Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

41

mandag, 8. august 2005, 21:16

Citeret

Oprindeligt indlæg af Racosta
Hoho, det er da dig der lukker lort ud bessefar.. Wraper forstod det også som om at du har sagt god for dine egne, og du benægtede det ikke! Så lad være med at tude. Måske skulle du læse hvad du SELV skriver en gang i mellem, bare for at være sikker på du skriver hvad du vil skrive, det kan jo glippe.

OMG - du bli'r ved - har Fritidsklubben aftenåbent !
Slut herfra - det simpelthen for grineren det her. :))

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Bentzin" (08.08.2005, 21:16)

42

mandag, 8. august 2005, 21:27

Hvor er du lam at høre på. :roller:

43

mandag, 8. august 2005, 21:30

Citeret

Oprindeligt indlæg af Racosta
Hvor er du lam at høre på. :roller:
Racosta tag da og luk ind i mellem og forstå der er noget der hedder PM?

TT:

Som sagt før er de pics SÅ nice Wraper. Glæder mig til der kommer nogle flere.

Intel Core2Duo E6600
Corsair DDR2 PC6400 4x1gb
Asus P5K-E
BFG GeForce 8800GT OC2 (G92).
Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty Pro
250gb WD disk
200gb Samsung disk
Samsung 226BW 22" Widescreen
Logitech G15 v2
Razer Diamondback Plasma Limited Edition

44

mandag, 8. august 2005, 23:41

Simpelthen utroligt at sådan en tråd skal ende på den måde :evil:

Det kan simpelthen ikke være rigtigt, når det starter med en bruger der ønsker kritik af sine billeder.

Hold jer til topic eller diskutér over PM , tak !

Wraper -> Synes det er virkelig fede billeder. Hvis man kan få dem i full-size ville jeg være ganske glad :cheers:

45

mandag, 8. august 2005, 23:57

:d

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=14515&sid=[/IMG]

46

tirsdag, 9. august 2005, 00:51

Ja hva kan man sige.. Ikk det bedste du har taget ihvertfald..

Mit signatur billede er lige på værkstedet.

47

tirsdag, 9. august 2005, 03:15

Citeret

Jeg går ud fra at du selv mener alle dem du poster er ret gode ( hvem fanden poster sine "dårlige" shots.. ;) ) - men det eneste som jeg synes er RIGTIG godt (det er det til gengæld så også) - det "small things in life". Det har en fed kontrast mellem græsset og bygningen. ( der er sådan et eller andet "æstetisk" - stilhed før stormen over det - lidt som Danmark-England i WM finalen på X stadion - tv kameraet er zoomed ind lige der - lyden er cuttet - og man sidder på kanten af stolen og dirrer - 5 sekunder senere kommer lyden og brølet fra alle tilskuerne - og kameraet zoomer ud igen..)

Nå ja - det var så'n lige den tanke der strøg gennem mit hovede da jeg så det billede... :O :O

DET FOTO = :clap: :clap: :clap: :clap:

Ingen tvivl om at du tænker over motiverne før du "skyder" - meeeen prof. det er du nu ikke - endnu.. ;)

Jeg siger ikke at mine egne er bedre - langt fra - jeg tænker sgu'tte så meget over det - jeg skyder når motivet er der - og så videre. Mit kamera er et Canon A60 - og jeg vil da tillade mig at mene at jeg kunne komme meget tæt på dit "level". Det burde ikke kunne lade sig gøre (med tanke på dit udstyr) - når man bare skyder løs..

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "WizzarD" (09.08.2005, 03:21)

48

tirsdag, 9. august 2005, 08:04

Citeret

Oprindeligt indlæg af WizzarD

Citeret

Jeg går ud fra at du selv mener alle dem du poster er ret gode ( hvem fanden poster sine "dårlige" shots.. ;) ) - men det eneste som jeg synes er RIGTIG godt (det er det til gengæld så også) - det "small things in life". Det har en fed kontrast mellem græsset og bygningen. ( der er sådan et eller andet "æstetisk" - stilhed før stormen over det - lidt som Danmark-England i WM finalen på X stadion - tv kameraet er zoomed ind lige der - lyden er cuttet - og man sidder på kanten af stolen og dirrer - 5 sekunder senere kommer lyden og brølet fra alle tilskuerne - og kameraet zoomer ud igen..)

Nå ja - det var så'n lige den tanke der strøg gennem mit hovede da jeg så det billede... :O :O

DET FOTO = :clap: :clap: :clap: :clap:

Ingen tvivl om at du tænker over motiverne før du "skyder" - meeeen prof. det er du nu ikke - endnu.. ;)

Jeg siger ikke at mine egne er bedre - langt fra - jeg tænker sgu'tte så meget over det - jeg skyder når motivet er der - og så videre. Mit kamera er et Canon A60 - og jeg vil da tillade mig at mene at jeg kunne komme meget tæt på dit "level". Det burde ikke kunne lade sig gøre (med tanke på dit udstyr) - når man bare skyder løs..

Jo burde det da A60 er et rigtigt godt lille kamera og så vidt jeg husker bruger han et fujifinpix 5000 eller noget i den stil og det er sgu ikke meget bedre end dit.

Desuden er det fotografen der laver billedet. Kameraet er ikke den vigtigste del. Giver nogle tekniske muligheder.. men disse billeder stiller ikke store krav til kameraet og kan tages med stort set alle kameraer.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
Common sense is creativities biggest enemy

49

tirsdag, 9. august 2005, 10:24

Vil ikke klade mig selv den vilde fotograf men jeg gør da hvad jeg kan for at blive bedre...

Lidt billeder hvis nogen var nysgerrige...

http://www.fotokritik.dk/?x=/oversigt.html_bruger=9593

Hardstyler

Gæst

50

tirsdag, 9. august 2005, 22:53

Jeg smider links til alle imorgen i skolen, har lagt syg hele dagen pga mit ny-kommende mavesår ;(

Men imorgen poster jeg dem i full size ;)

51

tirsdag, 9. august 2005, 22:54

Citeret

Oprindeligt indlæg af Wraper
Jeg smider links til alle imorgen i skolen, har lagt syg hele dagen pga mit ny-kommende mavesår ;(

Tak .. Du er en skat .. :D

52

tirsdag, 9. august 2005, 23:10

Citeret

Lyder sg* godt ;)

Hardstyler

Gæst

53

onsdag, 10. august 2005, 08:24

Citeret

Oprindeligt indlæg af Burger

Citeret

Tak .. Du er en skat .. :D

pas nu på hvad du siger :razz:

Hardstyler

Gæst

54

onsdag, 10. august 2005, 08:33

55

onsdag, 10. august 2005, 15:27

Utroligt flotte billeder.

Kan især godt lide Representing Denmark 04.

Billedet er ikke kedeligt, tvært imod - du har fundet noget i al sin enkelhed, og så har du formået at ramme den rigtige "stemning" på billedet. Utroligt flot.

Hardstyler

Gæst

56

onsdag, 10. august 2005, 18:06

Citeret

Oprindeligt indlæg af AlexKrycek
Utroligt flotte billeder.

Kan især godt lide Representing Denmark 04.

Billedet er ikke kedeligt, tvært imod - du har fundet noget i al sin enkelhed, og så har du formået at ramme den rigtige "stemning" på billedet. Utroligt flot.

mange tak :)

57

fredag, 12. august 2005, 15:46

vile ikke til at lave en nny tråd så låner lige din wraper... gik rundt og skød nogle billeder igår, og syntes jeg fik et rigtig godt et af min lillebror. hva syns i ? lys og det hele er perfect imo

58

fredag, 12. august 2005, 16:07

Ikke det vilde udbrændt i ansigtet, lidt rodet baggrund og lidt sjov beskæring.

På med vanten og prøv igen sjovt udtryk dog :)

Hardstyler

Gæst

60

fredag, 12. august 2005, 18:23

Er lige kommet hjem fra en foto-tur med Engel, så jeg smider billeder op snart igen ;) ska nok poste dem

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.