Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

mandag, 8. august 2005, 14:41

Citeret

Oprindeligt indlæg af Wraper

Citeret

Oprindeligt indlæg af Bentzin

Citeret

Citeret

Jeg falder altså ikke på nummeren over dem. De er da okay. Måske noget tamme - altså lidt kedelige motiver. Især dem hvor der er taget billder af en person der tager billeder. :rolleyes:
Repr. Denmark billederne er titlen måske lidt malplaceret, da mange lande har kornmarker. Desuden synes jeg at at de kan virke lidt kedelige.
Det sidste billede er rimelig godt, kan godt li' de spændende kontraster der er i mellem sol og meget mørke skyer. 8)

Det var så den hårde kritikker's ord - som også er hård ved sine egne billede-produktioner. ;)

Men forsæt - der er masser af muligheder for, at det perfekte shot lige pludselig er i kassen - talentet er der. Går stadig selv og venter på, at få ramt det helt rigtige. ;)

Edit: hvilket kamera har du brugt ?

Alle billederne er skudt med Nikon Coolpic 8700 med shuttertimes mellem 1/500 og 1/8.

Angående din kritik, så så jeg gerne du fremviste billeder også, hvis du ikke synes om dem der, så vil jeg da gerne se dine . Selv ved jeg at jeg har et meget godt øje for motiver billeder og kunst, og finder dem meget goe :) Billederne er skudt med omhu og omgivelserne er valgt med nøje, og set med en fotografs øjne er de goe .

Rød: Kan ik' rigtig se hva' mine billeder har at gøre med kritikken af dine billeder !
Du skriver også : Al kritik er velkommen.
Så er ris vel også i orden ? Eller vil du kun ha' positiv krtik ? :roller: Hvis det er det sidste, så bliver du ihf. ikke bedre !
Grøn: Selvtillid er altid en god ting. :)) Og til det med en fotografs øjne ! Har du haft dem analyseret af en fotograf ? Altså en en eksperterne. ;)
Men husk nu, at jeg skrev: Talentet er der.

ved godt jeg sagde al kritik er velkommen, men jeg siger det bare ud fra det synspunkt af de billeder du har på din hjemmeside. grundet dem, føler jeg ikk du ka tillade dig at give den kritik du gir når du selv siger god for dine egne (hvis jeg da har forstået det rigtigt)

Kan ikke rigtigt forstå hvad mine billeder - kontra dine, har nogen relevans. Du spurgte om kritik af dine - ik' ?
Desuden så er det eneste jeg har skrevet om mine egne, dette: "- som også er hård ved sine egne billede-produktioner." ;) Har vist aldrig hentydet til at mine egne er gode.
At jeg har nogle reducerede billeder liggende på min halvfærdige hjemmeside - er jo ikke ensbetydende med, at de er gode - vel ?

Forstår ikke helt, hvor det er du vil hen.

Og så må du meget undskylde, at jeg ikke har specielt meget positiv kritik til dine billeder, men jeg dur altså ikke til at lyve og jeg siger altid min mening. ;)

Edit: Men du er da velkommen til, at se 5 af mine billeder, som jeg har lagt på Fotokritik.dk: http://www.fotokritik.dk/oversigt.html?bruger=15518

Dette indlæg er blevet redigeret 3 gange, senest redigeret af "Bentzin" (08.08.2005, 14:48)

Hardstyler

Gæst

22

mandag, 8. august 2005, 14:53

De billeder du smider op på fotokritik bentzin, er efter min mening standard billeder enhver kan tage :S

og jo, tager imod din kritik men jeg ser den som en der kigger mindre kunstnerisk på det..

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Hardstyler" (08.08.2005, 14:57)

Hardstyler

Gæst

23

mandag, 8. august 2005, 14:57

Citeret

Oprindeligt indlæg af Alex

Citeret

Citeret

Oprindeligt indlæg af Alex
FEDE billeder.

Er det tilladt at bruge et som background pic? ;-).

Ja :) sig til hvis du vil ha det i fuld størrelse
Representing Denmark 4 i 1280x1024 takker.

check dine PMs

24

mandag, 8. august 2005, 15:23

Citeret

De billeder du smider op på fotokritik bentzin, er efter min mening standard billeder enhver kan tage :S

og jo, tager imod din kritik men jeg ser den som en der kigger mindre kunstnerisk på det..

Jeps - de er ikke perfekte - lige som dine heller ikke er andet end standard pics, som enhver kan ta' hvis de gider. ;)
Ang. det kunstneriske - tja - hver sin stil-art og opfattelse af det ord/begreb !
Men nok om det - vi må ud og tage endnu flere billeder, så vi kan bli' rigtig go' fotografer. :))

25

mandag, 8. august 2005, 15:55

Jeg er ret vild med dem alle sammen .. Synes du formår at fange det næsten perfekte øjeblik, og har fået nogle geniale billeder ud af det .. ;)

Såeh .. Vil gerne pænt be om alle pånær Evenstarr Shooting og Ny DevID til dA i fuld størrelse .. Så er du rar .. :P

26

mandag, 8. august 2005, 16:10

Citeret

Citeret

Jeg falder altså ikke på nummeren over dem. De er da okay. Måske noget tamme - altså lidt kedelige motiver. Især dem hvor der er taget billder af en person der tager billeder. :rolleyes:
Repr. Denmark billederne er titlen måske lidt malplaceret, da mange lande har kornmarker. Desuden synes jeg at at de kan virke lidt kedelige.
Det sidste billede er rimelig godt, kan godt li' de spændende kontraster der er i mellem sol og meget mørke skyer. 8)

Det var så den hårde kritikker's ord - som også er hård ved sine egne billede-produktioner. ;)

Men forsæt - der er masser af muligheder for, at det perfekte shot lige pludselig er i kassen - talentet er der. Går stadig selv og venter på, at få ramt det helt rigtige. ;)

Edit: hvilket kamera har du brugt ?

Alle billederne er skudt med Nikon Coolpic 8700 med shuttertimes mellem 1/500 og 1/8.

Angående din kritik, så så jeg gerne du fremviste billeder også, hvis du ikke synes om dem der, så vil jeg da gerne se dine. Selv ved jeg at jeg har et meget godt øje for motiver billeder og kunst, og finder dem meget goe :) Billederne er skudt med omhu og omgivelserne er valgt med nøje, ]og set med en fotografs øjne er de goe

Lad endelig værd med at skrive sådan noget for tror ikke der er to fotografer der ser ens på tingene. Jeg tager mange billeder har været med til at starte en fotoklub og har været til et par fototræfs igennem tiderne. En ting som man hurtigt lærer er... folk er ikke enige om hvad der er godt. Det er meget op til den enkelte så pas på med det :)

Til billederne... ja de er da ok... især dine himmel billeder savner jeg noget mere kontrast i. Evt. lidt højere farve mætning for at få den dramatiske himmel som der bliver lagt op til.

Ved siluet træer prøv at lysne solen imellem dem for at skabe mere power på kontrast imellem skygge og lys.

Den med huset og græsset... har fine farver men den er smuttet i øverst højre hjørne.

Helt ok fotos men kan også blive mere spændende imo men ringe vil jeg ikke sige de er.

Til det med kamera så lyder det godt du venter lidt. Der kommer evt. 2 nye... en som ligger på den gode side af 20D og en som ligger omkring 350D så det er i et område som godt kunne være interesant for dig.

Om ikke andet så til at presse prisen på 350D :)

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
Common sense is creativities biggest enemy

27

mandag, 8. august 2005, 16:46

I forhold til Bentzin's billeder, er Wraper's af en anden verden (men på den måde, at dine billeder er fantastiske)! Og giver dig ret i Wraper, at alle kan tage billeder i stil med Bentzin's. Selv jeg har sgu taget bedre billeder..

Så lige der var en der fik et billede, kunne jeg få lov til at få "Small Things In Life" ? -Synes det er et rigtig flot billede!

28

mandag, 8. august 2005, 18:10

Jeg synes de flotte :D

Men at Bentz kommer med kritik, burde vel være iorden uden han får "et spejderhavl" tilbage i nakken ;) Du siger jo selv du søger kritik og at det er velkommen ;)

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Bukke^" (17.01.2008, 06:51)

29

mandag, 8. august 2005, 19:16

Citeret

Oprindeligt indlæg af Racosta
I forhold til Bentzin's billeder, er Wraper's af en anden verden (men på den måde, at dine billeder er fantastiske)! Og giver dig ret i Wraper, at alle kan tage billeder i stil med Bentzin's. Selv jeg har sgu taget bedre billeder..

Så lige der var en der fik et billede, kunne jeg få lov til at få "Small Things In Life" ? -Synes det er et rigtig flot billede!

Helt ærligt, så handler den her tråd ikke om mine amatørbilleder, men om Wraper's "Pro" billeder.
Kan stadig ikke fatte, at de bli'r blandet ind i debatten.
Jo måske, så nogen kan få lidt selvværd, ved at sige "jeg har ihf taget bedre billeder". Hvad er det for en gang irrelevant fis. :ohmy:

Kom nu - som er ris og ros af Wrapers' værker.

Dette indlæg er blevet redigeret 3 gange, senest redigeret af "Bentzin" (08.08.2005, 19:20)

30

mandag, 8. august 2005, 19:27

Citeret

Citeret

Jeps - de er ikke perfekte - lige som dine heller ikke er andet end standard pics, som enhver kan ta' hvis de gider. ;)
Ang. det kunstneriske - tja - hver sin stil-art og opfattelse af det ord/begreb !
Men nok om det - vi må ud og tage endnu flere billeder, så vi kan bli' rigtig go' fotografer. :))

nu er det bare min mening, men jeg synes at wrapers ser ret professionelle ud i forhold til dine. tror det har noget at gøre med kvaliteten af billederne også. dine ser lidt slørede ud.. men nu er wrapers også sygt gode! - synes jeg! ikke at dine er dårlige bent, slet ikke :) men der er et eller andet over hans billeder jeg godt kan lide! keep up the good work! - both of you ;)

Folk kaster hænder op som kannibaler med bulimi !

31

mandag, 8. august 2005, 19:30

Citeret

Oprindeligt indlæg af ramaskriget

Citeret

Citeret

nu er det bare min mening, men jeg synes at wrapers ser ret professionelle ud i forhold til dine. tror det har noget at gøre med kvaliteten af billederne også. dine ser lidt slørede ud.. men nu er wrapers også sygt gode! - synes jeg! ikke at dine er dårlige bent, slet ikke :) men der er et eller andet over hans billeder jeg godt kan lide! keep up the good work! - both of you ;)

Ramaskriget - Det her er ikke en konkurrence eller afstemning om hvilket billeder er bedst. Hvorfor skal Bentz's pics blandes ind i det her ???

32

mandag, 8. august 2005, 19:37

Citeret

Oprindeligt indlæg af BukkeMand

Citeret

Citeret

Citeret

Ramaskriget - Det her er ikke en konkurrence eller afstemning om hvilket billeder er bedst. Hvorfor skal Bentz's pics blandes ind i det her ???

det siger jeg heller ikke det er. og det er bent selv der blander sine billeder ind i det. jeg siger bare hvad jeg synes om dem! Bent siger "lige som dine heller ikke er andet end standard pics, som enhver kan ta' hvis de gider. ;)". Og jeg hentydede til, at Wrapers billeder ikke bare lige er noget man kan gå ud og tage. undskylder hvis det ud som om jeg lavede det til en konkurrence :rolleyes:

33

mandag, 8. august 2005, 19:39

ok :D

34

mandag, 8. august 2005, 19:39

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

Tror ikke det er sivet ind endnu. 8o Men det er jo også meget svært at forstå. :roller:

35

mandag, 8. august 2005, 19:41

Citeret

Citeret

Helt ærligt, så handler den her tråd ikke om mine amatørbilleder, men om Wraper's "Pro" billeder.
Jo måske, så nogen kan få lidt selvværd, ved at sige "jeg har ihf taget bedre billeder". Hvad er det for en gang irrelevant fis. :ohmy:

Så har du ikke forstået hvad jeg skrev. Hans billeder er rigtig gode, og jeg forstår ikke hvorfor du synes dine egne er bedre. Desuden skrev jeg også min mening, men det var nok bare ude for dit snævre synsfelt.

36

mandag, 8. august 2005, 19:43

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

det siger jeg heller ikke det er. og det er bent selv der blander sine billeder ind i det. jeg siger bare hvad jeg synes om dem! Bent siger "lige som dine heller ikke er andet end standard pics, som enhver kan ta' hvis de gider. ;)". Og jeg hentydede til, at Wrapers billeder ikke bare lige er noget man kan gå ud og tage. undskylder hvis det ud som om jeg lavede det til en konkurrence :rolleyes:

Nu var det altså Wraper der blandede mine ind i det. Da han sammenlignede has egne med dem fra min hjemmeside. Prøv lige at læse, hvad der bliver skrevet i starten, mester. Inden du slynger dig om med forkerte postulater. Tak.

37

mandag, 8. august 2005, 19:47

Citeret

Citeret

Citeret

Så har du ikke forstået hvad jeg skrev. Hans billeder er rigtig gode, og jeg forstår ikke hvorfor du synes dine egne er bedre. Desuden skrev jeg også min mening, men det var nok bare ude for dit snævre synsfelt .

Hva er for noget pis at lukke ud. Koldbøtte !!!!! Det er dig der ikke kan læse - måske sku' du få dig et par læsebriller med større synsfelt. :roller:
Det er da utroligt. Hva' sker der oppe i den øverste ? Læs nu for h.... hvad der bliver skrevet, istedet for at drage jeres egne konklusioner.
Jeg har ALDRIG skrevet eller sagt at mine er gode !!!!!
Tvært i mod kalder jeg mine egne for reducerede og amatøragtige standard billeder, som bare er smidt op på min hjemmeside. OG jeg har ALDRIG bedt nogen om at bedømme dem. SÅ stop dog det ævl !
Dælmene træls - at nogle ikke ka' finde ud af at læse hva' der bli'r skrevet. Jøsses. X(
Inden der flere vrøvlehoved'er der udtaler sig om hvad jeg siger og skriver, så vær venlig lige at læse mine indlæg først. Tak.
Gider ikke blive svinet til og få på puklen af et par fjolser, som ikke har læst hvad jeg har skrevet. X(
Men på den anden side, så er det jo ret almindeligt herinde - desværre. :rolleyes:

Dette indlæg er blevet redigeret 5 gange, senest redigeret af "Bentzin" (08.08.2005, 20:00)

38

mandag, 8. august 2005, 20:25

Skal vi sige det er sidste off topic i denne tråd ellers bør den sgu lukkes :(

Lad det ligge med hvad det er og kom tilbage til topic.

Håber du kan bruge noget af det jeg har skrevet til dine billeder. Det med kontrast i himlen kan du evt. opnå ved at bruge et pol. filter.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
Common sense is creativities biggest enemy

39

mandag, 8. august 2005, 20:41

Klaret over PM med Bent. fortsat god aften til jer alle! og fortsæt med alle de gode billeder :cheers:

40

mandag, 8. august 2005, 21:06

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

Så har du ikke forstået hvad jeg skrev. Hans billeder er rigtig gode, og jeg forstår ikke hvorfor du synes dine egne er bedre. Desuden skrev jeg også min mening, men det var nok bare ude for dit snævre synsfelt .

Hva er for noget pis at lukke ud. Koldbøtte !!!!! Det er dig der ikke kan læse - måske sku' du få dig et par læsebriller med større synsfelt. :roller:
Det er da utroligt. Hva' sker der oppe i den øverste ? Læs nu for h.... hvad der bliver skrevet, istedet for at drage jeres egne konklusioner.
Jeg har ALDRIG skrevet eller sagt at mine er gode !!!!!
Tvært i mod kalder jeg mine egne for reducerede og amatøragtige standard billeder, som bare er smidt op på min hjemmeside. OG jeg har ALDRIG bedt nogen om at bedømme dem. SÅ stop dog det ævl !
Dælmene træls - at nogle ikke ka' finde ud af at læse hva' der bli'r skrevet. Jøsses. X(
Inden der flere vrøvlehoved'er der udtaler sig om hvad jeg siger og skriver, så vær venlig lige at læse mine indlæg først. Tak.
Gider ikke blive svinet til og få på puklen af et par fjolser, som ikke har læst hvad jeg har skrevet. X(
Men på den anden side, så er det jo ret almindeligt herinde - desværre. :rolleyes:

Hoho, det er da dig der lukker lort ud bessefar.. Wraper forstod det også som om at du har sagt god for dine egne, og du benægtede det ikke! Så lad være med at tude. Måske skulle du læse hvad du SELV skriver en gang i mellem, bare for at være sikker på du skriver hvad du vil skrive, det kan jo glippe.

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.