Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

fredag, 18. november 2005, 16:06

Så har jeg lavet en ny sig, og kunne godt tænke mig at få lidt feetback, på mit arbejde.
Har haft lavet en del sigs, her på tweak, også til andre, men har altid tabt løbet om den påglædne sig, eller hvordan man nu skal sige det, til en anden, selv til meget mindre krævende og enkle sigs.
Det er ikke fordi det går mig på, da jeg syndes det er fedt at rode rundt med, men kunne så godt tænke mig at finde ud af hvad der ikke er så fedt ved mine sig, evt, nogle gode råd.... specielt fra nogle af dem, der har slået mig. (men andres kommentare er også meget velkommen.)

Eller er de fede nok, men de andres er bare bedere, eller hvad?

Nå men her den nyeste jeg har lavet, har brugt lidt længere tid end normalt, så håber i kan lide den.. (ja jeg tænker på hvad andre syndes :)))

(hvis man kan se en slags brun omkreds, er det fordi Internet Explore, ikke understøtter pgn filer, så den ses bedst i Firefox, hvor det "brune" er tarensparent.)

(En gif. version, der skulle baggrunden være tarensparent i IE, opløsningen er bare ikke helt så godt, som png.)

Kommentare tak :D (skriver her, da signatur stickyen, ikke bliver set så meget.)

2

fredag, 18. november 2005, 16:09

ser nice ud :p

bare ik den med transparent baggrund.
men kunne du eventuelt ikke bare lave baggrunden samme farve grå som tweak har her ? så du kunne have skygge osv med på bilen ordentligt :)

hvis du forstår hva jeg mener :finger:

TBA!

3

fredag, 18. november 2005, 16:10

Det ser da temmelig godt ud. Der er et par småting der måske kunne rettes, f.eks. de ujævne kanter rundtom bilen og manden. Den grå kant rundtom det hele ser også en smule... "amatøragtig" ud. Ved ikke hvordan jeg skal forklare det. Grafikken, bilen og manden passer dog ret godt sammen, ser lækkert ud.

fookhar.dk

- formerly known as r3ptile

4

fredag, 18. november 2005, 16:29

Citeret

Originally posted by denully
ser nice ud :p

bare ik den med transparent baggrund.
men kunne du eventuelt ikke bare lave baggrunden samme farve grå som tweak har her ? så du kunne have skygge osv med på bilen ordentligt :)

hvis du forstår hva jeg mener :finger:

Hvis man bruger Firefox, som jeg, er den tarensparente baggrund jo grå ligesom tweaks, men kan godt lave et forsøg med samme farve baggrund, tror også jeg rykker bilen lægere op, så man kan se hele skyggen som du siger.

Citeret

Det ser da temmelig godt ud. Der er et par småting der måske kunne rettes, f.eks. de ujævne kanter rundtom bilen og manden. Den grå kant rundtom det hele ser også en smule... "amatøragtig" ud. Ved ikke hvordan jeg skal forklare det. Grafikken, bilen og manden passer dog ret godt sammen, ser lækkert ud.

Ja på gif, billedet er der ujænve kanter ved bilen og manden, og det er der åbenbart altid når man gemmer som gif, men på png. filen er de da ikke ujævne vel?
Den grå kant, hvad er det for en? den som er udenom den blå baggrund? eller er der kommet en ekstra ramme? (jeg kan ihvertfald ikke se den i firefox.)

Ps. tak jeres kommentare :9xo

5

fredag, 18. november 2005, 17:04

Citeret

Originally posted by S.STAACK
Ja på gif, billedet er der ujænve kanter ved bilen og manden, og det er der åbenbart altid når man gemmer som gif, men på png. filen er de da ikke ujævne vel?

Ah, mig der ikke kiggede ordentlig efter.

Citeret

Den grå kant, hvad er det for en? den som er udenom den blå baggrund? eller er der kommet en ekstra ramme? (jeg kan ihvertfald ikke se den i firefox.)

Ja, den som er udenom den blå baggrund. Syntes ikke rigtig den passer med det andet.

fookhar.dk

6

fredag, 18. november 2005, 17:08

Citeret

Originally posted by r3ptile

Citeret

Ah, mig der ikke kiggede ordentlig efter.

Citeret

Ja, den som er udenom den blå baggrund. Syntes ikke rigtig den passer med det andet.

Okey, jeg syndes bare at baggrunden stopper alt for bradt, hvis ikke den kant er der, til at ramme den ind.
Men har du nogle foreslag til at gøre den mindre amatøragtig, eller få den til at passe bedere ind.

7

fredag, 18. november 2005, 17:16

Citeret

Okey, jeg syndes bare at baggrunden stopper alt for bradt, hvis ikke den kant er der, til at ramme den ind.
Men har du nogle foreslag til at gøre den mindre amatøragtig, eller få den til at passe bedere ind.

Syntes ikke den er amatøragtig, kunne bare ikke finde på andre ord. Måske hvis den var mine rund i kanterne?

fookhar.dk

8

fredag, 18. november 2005, 17:27

Ser fin ud, jeg synes bare den fylder liiige i overkanten når det bare er et en signatur.

9

fredag, 18. november 2005, 18:46

Citeret

Citeret

Syntes ikke den er amatøragtig, kunne bare ikke finde på andre ord. Måske hvis den var mine rund i kanterne?

Nå okey, mine rund i kanterne? hvad menes der med det? (mindre eller mere rund i kanterne?)
Er farven fin nok?

Citeret

Ser fin ud, jeg synes bare den fylder liiige i overkanten når det bare er et en signatur.

Kan du måske have ret i, men ville gøre lidt ekstra ud af den....men syndes ikke selv, den er overproppet :)

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "S.STAACK" (18.11.2005, 18:47)

10

fredag, 18. november 2005, 18:51

Ser okay ud. Men har et par kritikpunkter:

Den bevel du har brugt rundt om er for amatøragtig. FOR NEMT ;)

Lav hellere en kant i samme farve og giv den en lidt mørkere grå farve end tweak og så en 1-2 pixel sort stroke rundt om, og måske også indeni. Svært at sige uden at have set det.

Deruover, så mangler lidt af skyggen på bilen (png). Giffen ser forfærdelig ud. Men det er jo klart når du har en skygge på. Så kan du ikke lave den med transparent baggrund.

11

fredag, 18. november 2005, 18:51

Citeret

Citeret

Citeret

Nå okey, mine rund i kanterne? hvad menes der med det? (mindre eller mere rund i kanterne?)
Er farven fin nok?

Mente mindre :)

fookhar.dk

12

fredag, 18. november 2005, 20:06

Citeret

Originally posted by LecTer
Ser okay ud. Men har et par kritikpunkter:

Den bevel du har brugt rundt om er for amatøragtig. FOR NEMT ;)

Lav hellere en kant i samme farve og giv den en lidt mørkere grå farve end tweak og så en 1-2 pixel sort stroke rundt om, og måske også indeni. Svært at sige uden at have set det.

Deruover, så mangler lidt af skyggen på bilen (png). Giffen ser forfærdelig ud. Men det er jo klart når du har en skygge på. Så kan du ikke lave den med transparent baggrund.

Ja kan godt se jeg har et problem med rammen/borderen, men nå lege lidt med nogle forskellige løsningere, og vil da også prøve din.

Har noteret af bilen skal flyttes lidt op, så hele skyggen kommer med..

Gif filen er her med droppet da det ser for ujævnt ud, som flere siger, så png filen er klart bedst, men det ser nederen ud i Internet Explore, så vil prøve det der med tweaks farve i baggrunden, og lave en jpg fil, så det ser godt ud, i de forskellige bowser.

Citeret

Mente mindre Smile

Okey hehe, vil arbejde med den ramme, jeg laver normalt aldrig borderes, så der skal expermenteres lidt :))

Tak for kritiken :)) man har det med at overse ting, når man roder for lang tid med det.

13

fredag, 18. november 2005, 22:07

OPDATE.....(Er det bedere? )

(droppet gif. filen, så her er en til tweaks forum, med samme farve baggrund som forumet)

15

fredag, 18. november 2005, 22:44

Citeret

Originally posted by LecTer
jeps ser sgu godt ud. Har et fedt metallic look over sig. Rammen altså

Tak, det er lavet med 2 layers, og en røv fuld bleending option :D

Er der mere der skal rettes? (har igen set mig blind på det, og kan ikke selv finde flere fejl :ph34r:)

16

fredag, 18. november 2005, 22:54

Meget bedre, den ramme er 10 gange flottere :)

fookhar.dk

17

fredag, 18. november 2005, 23:00

Citeret

Meget bedre, den ramme er 10 gange flottere :)

Tak :D er den så ved at være der, eller er der mere der skal ændres?

18

fredag, 18. november 2005, 23:05

Tja, det ser en lille smule forstyrrende ud at mandens ben bare stopper lige pludselig, men det er et meget lille problem og nok ikke så meget der kan gøres ved det.

fookhar.dk

19

lørdag, 19. november 2005, 00:27

Citeret

Tja, det ser en lille smule forstyrrende ud at mandens ben bare stopper lige pludselig, men det er et meget lille problem og nok ikke så meget der kan gøres ved det.

Nej der er desværre intet at gøre ved mandens ben, hvis jeg skulle jave haft det hele med, ville han være alt for lille, specielt med tweaks sig grænser ;)

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.