Kære gæst, velkommen til Tweak.dk.
Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer.
For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere.
Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen.
Hvis du allerede er registreret, så log på her.
Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II Gigabyte GA-Z77X-UD3H
Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ Intel Solid-State Drive 520 series 240GB 1000gb Seagate 7200.10 (lager) Gigabyte GV-R797OC-3GD T&T 850watt
LG GGWH20L Super Multi Blue
Windows 7 Ultimate
Hvordan delen har du fået lavet den der meget lækre (dybt misundelig) media afspiller du har på dit skrivebord? Det ser jo alt for fedt ud, hvordan virker det?
Hvordan delen har du fået lavet den der meget lækre (dybt misundelig) media afspiller du har på dit skrivebord? Det ser jo alt for fedt ud, hvordan virker det?
Mvh Stubkier
Det er CD Art Display, og kan hentes herfra. På samme side er der en stak skins, men flere kan hentes fra f.eks. deviantArt
Det virker sammen med både Winamp og Windows Media Player, iTunes og et hav af andre afspillere ligeså.
Der er efterhånden nogle stykker som har spurgt mig om det, så jeg ser lige om jeg kan få skrevet en guide samt vedlægge de nødvendige filer til det, og så lægge det op her
Der er efterhånden nogle stykker som har spurgt mig om det, så jeg ser lige om jeg kan få skrevet en guide samt vedlægge de nødvendige filer til det, og så lægge det op her
Kan du SÅ se og komme igang!
-jeg ved godtnok godt hvordan man ændrer tema, men ser meget lækkert ud det du har der..
Er det et classisk tema eller et Aero tema?
-jeg kan nemli ikke køre Aero temaer på min Mac Mini, og så kan det jo være ligemeget hvis det er sådan et.....
Oprindeligt indlæg af teko
Her er min Lidt endnu, Vista bliver smidt i skraldespanden på mandag, så ikoner osv. bliver ændret lidt, men ellers samme baggrund
Jeg har sjovt nok præcis samme billeder som baggrund lige for tiden. Megan Fox FTW!
Intel Core 2 Duo E6600
ASUS P5N32-E SLI
2 GB CellShock PC-6400
2 GB Kingston HyperX PC-8000
Inno3D GeForce 8800 GTS 320MB
WD Caviar 250GB SATA II
WD Caviar 500GB SATA II
NorthQ 4100 KingKong Extreme 500W