Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

søndag, 27. november 2005, 21:05

Det er du sgu sluppet rigtig godt fra, keep it up!

22

søndag, 27. november 2005, 21:23

Citeret

Originally posted by Tismund
Det er du sgu sluppet rigtig godt fra, keep it up!

1000 tak :)

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

23

søndag, 27. november 2005, 22:26

Rigtig fed, lige min stil!!!!!!!

Don't get mad, get even...

24

søndag, 27. november 2005, 22:56

Citeret

Originally posted by Mazie
Rigtig fed, lige min stil!!!!!!!

Wee! :D så glad for at høre :hb:

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

25

søndag, 27. november 2005, 23:00

Nu har jeg også prøvet at lave en wallpaper. Hvad synes I om den? Det var ret svært (uoverskueligt) et stykke hen, med alle de forskellige layers. Men det gik som planlagt.

Teksten skal I ikke tage jer af. Synes bare jeg ville fylde lidt mere på.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Berleburg" (27.11.2005, 23:00)

26

mandag, 28. november 2005, 06:38

Det er såmen meget pænt, kan bare ikke lide den tydelige horisontale streg i bunden...

| asus a8n-e | a64 3700+@2860mhz | 2x1gb kingston valueram | inno3d 7900gt |

27

mandag, 28. november 2005, 10:54

Den nye sig, der skal lige arbejde på at lave en knap så voldsom afslutning af skyggen på stoffer... :)

28

mandag, 28. november 2005, 17:32

Citeret

Originally posted by Butcher_hik
Det er såmen meget pænt, kan bare ikke lide den tydelige horisontale streg i bunden...

Ah, det er mit cover layer. Ved ikke hvorfor jeg har lavet den så stor :) Må hellere lige kigge på det engang :)

Zlinky: Mener du sådan..."over det hele" på Stoffer? Skal jeg sænke opacity fx? Eller hvad synes du der skal gøres? Er ikke helt sikker på hvad du mener nemlig :)

29

mandag, 28. november 2005, 18:12

Her har du din sig med de ændringer du bad om affe.

Hardstyler

Gæst

30

mandag, 28. november 2005, 18:13

Den ser jo godt ud mester ;)

31

mandag, 28. november 2005, 18:14

Zlinky: Er det bedre i denne her?

32

mandag, 28. november 2005, 21:05

Citeret

Originally posted by Berleburg

Ja... men jeg synes stadig at skyggen på Stoffer's hale har en for voldsom afslutning til højre... lige som om det bare er en kant.

33

mandag, 28. november 2005, 21:08

Citeret

Originally posted by Zlinky

Citeret

Ja... men jeg synes stadig at skyggen på Stoffer's hale har en for voldsom afslutning til højre... lige som om det bare er en kant.

Nååh, tænkte nok det var det du mente. Well..det er fordi...der ER en kant :) Det er slutningen på mine 650pxl :)

Jeg var doven i situationen og gad ikke nedskalere billedet yderligere. Havde ikke regnet med det ville være noget man ville bemærke.

Edit: Men det skulle se væsentligt bedre ud nu.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Berleburg" (28.11.2005, 21:11)

34

mandag, 28. november 2005, 21:17

Citeret

Originally posted by learner

Citeret

Til affe :

OK. Jeg sad lidt og stenede. Kunne ikke rigtig bestemme mig ang. motivet. Så jeg valgte en abe :)

Hvis du vil have ændret noget, så sig endelig til. Tekst eller hvad det end måtte være. Håber du kan li' den :P

Billedet fylder 109 KB. Ved ikke hvordan jeg skal få det ned. Tror det skyldes effekterne på skriften?

Efter du har valgt, hvor PS skal gemme billedet henne, kommer der en box op, hvor du bl.a kan vælge Quality på billedet, og helt nederst kan du se, hvad det ca. vil komme til at fylde, med de valgte indstillinger.
ved godt det er lidt sent at sige men sidder til hverdag (dvs. 2 gange om ugen) og arbejder med ps. nu ved jeg jo ikke hvilken version du har men håber du har adobe ps cs. når du nu har lavet det billede du vil have siger du save for web... Alt+shift+ctrl+s så vil du få et billede der før fyldte 141 KB i JPEG format til at fylde 43,8 KB i GIF format. over 3 gange så lidt. men husk det er ca størrelser og det er på billeder som ikke før er blevet nedskaleret. ved ikke om det virker med dine ellers flotte designs. håber du kan bruge det til noget.

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=9213&sid=[/IMG]

35

mandag, 28. november 2005, 21:19

WTF: Jo da! Helt sikkert. Skal tænke på det fremover når jeg er igang med noget.

Mange tak :)

36

mandag, 28. november 2005, 21:37

Det vil ikke rigtig virke med det han sider og laver. Ulempen ved gif er at det ikke indeholder ret mange farver. Langt fra så mange som i hans design.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
Common sense is creativities biggest enemy

37

mandag, 28. november 2005, 21:45

Citeret

Originally posted by _WHAT_
Det vil ikke rigtig virke med det han sider og laver. Ulempen ved gif er at det ikke indeholder ret mange farver. Langt fra så mange som i hans design.
Ja okay det vidste jeg ikke, det jeg sidder og laver er noget med uploading af billeder på internetsider og vil sige de ændre sig ikke specielt meget i farve men det er jo heller ikke "tegninger" men rigtige billeder ved ikke om det er der forskellen ligger, men Berleburg du kan jo prøve hvis du har lyst så smid en op i JPEG og så den samme bare i GIF hvis du altså har tid/lyst.

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=9213&sid=[/IMG]

38

mandag, 28. november 2005, 22:38

Nogen der har bemærket min nye signature?!!1 hvis i ikke kan gætte det, er den altså hjemmelavet. :D

Sony Vaio VPCEB2S1E, Lenovo T410
Mediecenter: Asrock Nettop 330HT
Playstation 3
Samsung Galaxy SII

39

mandag, 28. november 2005, 23:30

Citeret

Originally posted by sct_nicolaus
Nogen der har bemærket min nye signature?!!1 hvis i ikke kan gætte det, er den altså hjemmelavet. :D

Du skal nok arbejde lidt mere med de layers. :)

40

tirsdag, 29. november 2005, 09:02

For lækkert Berleburg

1.000.000.000.000.000.000 gange Takkker :D

.: Toshiba Satelite A100-564 :.
Pentium Celeron M 380 1.6 Ghz
1536 Mb DDR2 Ram
60 Gb HDD 5400 Rmp + 250 gb extern
15,4" skærm
DVD brænder
Ati Readion 200M 128 Mb
Logitech Mx518 + Icemat Black edion 2

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.