Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

torsdag, 17. november 2005, 18:16

Hey hey.

Har lige brug for lidt hjælp.

Jeg har et billed, hvor man kan se en blå himmel og nogle få skyer. Nu vil jeg gerne skrive på den her himmel, altså som om det er røg/skyer der danner bogstaver. Håber i forstår hvad jeg mener, kan godt uddybe det hvis i ikke helt har fanget det ;)

"Don't you know who the fuck i am? ... I`m the Juggernaut, Bitch!."

Ejer af denne webshop med parfumer, hudpleje, make-up og meget mere!

2

torsdag, 17. november 2005, 19:06

Godt nok ikke helt hvad du skal bruge, men måske denne font var noget?

3

torsdag, 17. november 2005, 19:42

Citeret

Originally posted by Burger
Godt nok ikke helt hvad du skal bruge, men måske denne font var noget?

Tak for hjælpen, men ikke lige det jeg ledte efter. Har nemlig et billed, hvor jeg skal have lavet en overskrift, men det ville være en rigtig lækker detalje hvis jeg kunne skrive i skyen. Men må hitte på noget andet :)

"Don't you know who the fuck i am? ... I`m the Juggernaut, Bitch!."

Ejer af denne webshop med parfumer, hudpleje, make-up og meget mere!

4

tirsdag, 29. november 2005, 01:07

:crazyeyes:Hvis du skal skrive på en sky, kan du så ikke bruge en brush i en passende størrelse og så skrive i frihånd. Tit bliver håndskrift en god befrielse af de monotone skrifttyper. Prøv dig evt. frem.. ??!! Og så kan du måske krydre det med at udfylde teksten med en anden farve - mønster el.lign.

[SIZE=7]MOBO: ASUS M2N-E
4Gb. GEIL DDR2 ram * AMD Dual 3800+
ASUS EN9600 GT
MAXTOR 120 Gb / SAMSUNG SP 120 Gb SP1213C
Logitech G5.10 optical laser inputs
NEC DVD Writer
1.32G/532 LAN[/SIZE]

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.