Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

41

onsdag, 17. august 2005, 13:18

Citeret

Oprindeligt indlæg af _WHAT_
9k hvis du handler i tyskland.

Jeg har en Sigma 24-70 F2.8 DG EX MACRO den er faktisk lige så skarp som canon's L men den støjer lidt i autofocus dog ikke noget vildt. Den har vildt god kontrast og farve gengivelse helt på højde med L objektivet.

Den kan jeg klart anbefale koster omkring 3500 så er lidt mere overskuelig.

har en Tamron 28-75 2.8 Macro DI som jeg også er vildt glad for, og det er snart samme kvalitet som den sigma tror jeg..

Mit signatur billede er lige på værkstedet.

42

onsdag, 17. august 2005, 13:38

Ja den skulle heller ikke være ringe den tamron men ikke helt så god som sigma's faktisk nogen der lader deres L ligge og bruger Sigmaen... var lidt overrasket da jeg læste det.

Men vil da sige behold den og køb et andet objektiv i L klasse når der kommer penge istedet for at skifte det du har som jo er udemærket.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
Common sense is creativities biggest enemy

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "_WHAT_" (17.08.2005, 13:38)

43

onsdag, 17. august 2005, 13:48

OT: Den her linse-snak minder lidt om afsnittet med skolefotograferne Bent og Bubber i Wulff/Morgenthaler. Se evt. afsnittet (_afsnit 8_) her: http://www.dr.dk/satire/site_wulffmorgenthaler.asp

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "MadsJ" (17.08.2005, 13:49)

44

onsdag, 17. august 2005, 16:20

Citeret

Oprindeligt indlæg af MadsJ
OT: Den her linse-snak minder lidt om afsnittet med skolefotograferne Bent og Bubber i Wulff/Morgenthaler. Se evt. afsnittet (_afsnit 8_) her: http://www.dr.dk/satire/site_wulffmorgenthaler.asp

Har du læst vores forum regler ?

Ellers er de her >http://tweak.dk/forum/thread.php?threadid=47493&sid= Punkt 5.

Og det er angåene din signatur.

45

onsdag, 17. august 2005, 20:32

Prøv lige at kigge på ham her...Han er en haj til retouchering. For at få den originale version, skal man bare køre cursoren/musen ind over billedet.......

EDIT: Glemte linket..... http://glennferon.com.nyud.net:8090/portfolio1/index.html :boxed:

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "Boris" (17.08.2005, 20:34)

46

onsdag, 17. august 2005, 21:23

nu er mit kamera smit til salg, vil ha opgraderet :D

47

onsdag, 17. august 2005, 21:33

Hehe 20D it is :) Når nej var dig med små hænder der skulle have 350 :)) Tøsse hænder :T Det gaasss

48

onsdag, 17. august 2005, 22:01

Citeret

Hehe 20D it is :) Når nej var dig med små hænder der skulle have 350 :)) Tøsse hænder :T Det gaasss

Haha owned :D

Tog lige et af en sommerfugl i dag.

49

onsdag, 17. august 2005, 22:26

Citeret

nu må vi se ;)
ska lige ha mit nuværende solgt før jeg kan se hvad jeg ahr råd til jo

50

onsdag, 17. august 2005, 22:50

Citeret

Oprindeligt indlæg af Boris
Prøv lige at kigge på ham her...Han er en haj til retouchering. For at få den originale version, skal man bare køre cursoren/musen ind over billedet.......

EDIT: Glemte linket..... http://glennferon.com.nyud.net:8090/portfolio1/index.html :boxed:

Syn's godt nok han er for glad, for det rødbrune look. Dem jeg var inde og kigge på (ca.20) var der imo foretaget alt for meget redigering og/eller forsk. filtre/plugins. Men det er jo nok smag og behag - jeg kan bedst li' at farverne er naturlige. Og det synes jeg ikke hans bæ'r præg af.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Bentzin" (17.08.2005, 22:51)

51

onsdag, 17. august 2005, 23:06

Citeret

Oprindeligt indlæg af Bentzin

Citeret

Oprindeligt indlæg af Boris

Syn's godt nok han er for glad, for det rødbrune look. Dem jeg var inde og kigge på (ca.20) var der imo foretaget alt for meget redigering og/eller forsk. filtre/plugins. Men det er jo nok smag og behag - jeg kan bedst li' at farverne er naturlige. Og det synes jeg ikke hans bæ'r præg af.

enig med dig angående de naturlige farver! 100% endda

52

torsdag, 18. august 2005, 10:44

Han er sgu ret dygtig til at lave de billeder må man sige.

Farven er på mange af dem nok mere rigtig end den var på før billedet flere af dem ligner noget hvor WB er blevet snydt.

Når men lige for at gøre lidt mere med billeder så smider jeg lige et til... igen taget imorges på vej på arbejde. Denne gang havde jeg ikke lige tid til at hoppe af cyklen men syntes ikke det er så ringe alligevel.

Billede da :)

53

torsdag, 18. august 2005, 10:48

Citeret

Farven er på mange af dem nok mere rigtig end den var på før billedet flere af dem ligner noget hvor WB er blevet snydt.

Når men lige for at gøre lidt mere med billeder så smider jeg lige et til... igen taget imorges på vej på arbejde. Denne gang havde jeg ikke lige tid til at hoppe af cyklen men syntes ikke det er så ringe alligevel.

NICE 8o

54

torsdag, 18. august 2005, 11:13

Takker :)

55

torsdag, 18. august 2005, 19:34

En af mine venner tog et af mig tidligere, da jeg lavede et reverse layup :D

http://www.deviantart.com/view/21893509/

56

torsdag, 18. august 2005, 19:44

Heheh ikke helt ringe synd du ikke er 100% skarp og at man ikke kan se dit ansigt... men ok action pics er ikke nemme at tage :)

57

torsdag, 18. august 2005, 21:48

Citeret

Oprindeligt indlæg af Wraper
Hey igen folkens :)

Var ude her til aften og kigge på solnedgangen og modsat lørdag aften (hvor mig og engel var ude) var det direkte smukt! Til dem der er foto-interesserede, smid bare jeres kritik :)

Ville bare lige dele glæden med jer andre i de triste tider hvor de fleste er begyndt at arbejde igen :P

August Evening

Havde du ik det billede i fuld størrelse, så vi kan lave det til et wallpaer i 1600x1200? Kunne være rigtig fedt...

58

torsdag, 18. august 2005, 23:05

Citeret

Oprindeligt indlæg af lunde

Citeret

Oprindeligt indlæg af Wraper
Hey igen folkens :)

Var ude her til aften og kigge på solnedgangen og modsat lørdag aften (hvor mig og engel var ude) var det direkte smukt! Til dem der er foto-interesserede, smid bare jeres kritik :)

Ville bare lige dele glæden med jer andre i de triste tider hvor de fleste er begyndt at arbejde igen :P

August Evening

Havde du ik det billede i fuld størrelse, så vi kan lave det til et wallpaer i 1600x1200? Kunne være rigtig fedt...

Har jeg da :)

www.hardstyler.net/DSCN3663.JPG

59

torsdag, 18. august 2005, 23:44

Citeret

"Wauw" var min første tanke 8o det er saftsuseme nogen lækre billeder! :D

60

fredag, 19. august 2005, 00:14

Citeret

Oprindeligt indlæg af ScratchY

Citeret

"Wauw" var min første tanke 8o det er saftsuseme nogen lækre billeder! :D

Tak :)

Seneste tests og artikler

0

ASUS Z97-PRO (Wi-Fi ac)

Så er det blevet tid til endnu
Læs Mere

0

Thermaltake Urban T81 - Full Tower

Denne test byder på et stort f
Læs Mere

2

Sony MDR-NC31EM Noise Cancelling earplugs

Sammen med Sony Xperia Z2 og X
Læs Mere

0

ASUS VG248Q 24 tommer 144Hz Gaming Monitor

ASUS er en producent alle kend
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Playstation 4 får ny 1.75 firmware opdatering

Efter en længere ventetid er S
Læs Mere

0

Ny Fractal Design Integra M serie af strømforsyninger

Fractal Design har annonceret
Læs Mere

0

Call of Duty: Advanced Warfare får fire multiplayer map packs

Call of Duty: Advanced Warfare
Læs Mere

1

Legetøj til voksne drengerøve - Lego Batman The Dark Knight Thumbler

Lego har lanceret en ny stor m
Læs Mere
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.