Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

lørdag, 26. november 2005, 12:41

Hehe, sad i går og legede lidt med PS fordi jeg ville lave en ny signatur.

Denne fik jeg lavet i går. Mit ALLER første eksemplar. Så bær over med mig, hvis den ikke er så komplet :)

Den jeg pt. bruger i min signatur lavede jeg her til formiddag. Jeg har naturligvis benyttet mig delvist af tutorials. Der går nok lidt tid før jeg kan det hele i hovedet osv.

Det er ikke noget særligt. Men er da meget tilfreds med min 2'er, selvom den er meget simpel :)

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

2

lørdag, 26. november 2005, 12:42

Ser faktisk pænt godt ud.

3

lørdag, 26. november 2005, 14:10

ikke dårligt, og du bruger tutorials...

Hvad for en hjemmeside ligger de på?

AMD FX 6300
8 GB Crucial DDR3-800
Gigabyte 970A-DS3P
AMD Radeon R9 270X

4

lørdag, 26. november 2005, 14:12

Der er en masse på www.good-tutorials.com

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

5

lørdag, 26. november 2005, 16:23

Så har jeg lavet min helt egen :D

Sig mig hvad I synes. Det er sjovt som det udvikler sig. Man får én idé, og pludselig sker der sjove ting hele tiden.

6

lørdag, 26. november 2005, 17:05

hehe det er så oldschool med de tv-striber og ternene. Kommer helt til at tænke tilbage på mine dage på eksperten.dk, hvor man lavede grafik til andre for point :crazyeyes:

Var også kun 16 år dengang hehe.

7

lørdag, 26. november 2005, 17:42

Har lige tilføjet nogle logoer og pillet lidt ved den hvide baggrund. Kan meget godt lide min sig som den er nu :D Wee. Klar til at blive opdateret med hardware fornyelser :D

8

lørdag, 26. november 2005, 20:54

Her er lidt mere halløj. :)

9

lørdag, 26. november 2005, 21:19

jamen dog... du kan bare det der...

kender godt Good-tutorials.com, herre nice side

AMD FX 6300
8 GB Crucial DDR3-800
Gigabyte 970A-DS3P
AMD Radeon R9 270X

10

lørdag, 26. november 2005, 21:56

Har også lavet en til dig Tiger :D Fordi du er så flink at svare :)

11

søndag, 27. november 2005, 01:44

Altså.. Det ser godt ud, og det er sgu godt nok udført, men syntes du basere dem lidt for meget på eksisterende billeder.. - Hvis du ved hvad jeg mener..

Konstruktiv kritik, fordi det ser sgu ellers nice ud..

12

søndag, 27. november 2005, 01:46

når du er så godt igang må du da godt fixe en til mig :)

.: Toshiba Satelite A100-564 :.
Pentium Celeron M 380 1.6 Ghz
1536 Mb DDR2 Ram
60 Gb HDD 5400 Rmp + 250 gb extern
15,4" skærm
DVD brænder
Ati Readion 200M 128 Mb
Logitech Mx518 + Icemat Black edion 2

13

søndag, 27. november 2005, 11:29

Citeret

Originally posted by Berleburg
Hehe, sad i går og legede lidt med PS fordi jeg ville lave en ny signatur.

Denne fik jeg lavet i går. Mit ALLER første eksemplar. Så bær over med mig, hvis den ikke er så komplet :)

Den jeg pt. bruger i min signatur lavede jeg her til formiddag. Jeg har naturligvis benyttet mig delvist af tutorials. Der går nok lidt tid før jeg kan det hele i hovedet osv.

Det er ikke noget særligt. Men er da meget tilfreds med min 2'er, selvom den er meget simpel :)

Jeg synes at der ser godt ud... Jeg har selv forsøgt mig i PS. Og jeg har måtte indrømme at det var sku ikke min stærke side..

Men dem du har lavet er sku flotte...

Intel I7 3930K Cooled by Phanteks PH-TC14PE
MSI X79 Big Bang Xpower II
16GB Samsung Green DDR3 PC3-12800 1600MHz
1x120GB Corsair Force Series 3 +1x250GB Samsung EVO 840 + 1x640GB Samsung SpinPoint F1
MSI GTX980ti 6G - Asus ROG SWIFT PG278Q
Asus Xonar Phoebus - Logitech Z4 - Sennheiser PC 360
NZXT Switch 810 - Corsair HX 1050W
L-S-P on Deviantart

14

søndag, 27. november 2005, 17:04

Tak til alle :)

Citeret

Originally posted by Muffe
Altså.. Det ser godt ud, og det er sgu godt nok udført, men syntes du basere dem lidt for meget på eksisterende billeder.. - Hvis du ved hvad jeg mener..

Konstruktiv kritik, fordi det ser sgu ellers nice ud..

Er ikke helt sikker på jeg er med. I to af mine signaturer har jeg fundet et motiv. Et øje (Angelina Jolie) og en anime. Er ikke helt sikker på jeg ved hvad du mener med "lidt for meget". Jeg synes da ikke det er for meget :) Men tak for kritik.

affe - Jeg kan godt lige se om jeg kan finde på noget til dig. Noget du gerne vil have med? Motiver osv. Eller skal jeg bare finde på noget selv?

15

søndag, 27. november 2005, 19:48

Til affe :

OK. Jeg sad lidt og stenede. Kunne ikke rigtig bestemme mig ang. motivet. Så jeg valgte en abe :)

Hvis du vil have ændret noget, så sig endelig til. Tekst eller hvad det end måtte være. Håber du kan li' den :P

Billedet fylder 109 KB. Ved ikke hvordan jeg skal få det ned. Tror det skyldes effekterne på skriften?

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Berleburg" (27.11.2005, 19:50)

16

søndag, 27. november 2005, 19:57

Citeret

Til affe :

OK. Jeg sad lidt og stenede. Kunne ikke rigtig bestemme mig ang. motivet. Så jeg valgte en abe :)

Hvis du vil have ændret noget, så sig endelig til. Tekst eller hvad det end måtte være. Håber du kan li' den :P

Billedet fylder 109 KB. Ved ikke hvordan jeg skal få det ned. Tror det skyldes effekterne på skriften?

Efter du har valgt, hvor PS skal gemme billedet henne, kommer der en box op, hvor du bl.a kan vælge Quality på billedet, og helt nederst kan du se, hvad det ca. vil komme til at fylde, med de valgte indstillinger.

17

søndag, 27. november 2005, 19:57

Citeret

Til affe :

Sæt kvaliteten ned i Photoshop når du gemmer til JPEG.

18

søndag, 27. november 2005, 19:58

Citeret

Originally posted by learner

Citeret

Til affe :

Efter du har valgt, hvor PS skal gemme billedet henne, kommer der en box op, hvor du bl.a kan vælge Quality på billedet, og helt nederst kan du se, hvad det ca. vil komme til at fylde, med de valgte indstillinger.

Den skriver altid en 10 kb mindre end hvad Tweaks server siger!

19

søndag, 27. november 2005, 20:10

Citeret

Originally posted by Zlinky

Citeret

Originally posted by learner

Citeret

Til affe :

Den skriver altid en 10 kb mindre end hvad Tweaks server siger!

Som sagt... Ca.
Det passer med tweak hvis du ser egenskaber for billedet, efter at du har gemt det...

20

søndag, 27. november 2005, 20:48

Sådan der.

Men håber du kan li' den affe :)

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.