Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

søndag, 20. november 2005, 12:00

Hejsa :)

Jeg overvejer lidt om jeg skal ønske mig et digitalkamera i julegave. Problemet er bare at jeg aldrig har haft et kamera, undtagen engangs, så ved ikke særlig meget om det. Jeg havde forestillet mig noget med 2-3Mpixel, 2xoptisk zoom og mulighed for at putte større "memorykort" i (er vel standard i alle kameraer) Pris imellem 1000-1200kr . Jeg søgte på edbpriser og faldt over Canon PowerShot A400, det ser ganske fint ud, og har læst et par reviews af det :) Hvad synes I ? Har I et bedre forslag ?

På forhånd tak!

2

søndag, 20. november 2005, 12:05

Snup et Canon A510 istedet det er vist inden for pris området og derfor du en del mere for pengene.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
Common sense is creativities biggest enemy

3

søndag, 20. november 2005, 12:17

Okay, tak for det ;) Bliver smidt på listen med det samme.

4

søndag, 20. november 2005, 12:42

Jamen np da :)

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
Common sense is creativities biggest enemy

5

søndag, 20. november 2005, 14:48

Citeret

Originally posted by _WHAT_
Snup et Canon A510 istedet det er vist inden for pris området og derfor du en del mere for pengene.

Også mit bud - eller evt. et A520 Det ligger til ca. 1500 kr.

6

søndag, 20. november 2005, 21:59

Citeret

Originally posted by Bentzin

Citeret

Originally posted by _WHAT_

Også mit bud - eller evt. et A520 Det ligger til ca. 1500 kr.

ye, A520 er et lækkert kamera :hb:

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.