Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

61

onsdag, 30. november 2005, 21:24

Kæft du har da lidt skills i PS, Berleburg :D Det ser fandme godt ud!

I5 4670K, ASUS Z87-K, GTX770, 8 GB Hyper-X, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
MacBook Pro 13,3" Retina

62

onsdag, 30. november 2005, 21:52

Citeret

Originally posted by Don_Jabbe
Kæft du har da lidt skills i PS, Berleburg :D Det ser fandme godt ud!

Det jeg laver er faktisk ret simpelt. Tror bare det handler om at ramme det ordentligt :) Jeg er altså lige startet med PS for 4 dage siden :) Der er mange ting jeg ikke aner hvordan man gør. MANGE ting. Men det gælder vel bare om at bruge de ting man kan så godt det nu er muligt :P

Men mange tak for komplimentet :D

:cheers:

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

63

onsdag, 30. november 2005, 22:24

Ser god ud det du laver, det er ikke alt for kompliceret, men de behøver det jo heller ikke at være...

Bare vent til du når til 75 layers multicolor sig, eller 150 layer metal sig, som jeg sidder og leger med nu, så begynder det at tage tid....

Men keep up the good work, du har smag for sammensætning :P

64

onsdag, 30. november 2005, 22:51

Mange tak Staack :)

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Berleburg" (30.11.2005, 22:52)

65

onsdag, 30. november 2005, 23:03

Don_Jabbe: Nu går det altså ud over dig. Har lavet en mere. Man bliver jo nødt til at holde sig selv i gang :)

Jeg havde lidt svært ved at finde en god baggrundsfarve. IHF så det ikke blev for poppet. Så jeg valgte at gøre det hele lidt dystert i stedet. Manden på billedet er jo også _ev0l_

Here you go.

66

onsdag, 30. november 2005, 23:49

Vil du lave en til mig Berleburg? Hvis ja så uden mit tweak navn.. Bare System og lidt gejl i baggrunder lignende min shuttle som baggrund eller ligesom dit med amd64... Ville blive :clap: hvis du gider :rules:

Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 2600k@4.2 1,20 vcore watercooled - 8GB Kingston HyperX - 450W Thermaltake SMART PSU - 1 x SSD disk - Gigabyte HD7870 OC Edition watercooled.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "hot_fifty" (30.11.2005, 23:51)

67

onsdag, 30. november 2005, 23:57

Sorry - men burde alt dette ikke forgå i Signatur Sticky'n ? Lidt nemmere hvis alt omkring signaturer er samlet et sted. Bare en lille tanke.

68

torsdag, 1. december 2005, 00:24

Der er ikke så mange der kigger i signatur sticky'en.... det er ihvertfald mit indtryk...

Så jeg syndes det er helt fint, at berleburg visser sine ting frem, og tilbyder sin hjælp.
Det er jo også et grafisk forum :D

69

torsdag, 1. december 2005, 00:31

Citeret

Originally posted by S.STAACK
Der er ikke så mange der kigger i signatur sticky'en.... det er ihvertfald mit indtryk...

Så jeg syndes det er helt fint, at berleburg visser sine ting frem, og tilbyder sin hjælp.

Syn's også det er fint nok, at vise sine ting frem. Men der er nok en grund til, at der er lavet en sticky til signaturer ! En af dem er, at gøre det mere overskueligt, så der ikke er mange tråde om det samme. Rimelig fornuftigt IMO.
Edit: Din er forresten ret sej. :9xo

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Bentzin" (01.12.2005, 00:32)

70

torsdag, 1. december 2005, 02:40

Citeret

Originally posted by Bentzin

Citeret

Syn's også det er fint nok, at vise sine ting frem. Men der er nok en grund til, at der er lavet en sticky til signaturer ! En af dem er, at gøre det mere overskueligt, så der ikke er mange tråde om det samme. Rimelig fornuftigt IMO.

Som jeg ser det, passer jeg mig selv og mine sigs i min egen tråd her. Så kan ikke se det gør noget. Har også brugt Sticky tråden et antal af gange. Men vil jo også gerne have respons på mine sigs da det egentlig er derfor jeg har lavet denne tråd. Jeg kunne for såvidt godt attache via Sticky tråden. Men hvis de alligevel skal herind, synes jeg det er lige godt.

71

torsdag, 1. december 2005, 02:41

Citeret

Originally posted by hot_fifty
Vil du lave en til mig Berleburg? Hvis ja så uden mit tweak navn.. Bare System og lidt gejl i baggrunder lignende min shuttle som baggrund eller ligesom dit med amd64... Ville blive :clap: hvis du gider :rules:

Skal nok kigge på det i engang i morgen :)

No problemo. Så kan jeg drømme lidt over hvordan den skal se ud i nat :P

72

torsdag, 1. december 2005, 11:38

Citeret

Originally posted by Bentzin

Citeret

Jeg forstår hvor du vil hen...

Sådan som jeg ser det bliver signatur skicky'en mest brugt til folk der bare uploader en sig, der er et par stykker i den som har requestet en sig, men aldrig fået svar, da folk ikke så tit kigger i den.

Berleburg laver så en tråd for at vise sit værk, som jo er fint nok....

Kunne det så være man skulle lave en skicky'en med signatur requests???
Da der er jo en del som, poster nye tråde, om der er nogen der gider lave en sig til dem....

Eller skal alle forespørgelser/request ske via pm eller i sig skicky'en??
(Det var det du hentyde til.... ikke bentzin?)

Btw. Tak skal du have :D (ham manden du bruger, er det den gale professor fra Tekken?)

73

torsdag, 1. december 2005, 11:42

Syntes sgu også det er helt fint også helt fint med mig at folk opretter en tråd og requester... sticky er mere en upload den du skal bruge så den ligger et sted agtig tråd... bliver vist sjældent læst i den.

Jeg ved da at jeg selv godt vil hjælpe nogen gange men at jeg aldrig for læst sådan en tråd igennem.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
Common sense is creativities biggest enemy

74

torsdag, 1. december 2005, 15:28

Så er det også jul i min sig :P

75

torsdag, 1. december 2005, 16:07

Citeret

Her har du en. Sig til hvis du vil have ændret noget. Ligemeget hvad det måtte være.

76

torsdag, 1. december 2005, 16:55

Ser heelt fint ud :) især når du kun har været igang 4-5 dage :9xo

Er også selv kommet lidt igang igen som man også ka se i stickyen :evil:

77

torsdag, 1. december 2005, 18:59

1000 tak hvordan sætter man den ind min ven

Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 2600k@4.2 1,20 vcore watercooled - 8GB Kingston HyperX - 450W Thermaltake SMART PSU - 1 x SSD disk - Gigabyte HD7870 OC Edition watercooled.

78

torsdag, 1. december 2005, 19:10

måske du kunne gøre teksten mere tydelig med sort eller noget andet gejl.. Ellers 2-tal iorden

79

torsdag, 1. december 2005, 21:55

Citeret

måske du kunne gøre teksten mere tydelig med sort eller noget andet gejl.. Ellers 2-tal iorden

Sådan her?

80

torsdag, 1. december 2005, 21:59

For at sætte det i din signatur:

1. Tryk på View Full-Sized Image under de signaturer jeg har vist. Kopier adresselinjen i det nye vindue.

2. Gå op i

3. Vælg Edit Signature

4. Så trykker du på - og så sætter du adresselinjen som du kopierede ind i det nye pop-up vindue.

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.