Kære gæst, velkommen til Tweak.dk.
Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer.
For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere.
Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen.
Hvis du allerede er registreret, så log på her.
Originally posted by Bentzin
Her er så lige mit nye homemade, som baggrund.
Hehe. Det er et fedt billede. Det er jeg enig i. Men at du har tilføjet stjerner tror jeg egentlig ikke jeg bryder mig om. Under alle omstændigheder har du lagt stjerner mellem månen og jorden
Tja det er lidt kunstigt, men jeg har nu lagt månen ovenpå stjernehimlen, for at det sku' gi' noget mere dybde.
Det jeg mener er at der skal være sort der hvor månens rundning er usynlig
Den er jo ikke på magisk vis væk
Hehe. Det er et fedt billede. Det er jeg enig i. Men at du har tilføjet stjerner tror jeg egentlig ikke jeg bryder mig om. Under alle omstændigheder har du lagt stjerner mellem månen og jorden
Tja det er lidt kunstigt, men jeg har nu lagt månen ovenpå stjernehimlen, for at det sku' gi' noget mere dybde.
Nårhhhh på den "lumske" måde Opdagede det også lige, da jeg så billedet på en anden skærm, som har mere brightness el. gamma, end jeg har. Så det er blevet rettet siden. Der var vist nogle bitte små stjerner i det område, som burde være helt sort.....
Nårhhhh på den "lumske" måde Opdagede det også lige, da jeg så billedet på en anden skærm, som har mere brightness el. gamma, end jeg har. Så det er blevet rettet siden. Der var vist nogle bitte små stjerner i det område, som burde være helt sort.....
Originally posted by Slacker
Jeg har fixet det ud fra det du har. Det er bedre end dit stræk, men opløsningen er stadig ret uoptimal. Proportionsmæssigt er den i orden nu.