Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

onsdag, 9. november 2005, 19:28

Hehe der var lige en bussemand der valgte at køre i busslusen ved min skole i dag. Hvordan han har båret sig ad begriber jeg ikke, men det lykkedes meget godt :))
Også fedt med det der "Ikke i rute" foran :9xo

| asus a8n-e | a64 3700+@2860mhz | 2x1gb kingston valueram | inno3d 7900gt |

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Butcher" (09.11.2005, 19:28)

2

onsdag, 9. november 2005, 19:34

Hehe .. Det er efterhånden sket flere gange .. Buschaufførerne i Herning kører spændende *GG*

De har også en tendens til at køre ind i biler der holder parkeret i Kampmannsgade ved Kongrescenteret .. De gør det ligefrem så ofte, at de kan fortælle hinanden hvad der skal gøres når det sker ..

Derudover, så begyndte den første bus i dag, at køre til glædelig jul - hvor så end det ligger .. Chaufføren mente det var på tide, når nu folk er begyndt med julefrokosterne *GG*

3

onsdag, 9. november 2005, 19:46

Man kan godt køre igennem en bussluse med en Mazda 323

CPU i7-4790k
MB ASRock Z97 Pro4
GFX Asus GTX770
RAM Kingston HyperX Fury 16GB
SSD Samsung 840 Evo 250GB
PSU Corsair RM550
Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

4

onsdag, 9. november 2005, 20:02

Nu er det jo også Arriva :D

5

onsdag, 9. november 2005, 20:22

Citeret

Originally posted by Grus

I Aalborg skilter de med at sporvidden på ens bil skal være mindst 2.05 meter for man kan :)

Men ja, det er sjovt at køre bybus i Herning. De ved godt hvad vej pedalen skal ;)

6

onsdag, 9. november 2005, 21:18

Citeret

Originally posted by Zlinky

Det kører nu ganske fremragende - i modsætning til DSB!

7

torsdag, 10. november 2005, 00:28

Citeret

Hvorfor kommer det ikke bag på mig at den bemærkning kommer fra netop dig... :))

8

torsdag, 10. november 2005, 07:20

Hehe jeg holder altid øje med de busser de er sgu livsfarlige dem i Herning.

Da jeg kørte med en af dem ud til skole dengang jeg gik der. Oplevede vi 3 gange på 2 uger at den samme bus med samme chaufør væltede den samme cykelist i et lyskryds ved kongrescenteret.

Han var sgu ikke helt tilfreds dt er helt sikkert. De første 2 gange opdagede chauføren ikke engang han var ved at kører en ned.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
Common sense is creativities biggest enemy

9

torsdag, 10. november 2005, 07:32

Citeret

Originally posted by _WHAT_
Hehe jeg holder altid øje med de busser de er sgu livsfarlige dem i Herning.

Da jeg kørte med en af dem ud til skole dengang jeg gik der. Oplevede vi 3 gange på 2 uger at den samme bus med samme chaufør væltede den samme cykelist i et lyskryds ved kongrescenteret.

Han var sgu ikke helt tilfreds dt er helt sikkert. De første 2 gange opdagede chauføren ikke engang han var ved at kører en ned.

Hehe ja der er mange sjove situationer med bybusser, her i Herning.
Også meget sjovt at køre 110 mellem kibæk og herning i blæsevejr :9xo

10

torsdag, 10. november 2005, 09:11

nu spørger jeg meget dum (også morgen)

hva gør en bus sluse lige??

altså jeg kan ikke forstå hvorfor han er gået i stå der?? altså jeg ser det da bare som om han kan køre videre.. men dunno hva bus slusen lige skulle gøre heR?

Erbo Entertainment
(Promotions, Video and Audio production)

www.kazi-networks.com
(Webhosting!)

Donkey Sound
(Record Label)

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Firedog" (10.11.2005, 09:12)

11

torsdag, 10. november 2005, 09:29

Citeret

Originally posted by Firedog

altså jeg kan ikke forstå hvorfor han er gået i stå der?? altså jeg ser det da bare som om han kan køre videre.. men dunno hva bus slusen lige skulle gøre heR?

Den sørger sådan set for at kun busser kan kører igennem. Der er et hul i vejen som biler ikke er brede nok til at komme over.

Den her ligger lige ved en teknisk skole og i enden af en stille villavej. De vil have alle brianer til at kører uden om i steder for at race igennem.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
Common sense is creativities biggest enemy

12

torsdag, 10. november 2005, 09:36

Flot pakering.

13

torsdag, 10. november 2005, 10:19

Citeret

I må da også have bus-sluser på Sjælland?

Og han kan nok ikke køre videre, fordi han sidder fast nede i hullet .. :))

14

torsdag, 10. november 2005, 11:45

Citeret

Originally posted by Butcher_hik

Citeret

Det kører nu ganske fremragende - i modsætning til DSB!

Overgår slet ikke Bent Thykjær :P

15

torsdag, 10. november 2005, 12:10

Citeret

De fylder bussen med vand, så er det lettere at få folk ud af bagruden :P

Mit signatur billede er lige på værkstedet.

16

torsdag, 10. november 2005, 12:18

Citeret

Originally posted by origin

Citeret

De fylder bussen med vand, så er det lettere at få folk ud af bagruden :P

lol tak :D lige hva jeg skulle bruge...

her har vi da ikke en sluse.. eller den jeg har set er ikke med hul i :D det er bare opaf istedet. så hvis de man kører over så skal du nok have hævet bilen en HEL DEL! btw. jeg har kun set en af disse på sjælland.. men jeg kører jo heller ikke til hverdag.. hvis jeg kører er det på landet :P eller i ishøjs området.. der er kun en i tåstrup :) :pokey:

Erbo Entertainment
(Promotions, Video and Audio production)

www.kazi-networks.com
(Webhosting!)

Donkey Sound
(Record Label)

17

torsdag, 10. november 2005, 15:58

Citeret

Overgår slet ikke Bent Thykjær :P

Hehe de kører nu mere rettidigt end vores busser, som er bent t. Faktisik kører de det jeg nærmest vil kalde fabelagtigt :D

18

torsdag, 10. november 2005, 16:56

Citeret

Originally posted by Pulse

Citeret

Hvorfor kommer det ikke bag på mig at den bemærkning kommer fra netop dig... :))

Fordi jeg er psykopaten bag et rat.. Hehe.. Ej, det er ikk mig der har gjort det (men jeg kunne finde på det, hvis ikk det var fordi min bil var sænket så meget), det var en af mine kammerater i hans første Mazda. En tur i Kolding Storcenter, og så gad han ikk lige køre hele vejen rundt om for at komme ud, så han tog lige bus banen.. Godt nok blev det pludselig frygteligt humplet og bilen kørte frygtelig skæv, men over kom den da. Godt sådan en bambusraket er forholdsvis høj fra fabrikken :P

CPU i7-4790k
MB ASRock Z97 Pro4
GFX Asus GTX770
RAM Kingston HyperX Fury 16GB
SSD Samsung 840 Evo 250GB
PSU Corsair RM550
Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

19

torsdag, 17. november 2005, 21:07

Citeret

Haha ja!

Intel i5 2500K @ CM Hyper TX 3
Gainward GF GTX 560 Ti "Phantom" 2
Corsair 4x2 GB DDR3 1600MHz
ASUS P8P67 Pro B3
Corsair CX600

20

fredag, 18. november 2005, 22:14

Jeg har set én bussluse på sjælland. Og det er ikke mere end et halvt år siden. Ellers ville jeg nok have stillet samme spørgsmål som Firedog. Nåh men den jeg har set er i Sjælør ved Sydhavn.

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.