Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

torsdag, 1. december 2005, 13:35

Hvad syntes i?

EDIT: Heh, havde glemt jeg ikke bruger nick'et 'fookhar', men 'r3ptile' herinde :P

EDIT2: Da det ikke så særlig fedt ud med "r3ptile" lavede jeg en ny til herinde:

MERE FEEDBACK! >:D

fookhar.dk

- formerly known as r3ptile

Dette indlæg er blevet redigeret 3 gange, senest redigeret af "fookhar" (01.12.2005, 16:51)

2

torsdag, 1. december 2005, 13:38

StarCraft er da kult nok, men sjovt nok så kom jeg til at tænke på babyer da jeg den blå farve ... Gosh ... Godt damen ikke ved det ... :))

3

torsdag, 1. december 2005, 13:40

Citeret

Originally posted by GrillRotten
StarCraft er da kult nok, men sjovt nok så kom jeg til at tænke på babyer da jeg den blå farve ... Gosh ... Godt damen ikke ved det ... :))

Hehe ja hvis hun gjorde var du da vist ved rigtigt at være ude og skide... men det står da slemt til bare det at du kommer til at tænke det :))

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
Common sense is creativities biggest enemy

4

fredag, 2. december 2005, 00:25

Ingen andre der har kritik? :S

fookhar.dk

- formerly known as r3ptile

5

fredag, 2. december 2005, 01:11

Synes det ser lækkert ud. Kunne dog godt tænke mig at se en anden farve på skriften? En der lagde sig meget tæt op ad billedet.

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Berleburg" (02.12.2005, 01:11)

6

fredag, 2. december 2005, 07:41

NR2 er jeg ikke så vild med billedet ser pixeleret ud desværre :(

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
Common sense is creativities biggest enemy

7

fredag, 2. december 2005, 09:31

Fine billeder.. 2'eren er som WHAT siger dg lidt grumset. 1'eren er måske lidt for "duset" efter min smag. Ser ud somom at der er lagt at halv transperant layer oven på. Må gerne være lidt skarpere.

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.