Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

fredag, 30. september 2005, 13:35

Ligger lige lidt op til debat her...

Håber det er ok med mods...

Foto og grafik drejer sig jo selvsagt om disse ting.

Mit forslag er at grænser for billede størrelse i tråedene herinde skal læmpes lidt.

800x600 er ofte ikke meget når man gerne vil vise et godt billede....

Link til dem siger i ja ok men det er kun halvdelen hvis så mange der så vil se dem.

Forslaget fra mig må være lidt mere frie rammer til at have større billeder KUN i dette område af forum.

Hva er folkets mening ??

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
Common sense is creativities biggest enemy

2

fredag, 30. september 2005, 13:40

Citeret

Oprindeligt indlæg af _WHAT_

Mit forslag er at grænser for billede størrelse i tråedene herinde skal læmpes lidt.

Link til dem siger i ja ok men det er kun halvdelen hvis så mange der så vil se dem.

Forslaget fra mig må være lidt mere frie rammer til at have større billeder KUN i dette område af forum.

Hva er folkets mening ??

Kun 800x600 skal være tilladt

.... Og hvis i vil linke til større billeder, men ikke kan li at URL-linke,, så kan i jo bare bruge features som fx. Imageshack´s thumb-linking ...

Kan ikke se hvad problemet er ved at gøre det sådan.

og hvem siger at der kun er halvt så mange der vil se dem hvis der er linket til dem via en URL ? ... :boxed: ... Hvis man vil se det, så vil man se det. Men omvendt, så er det vel rart at designet på forumet ikke bliver smadret totalt fordi der er en nathue der vil vise et meget stort billede.

3

fredag, 30. september 2005, 13:48

synes godt vi kan få større end 800x600 .. selvom jeg får det meste linker til dA fordi jeg gider ik uploade mit billede 2 steder.. men ved mange er det en fin nok ide..

Mit signatur billede er lige på værkstedet.

4

fredag, 30. september 2005, 13:57

Citeret

Oprindeligt indlæg af origin
synes godt vi kan få større end 800x600 .. selvom jeg får det meste linker til dA fordi jeg gider ik uploade mit billede 2 steder.. men ved mange er det en fin nok ide..

Uploader også kun mit billede et sted så smider jeg bare billedet ind med img tagget så det bliver vist direkte :)

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
Common sense is creativities biggest enemy

5

fredag, 30. september 2005, 16:53

Er helt enig i, at det er rigeligt med 800x600 !
Kan heller ikke se at designet skal ødelægges og at de fleste skal sidescrolle, også selvom de som jeg sidder med en opløsning på 1280x1024.
Nu har vi endlig fået sat begrænsning på - så vi ta'r hensyn til alle
Og hvis man virkelig skal kigge på billeder, så betyder det ikke noget, at klikke på et link.
Det her er jo ikke ligefrem et Galleri ! Hvis man vil ha' bedømt sine billeder, så er der jo masser af fortrinlige sider, hvor man kan det.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Bentzin" (30.09.2005, 16:53)

6

fredag, 30. september 2005, 17:22

sys nu godt højere må være tilladt, hvis alle detaljer skal vises ordentligt!

ps. grill, den maskine er jo rå!

7

fredag, 30. september 2005, 17:40

Syntes sku det er fint med den grænse som vi endelig har fået op i reglerne - ..

|^|Dell Inspiron 6400
|^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
|^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
|^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
|^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

8

mandag, 17. oktober 2005, 12:24

Satans svært at se PI resultater osv. i 800x600 - når man selv sidder og glor på en 1600x1200 som er ret langt væk fra ansigtet... :\

--- SILENT STORM ---
x850XT 520/540 @ 600/600, A64 2650 mhz - winchester, 2x512 Ballistix 241mhz 2,5-3-3-7
3Dmark: 01SE 03 05 AM3 - Top10 i AM3 - og så lige nr.1 i 01SE + nr.2 i AM3 med winchester @ Danmark
(w3ber nuppede mig i AM3, piiiiv)
Lotus = Lots of troubles usually serious

9

mandag, 17. oktober 2005, 12:28

Citeret

Originally posted by _WHAT_

Hva er folkets mening ??

Ked af at sige det, men denne afstemning er allerede færdig. Max 800x600 - det bliver IKKE lavet om.
Vil man vise større billeder, ja så må man linke til dem.
Så der er ikke noget at gøre, lige meget hvad udfaldet af afstemningen måtte blive.

10

mandag, 17. oktober 2005, 17:46

Citeret

Originally posted by Happy^

Citeret

Hva er folkets mening ??

Ked af at sige det, men denne afstemning er allerede færdig. Max 800x600 - det bliver IKKE lavet om.
Så der er ikke noget at gøre, lige meget hvad udfaldet af afstemningen måtte blive.

Fint nok - om man ska' klikke på et link betyder forhåbentlig ikke den store katastrofe. Desuden så er 1 promille afgivne stemmer ud af mulige - ikke meget at råbe hurra for. :rolleyes:

11

mandag, 17. oktober 2005, 20:19

Citeret

Originally posted by Bentzin

Citeret

Originally posted by Happy^

Citeret

Hva er folkets mening ??

Fint nok - om man ska' klikke på et link betyder forhåbentlig ikke den store katastrofe. Desuden så er 1 promille afgivne stemmer ud af mulige - ikke meget at råbe hurra for. :rolleyes:

800x600 er nok til langt det meste - og kommer vi over det, så smadrer det opsætningen for en lang række brugere, og dertil kommer at billederne fylder mere.

Seneste tests og artikler

0

Logitech K480 Bluetooth tastatur

Vi skal i dag tage et nærmere
Læs Mere

0

NZXT H440 - Special Edition

Du husker måske, da vi kiggede
Læs Mere

0

Corsair Raptor M45 - Gamer mus

Er du på jagt efter en ny mus,
Læs Mere

0

G5 villapakke fra Sikkerthjem

Julen er også en af tyvenes hø
Læs Mere
Seneste nyheder

0

OCZ klar til at annoncere en ny SSD serie navngivet Z-DRIVE 6000

Kan du lide OCZ SSD, og kan du
Læs Mere

0

Kommende Radeon R9 390X bygges med en Bermuda XT core

Bliver det kommende Radeon R9
Læs Mere

0

Cryorig snart ude med ny H7 CPU-køler

Cryorig, som vi før har stifte
Læs Mere

0

Huawei Honor 6 Plus annonceret

Huawei har præsenteret deres n
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.