Kære gæst, velkommen til Tweak.dk.
Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer.
For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere.
Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen.
Hvis du allerede er registreret, så log på her.
Du er måske ikke vandt til tøser der er fast i kødet?
Citeret
Originally posted by Svan
Gonlaa hvordan får du det seje ur der i sidepanelet??
Du flytter bare musen henover uret, så kommer der en lille skruenøgle som du bare skal klikke på.. Så kommer der 7-8 forskellige ure di kan vælge.. du kan samtidig også vælge om der skal være sekundt viser på eller om du vil skrive en linje tekst inde i uret.
EOS 400D|Sony PlayStation 3|Noka 8600 aka Luna|Skullcandy Hesh På vej:Apple iPod touch|Ultimate Ears super.fi 5 Pro
Nu ikke så konservativ, det var ligesom man i Windows 98's tid sagde XP var noget tis og at 98 var _meget_ bedre til spil, tror nu nok man er blevet klogere.
Nu ikke så konservativ, det var ligesom man i Windows 98's tid sagde XP var noget tis og at 98 var _meget_ bedre til spil, tror nu nok man er blevet klogere.
Ved jeg nu ikke har os hørt en fugl synge op at nogle af dem der levrer computere til forbrugerne nu har ansøgt fabrikken om at de ikke kan få XP på nogle af deres computere igen
mener du ikke win2000 ?
og lige en anden ting for at være pisse irriterene, det kan da ikke være særlig meget erfaring du har med win98 ?
Originally posted by SplatDK
mener du ikke win2000 ?
og lige en anden ting for at være pisse irriterene, det kan da ikke være særlig meget erfaring du har med win98 ?
Nej jeg mener win98, og nej havde ikke vildt meget erfaring med 98 men kan da stadig huske hvordan alle rendte rundt og sagde 98 var langt bedre en XP til spil.
mener du ikke win2000 ?
Nej jeg mener win98, og nej havde ikke vildt meget erfaring med 98 men kan da stadig huske hvordan alle rendte rundt og sagde 98 var langt bedre en XP til spil.
mener du ikke win2000 ?