes, som bare venter på at blive downloadet ;)

Tror du selv?

Det er alle billeder/fotos og ALT tilsammen dtet tal der.. 17 mio brushes, er du syg i bolden? :O

6

tirsdag, 6. december 2005, 13:36

Citeret

Originally posted by Wraper

Citeret

Velkommen til brush himlen: 17,053,357 brushes, som bare venter på at blive downloadet ;)

Tror du selv?

Det er alle billeder/fotos og ALT tilsammen dtet tal der.. 17 mio brushes, er du syg i bolden? :O

På det link, er der søgt KUN på brushes, så regner da med at det er brushes den tæller... men er self. ikke sikker.

har siddet og bladet 100 sidder igennem, med 25 på hver side, så der er ihvertfald en del ;)

EDIT: når man søger på fronts, kommer der et helt andet tal frem :rolleyes:

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "S.STAACK" (06.12.2005, 13:39)

7

tirsdag, 6. december 2005, 13:48

Der er jo også nogle af dem derinde som er font packs hvor der er 100 i men som kun bliver vist som et billede derinde... hvis de tæller dem op som 100 stk går det sgu stærkt.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
Common sense is creativities biggest enemy

Hardstyler

Gæst

8

tirsdag, 6. december 2005, 13:53

Citeret

Citeret

Citeret

Tror du selv?

På det link, er der søgt KUN på brushes, så regner da med at det er brushes den tæller... men er self. ikke sikker.

har siddet og bladet 100 sidder igennem, med 25 på hver side, så der er ihvertfald en del ;)

EDIT: når man søger på fronts, kommer der et helt andet tal frem :rolleyes:

Du har browset brushes hedder det. Det tal du ser, er på mange sider. Og det stiger konstant

9

tirsdag, 6. december 2005, 14:55

okey okey, men der skal nok være en 100.000 brushes, ihvertfald mere end man nogensinde for brug for ;)

Hardstyler

Gæst

10

tirsdag, 6. december 2005, 15:00

Det er så rigtigt ja. Jeg har hentet en del inat7idag og arbejdet med dem men sys ikk jeg kan få lavet noget flot :(

11

tirsdag, 6. december 2005, 15:56

Citeret

Det er så rigtigt ja. Jeg har hentet en del inat7idag og arbejdet med dem men sys ikk jeg kan få lavet noget flot :(

Så mangler du bare skillsne :))

Iøvrigt, tak for linket så kan jeg komme igang med Photoshop igen :boxing:

Mvh.

Johann Strønæs Steffensen

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Zjapper" (06.12.2005, 15:57)

12

tirsdag, 6. december 2005, 16:42

Citeret

Originally posted by Zjapper

Citeret

Så mangler du bare skillsne :))

Iøvrigt, tak for linket så kan jeg komme igang med Photoshop igen :boxing:

ja det er nok skillsne der mangler :))

Men hent nogle abstrack, grunge og doom brushes..

Start med et layer, og gå i filter > render > clouds, tryk ctrl + f, et par gange, så det er sådan som du vil have det..
Gå så amok med brushne sådan random (sort og hvid skiftevis)
Lav så nogle flere layers, ovenpå, og brug samme fremgangs måde, ved at skifte fra hvid til sort med random brushes.
Sæt så evt. de øverste layers til overlay.
Tryk ctrl-u, vælg colorize, og leg lidt med farverne på forskellige layers.
Find et fedt render (billed) og sæt det ind, og resize det til en ordenlig størrelse. (tryk evt. også ctrl + u på renderet, hvis du vil have en anden farve)
Lav et nyt layer over renderet, og tag dine brushes, og brush i bunden/kanterne af renderet, så billed kommer mere ind i selve baggrunden..
(sæt. evt. det til overlay)

Tilføj en tekst og en border (kant)

Det ser godt ud, næsten hver gang :9xo

Zjapper: Det var så lidt 8)

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "S.STAACK" (06.12.2005, 16:43)

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.