Du er ikke logget på.

Nyhedsbrev

Indsend nyhed

Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.

Indsend nyhed

19

torsdag, 8. september 2005, 23:25

Citeret

Oprindeligt indlæg af Martin_R
Mener vist et Nikon og ikke Canon camera, hehe :9
Review af det her:
http://www.steves-digicams.com/2004_reviews/nikon8400.html

Bentzin, jeg er da glad for dine kommentarer, men hold venligst dine sure opstød for dig selv tak!

Citeret

Undskyld men hvorfor blander du dig ? Boxed Det er jo ikke dine billeder. Roller Men nok forventet. Det er jo i dine øjne ikke tilladt at kritisere.

Billedet ser fint ud, bare lidt svært at se med den kvalitet

Tænkte nok det var et Nikon. ;)

Jo det skal jeg nok - men det er ikke første gang den slags kommentarer, kommer til mine indlæg. Men skal nok la' vær' med at forsætte - Sorry.

Ved godt, at det er svært at se det på et reduceret billde, men havde ikke lige tid til at få lagt det op på min hjemmeside. Det var også mest for, at vise effekten af den lige horisontale justering.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Bentzin" (08.09.2005, 23:28)

20

fredag, 9. september 2005, 03:00

Bentzin - Er egentlig også fløjtende ligeglad med havd du mener og skriver. Sjovt nok, er jeg abre ikk den enste der tanker som jeg gør!

Jeg sys bare altid du siger noget der er galt med billeder, men går det på dine egne så er det ikk ok.

my 2 cents!

/out

Klassificer denne tråd

Copyright 2001-2013 © Tweak.dk | www.tweak.dk
Forum Tags | Hardware | Nyheder | Forum | Ansvar | Mobiltelefoner | Sitemap | Cookies | Mobilabonnement