Kære gæst, velkommen til Tweak.dk.
Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer.
For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere.
Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen.
Hvis du allerede er registreret, så log på her.
Ingen grund til at bruge et tredje parts program til det, når man selv kan gøre det uden besvær.
Hvor har jeg skrevet han skulle bruge et tredjepartsprogram til at installere? Han henter bare Uxtheme patch, pakker den ud og erstatter den patchede uxtheme.dll med den gamle uxtheme.dll. og genstarter.
Ingen grund til at bruge et tredje parts program til det, når man selv kan gøre det uden besvær.
Hvor har jeg skrevet han skulle bruge et tredjepartsprogram til at installere? Han henter bare Uxtheme patch, pakker den ud og erstatter den patchede uxtheme.dll med den gamle uxtheme.dll. og genstarter.
Nu så jeg bare du linkede til Neowin Multipatcher.
Nu så jeg bare du linkede til Neowin Multipatcher.
Ahh ja. Men i tråden er der også forklaret at multipatcheren ikke altid virker, og et link til de patchede uxtheme.dll filer, deraf: "læs mere om det på..." he
Oprindeligt indlæg af |KTS|
Ahh ja. Men i tråden er der også forklaret at multipatcheren ikke altid virker, og et link til de patchede uxtheme.dll filer, deraf: "læs mere om det på..." he
Fair nok
Synes bare ikke den løsning plejer at virke for mig
Det gør den derimod, når man bruger "replacer" til at udskifte filen for en.
Fair nok
Mener du manuelt? Sidst jeg prøvede virkede det fint. renamede bare den gamle uxtheme.dll til uxtheme.dll.old og smed den patchede ind i stedet. Vupti.
Fair nok
Mener du manuelt? Sidst jeg prøvede virkede det fint. renamede bare den gamle uxtheme.dll til uxtheme.dll.old og smed den patchede ind i stedet. Vupti.