Kære gæst, velkommen til Tweak.dk.
Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer.
For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere.
Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen.
Hvis du allerede er registreret, så log på her.
Oprindeligt indlæg af GrillRotten
Nå, men så blev det sgu ændret. Ild er ikke noget jeg gider se på min computer...
Uha Grill kan du så skynde dig og oploade i accaptabel størelse me want
Bruger pt det her i center med en sort bagrund..
Hmm, føj for den lede??
Et pic af en eller anden idiot som får fjernet ribbene for at kunne sutte på sig selv!?!? - OMFG
--- SILENT STORM ---
x850XT 520/540 @ 600/600, A64 2650 mhz - winchester, 2x512 Ballistix 241mhz 2,5-3-3-7
3Dmark: 01SE0305AM3 - Top10 i AM3 - og så lige nr.1 i 01SE + nr.2 i AM3 med winchester @ Danmark
(w3ber nuppede mig i AM3, piiiiv)
Lotus = Lots of troubles usually serious
Nå, men så blev det sgu ændret. Ild er ikke noget jeg gider se på min computer...
Hmm, føj for den lede??
Et pic af en eller anden idiot som får fjernet ribbene for at kunne sutte på sig selv!?!? - OMFG
hva med du bare lukker og lader være med at udtale dig om noget du ik ved noget om..
Synes bare det er ckockerende at nogle bliver tiltrukket af den slags, samt. død vold blod osv. er ret chockeret over der er så mange tweakere som har baggrundsbillder af den kaliber, grillrotten har også et yderst specielt - og mange andre..
Lyster i på død, lidelse???
--- SILENT STORM ---
x850XT 520/540 @ 600/600, A64 2650 mhz - winchester, 2x512 Ballistix 241mhz 2,5-3-3-7
3Dmark: 01SE0305AM3 - Top10 i AM3 - og så lige nr.1 i 01SE + nr.2 i AM3 med winchester @ Danmark
(w3ber nuppede mig i AM3, piiiiv)
Lotus = Lots of troubles usually serious
Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "1_2_know" (19.08.2005, 22:01)
Hmm, føj for den lede??
hva med du bare lukker og lader være med at udtale dig om noget du ik ved noget om..
Synes bare det er ckockerende at nogle bliver tiltrukket af den slags, samt. død vold blod osv. er ret chockeret over der er så mange tweakere som har baggrundsbillder af den kaliber, grillrotten har også et yderst specielt - og mange andre..
Oprindeligt indlæg af LecTer
Continental GT ikke? Prøvekørte den i Berlin her i sommerferien. Det er SÅ lækker en bil... ahhh hvem der bare havde pengene