Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

mandag, 29. august 2005, 19:46

Hej og velkommen til Photoshop Tennis.

Ideen stammer oprindeligt herfra men siden er pt lukket.

Photoshop tennis går ud på at "spille tennis med et billede". Jeg starter med et billede, og den næste SKAL bruge en del af billedet i sin egen kreation. Normalt spiller man kun to spillere og en vinder kåres efter x antal runder. I stedet gør vi det at vi alle er med her, og der ingen vinder er.

Regler er:

- Når du har tænkt dig at "tage bolden op", skriver du det i en post (første der skriver, har retten). Du har herefter 12 timer til at poste dit billede.

- Dit billede skal indeholde minimum ét element af billedet før.

- Det er et krav af enhver skal kunne genkende et element fra billedet før. Det går altså ikke an kun at genbruge 3 pixel eller lign.

- Billedet skal holdes i maximum 800 pixels i bredden, og postes direkte på forumet med [ img ] [ /img ] tags.

- Vær kreativ :D

- Kommentarer fra folk der ikke deltager er selvfølgeligt velkomne.

Ja så er vi igang, og jeg vil da lægge ud med dette billede :

God kamp! :cheers:

2

mandag, 29. august 2005, 19:49

vi får ikke .psd filen vel :)?

3

mandag, 29. august 2005, 19:52

flyttet ;)

5

mandag, 29. august 2005, 20:19

Er det ligemeget hvad man laver? :P så tar jeg bolden op!!!

6

mandag, 29. august 2005, 20:25

Citeret

Oprindeligt indlæg af eNiTH

Skynd dig at blive færdig.. Hehe...

Cant wait..

Syntes at det lyder som en rigtig god idé selvom jeg er vildt dårlig til redigering så syntes jeg at det er sjovt at sidde og kigge hvad i kan lave..

Whenever I’m about to do something,
I think “would an idiot do that?” and if they would,
I do not do that thing.

- Dwight Schrute (The Office)

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Aagaard1000" (29.08.2005, 20:26)

7

mandag, 29. august 2005, 20:31

Citeret

Ja det er fuldstændigt lige meget. Så længe der er et element fra mit billede med. Du har 12 timer, men det må self godt gå hurtigere ;)

8

mandag, 29. august 2005, 20:41

okay... ja jeg ændrede bare baggrunden, fjernede babyen (lidt svært at give hendes arm tilbage men det gik :)) ) og så smed jeg lige ham ind..

Det gir ingen mening men meget skægt ^^

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "eNiTH" (29.08.2005, 20:42)

9

mandag, 29. august 2005, 20:44

Citeret

okay... ja jeg ændrede bare baggrunden, fjernede babyen (lidt svært at give hendes arm tilbage men det gik :)) ) og så smed jeg lige ham ind..

Det gir ingen mening men meget skægt ^^

haha :D hun har brækket armen :) ser rimelig spøjst ud :)

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=16573&sid=[/IMG]

11

mandag, 29. august 2005, 20:56

er igang men hvad skal der mere på ???

startede her :)

edit: FUCK JEG GLEMTE SAMLINGSPUNKTET :)! :D

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Helmer" (29.08.2005, 20:57)

12

mandag, 29. august 2005, 21:11

øh to ting mr flashbag. For det første - SIG når du går igang! For det andet så er der ikke noget der går igen fra hans til dit. Så her er mit, og så går vi videre fra det ;)

Ikke for at være en nar, men ellers løber det bare hurtigt af sporet!

13

mandag, 29. august 2005, 21:38

okay jeg er på.

14

mandag, 29. august 2005, 21:43

Citeret

Oprindeligt indlæg af LecTer
øh to ting mr flashbag. For det første - SIG når du går igang! For det andet så er der ikke noget der går igen fra hans til dit. Så her er mit, og så går vi videre fra det ;)

Ikke for at være en nar, men ellers løber det bare hurtigt af sporet!

okay :) min fejl der... havde glemt det skal komme hele tiden :)

15

mandag, 29. august 2005, 22:33

Sådan her. Kanterne blev godt nok ikke så pæne men jeg bliver sgu nødt til at få lidt søvn også. Desværre.

16

mandag, 29. august 2005, 23:31

hehe meget kreativt indeed :cheers:

Edit: jamen så laver jeg da lige en hurtig en ;)

Hep:

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "Lecter" (29.08.2005, 23:50)

17

tirsdag, 30. august 2005, 00:02

Jeg tror da lige jeg vil være med..... Ses om 2 sek.. :D

18

tirsdag, 30. august 2005, 00:38

Hehe er lidt træt så trucken blev lidt fucked.... Og kan egenligt heller ikk finde ud af at bruge gimp men det var da meget sjovt at lave:D

19

tirsdag, 30. august 2005, 13:50

prøver lige igen så

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.