Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

tirsdag, 30. august 2005, 18:42

Hvilken fantastisk idé.

Jeg er på! :))

22

tirsdag, 30. august 2005, 19:03

hehe det skal da mixes med det jeg har siddet og kedet mig med :T

23

tirsdag, 30. august 2005, 19:10

god damn det er smukt :))

24

tirsdag, 30. august 2005, 21:02

Citeret

Oprindeligt indlæg af eNiTH
hehe det skal da mixes med det jeg har siddet og kedet mig med :T

Var det da også. Se den lille grønne klat oppe i venstre hjørne ;)

EDIT: jeg tager bolden op :D

Det blev til en lidt hurtig, men kunstnerisk en :)

Dette indlæg er blevet redigeret 3 gange, senest redigeret af "Lecter" (30.08.2005, 21:45)

25

onsdag, 31. august 2005, 01:33

I ved godt i bryder loven totalt ik? :)) I har ingen ret til at bruge de billeder der, med mindre i har spurgt ejeren af dem.. ;) bare lige lidt info

Mit signatur billede er lige på værkstedet.

26

onsdag, 31. august 2005, 07:53

Citeret

Oprindeligt indlæg af origin
I ved godt i bryder loven totalt ik? :)) I har ingen ret til at bruge de billeder der, med mindre i har spurgt ejeren af dem.. ;) bare lige lidt info

Ahh lad nu børne tror ikke der er nogne af dem som har retten til de billeder der vil brokke sig over det de er blevet brugt til her :) Men hva du har jo helt ret.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
Common sense is creativities biggest enemy

28

onsdag, 31. august 2005, 13:03

Gad vide om teletubbies sagsøger mig? :))

29

torsdag, 1. september 2005, 00:46

Citeret

Oprindeligt indlæg af _WHAT_

Citeret

Oprindeligt indlæg af origin

Ahh lad nu børne tror ikke der er nogne af dem som har retten til de billeder der vil brokke sig over det de er blevet brugt til her :) Men hva du har jo helt ret.

nej det tror jeg heller ik der er :)) men ville bare lige høre opmærksom på det ;)

Mit signatur billede er lige på værkstedet.

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.