Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

421

mandag, 6. marts 2006, 10:03

Citeret

Originally posted by Bentzin
Så'n ser min ud for tiden !

Flot baggrund.

422

mandag, 6. marts 2006, 10:10

Hvordan kan det være folk altid har et hav af genveje, ikoner, etc. på deres skrivebord ?

423

mandag, 6. marts 2006, 10:16

Citeret

Originally posted by Macimuz
Hvordan kan det være folk altid har et hav af genveje, ikoner, etc. på deres skrivebord ?

Hvorfor kører folk den hurtige vej hen til supermarkedet istedet for at tage omvejen? For at spare tid ;) (ved køreturen også benzin :finger:)

Intet system pt.
Bygger Conroe så snart G80 coren er på banen ;)

424

mandag, 6. marts 2006, 10:22

Citeret

Citeret

Originally posted by TheSnake

Citeret

Citeret

Lidt mange pubertetsdrømme i denne tråd og sprog ligeså. Men sådan set ikke så underligt. Bare lidt træls at se på - især sproget. Flot at dømme andre mennesker på den måde, som det bli'r gjort af nogle.
Klær' ikke lige frem tweak.dk, med så platte udtalelser og vendinger. Men kan desværre ikke undgås, ser det ud til. :(
Hva' med at finde kammertonen ? :9xo

hvilke udtalelser er der snak om ?

Citeret

Originally posted by Han$en
Nå drenge i fik både mit wallpaper og mit skin.. Men jer der bruger det wall, lad nu være med at trække for hårdt :)) :finger:

Hansens indlæg ville jeg gætte på...

Også det ja - men mere det at kalde folk, som man ikke kender, for klam so og hjernedøde og i den dur. Ikke lige udtalelser, som passer ind i et ellers så sobert sted som tweak.dk !
Men ka' være jeg ta'r fejl - at det er på sin plads, med så nedværdigende og uholdbare bemærkninger. Syns bare ikke det stemmer overens med tweak.dk's regler og alm. god tone.

Slå koldt vand i blodet mester! Uanset alder er en sådan kommentar da kun til at grine af? Ja med mindre man jo selvfølgelig hedder Hans Otto Bisgård. Kan følge dig i såsom klam so, hjernedøde osv, men slap af mand, min lille kommentar var bare en lille joke du ved. Kan man brokke over det, så sys jeg da lige man skal kunne argumentere den lidt bedre ihvertfald ;)

Intet system pt.
Bygger Conroe så snart G80 coren er på banen ;)

425

mandag, 6. marts 2006, 12:43

Citeret

Citeret

Hvorfor kører folk den hurtige vej hen til supermarkedet istedet for at tage omvejen? For at spare tid ;) (ved køreturen også benzin :finger:)

Det er vel lige hurtigt at åbne dem nede i start, efter min mening ...

Og der har du altid tilgang til dem selvom et andet vindue er i fokus.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Macimuz" (06.03.2006, 12:44)

426

mandag, 6. marts 2006, 12:51

Citeret

Originally posted by Fragman
bare det her:

Hehe du reklamerer for danmarks pt grimmeste hjemmeside ;)

427

mandag, 6. marts 2006, 12:55

Signatur billedet er slettet da det ikke virker

428

mandag, 6. marts 2006, 13:22

Citeret

Citeret

Citeret

Originally posted by TheSnake

Citeret

Citeret

Lidt mange pubertetsdrømme i denne tråd og sprog ligeså. Men sådan set ikke så underligt. Bare lidt træls at se på - især sproget. Flot at dømme andre mennesker på den måde, som det bli'r gjort af nogle.
Klær' ikke lige frem tweak.dk, med så platte udtalelser og vendinger. Men kan desværre ikke undgås, ser det ud til. :(
Hva' med at finde kammertonen ? :9xo

hvilke udtalelser er der snak om ?

Citeret

Nå drenge i fik både mit wallpaper og mit skin.. Men jer der bruger det wall, lad nu være med at trække for hårdt :)) :finger:

Hansens indlæg ville jeg gætte på...

Også det ja - men mere det at kalde folk, som man ikke kender, for klam so og hjernedøde og i den dur. Ikke lige udtalelser, som passer ind i et ellers så sobert sted som tweak.dk !
Men ka' være jeg ta'r fejl - at det er på sin plads, med så nedværdigende og uholdbare bemærkninger. Syns bare ikke det stemmer overens med tweak.dk's regler og alm. god tone.

Slå koldt vand i blodet mester! Uanset alder er en sådan kommentar da kun til at grine af? Ja med mindre man jo selvfølgelig hedder Hans Otto Bisgård. Kan følge dig i såsom klam so, hjernedøde osv, men slap af mand, min lille kommentar var bare en lille joke du ved. Kan man brokke over det, så sys jeg da lige man skal kunne argumentere den lidt bedre ihvertfald ;)

Nu var det, som jeg skrev mere de andre ting, hvor nogle tilsviner personer, som de ikke en gang kender.
Din kommentar - tjah - kan jeg kun ryste på hovedet af. Da den imo er ret så plat. ;)

Til det med genveje - ja, der har du evig ret. :9xo
Syn's det er besværligt, at gå i start->programmmer og så sku' scrolle hen til det program jeg skal bruge.

Eks.:

Lige PT har jeg nok et par stykker, som kunne flyttes, men nu passer det lige med antallet af linjer. ;)
Desuden så er det sjældent jeg har mange vinduer åbne samtidigt. Har svært ved, at se fidusen i det - kan jo kun kigge på en ting af gangen. ;)

429

mandag, 6. marts 2006, 13:27

Hvorfor er der så manger der bruger Temaet 'Windows Klassisk' ?

Whenever I’m about to do something,
I think “would an idiot do that?” and if they would,
I do not do that thing.

- Dwight Schrute (The Office)

430

mandag, 6. marts 2006, 13:30

Citeret

Originally posted by Aagaard1000

Jeg bruger det, fordi jeg har erfaret, at det bruger færrest ressourcer ift. alle dem med alt muligt gejl. Desuden er det enkelt og behageligt for øjnene.

431

mandag, 6. marts 2006, 13:41

Citeret

Syn's det er besværligt, at gå i start->programmmer og så sku' scrolle hen til det program jeg skal bruge.

Eks.:

Lige PT har jeg nok et par stykker, som kunne flyttes, men nu passer det lige med antallet af linjer. ;)
Desuden så er det sjældent jeg har mange vinduer åbne samtidigt. Har svært ved, at se fidusen i det - kan jo kun kigge på en ting af gangen. ;)

Kan godt se det ikke er hensigtsmæssigt når man anvender det sådan. Men hvis man gør sådan her i stedet (se attachment), så er det faktisk meget nemmere :) Bruger oftest bare windowstasten og så op i menuen. Men det er jo når alt kommer til alt, et spørgsmål om smag og behag.

Eller man kan jo også bare anvende quicklaunch, men igen synes jeg det er irriterende, fordi det tager pladsen fra åbne vinduer.

Er lidt kræsen hvad sådanne ting i det hele taget angår. Det skal være simpelt eller minimalistisk om man vil.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Macimuz" (06.03.2006, 13:42)

432

mandag, 6. marts 2006, 13:50

Citeret

Citeret

Eks.:

Kan godt se det ikke er hensigtsmæssigt når man anvender det sådan. Men hvis man gør sådan her i stedet (se attachment), så er det faktisk meget nemmere :) Bruger oftest bare windowstasten og så op i menuen. Men det er jo når alt kommer til alt, et spørgsmål om smag og behag.

Eller man kan jo også bare anvende quicklaunch, men igen synes jeg det er irriterende, fordi det tager pladsen fra åbne vinduer.

Er lidt kræsen hvad sådanne ting i det hele taget angår. Det skal være simpelt eller minimalistisk om man vil.

Tja - hver sine særheder. ;) Men ifl. min logiske sans, så er et klik på 1 genvej hurtigere end 2 (Start + genvej)
Desuden så forstår jeg ikke det med, at tage pladsen fra åbne vinduer.

433

mandag, 6. marts 2006, 13:52

Citeret

Citeret

Eks.:

Tja - hver sine særheder. ;) Men ifl. min logiske sans, så er et klik på 1 genvej hurtigere end 2 (Start + genvej)

434

mandag, 6. marts 2006, 14:20

Citeret

Det er selvf. hurtigere med dem på skrivebordet, såfremt man er på skrivebordet, men har man nu tweak åben og i fokus, så kræver det alligevel enten et klik på genvej til skrivebordet eller et tryk på "windows-tast + D" ...

Men skidt med det, bare man kan lide det som man har det :)

Det med ikoner der tager pladsen fra ens åbne programmer (vinduer), er rettet mod quicklaunch. Du ved nede i bunden lige ved siden af "start". Hvis man nu har 20 genveje placeret i denne, så fylder det alligevel en del. Har så set nogle vælger at lave processlinien dobbelt så tyk, meen det ser lidt klodset ud, imo.

435

mandag, 6. marts 2006, 19:19

Lige tid til ny. Min fede herlige kat Mufassa ville lege model.
Tror selv han synes at han er ret så hot. :)
:))

http://peecee.dk/?id=31099

[IMG]http://peecee.dk/resize.php?id=31099[/IMG]

Intel i5 2500K @ CM Hyper TX 3
Gainward GF GTX 560 Ti "Phantom" 2
Corsair 4x2 GB DDR3 1600MHz
ASUS P8P67 Pro B3
Corsair CX600

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Brtlsn" (06.03.2006, 19:25)

436

mandag, 6. marts 2006, 21:14

http://www.tashda.hotserv.dk/desktop6306.jpg

- Ja, det er ikke det kønneste syn, men det er min baggrund :P
det er forresten mig i Norge, Hafjell :D

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "tAshDa" (06.03.2006, 21:15)

437

mandag, 6. marts 2006, 21:18

Citeret

Originally posted by tAshDa

Man kan måske rede det med lidt ps :)) :9xo

438

mandag, 6. marts 2006, 21:21

Citeret

Citeret

Originally posted by tAshDa

Man kan måske rede det med lidt ps :)) :9xo

Ikke engang ps kan redde det!

Intel i5 2500K @ CM Hyper TX 3
Gainward GF GTX 560 Ti "Phantom" 2
Corsair 4x2 GB DDR3 1600MHz
ASUS P8P67 Pro B3
Corsair CX600

439

mandag, 6. marts 2006, 21:26

Citeret

Originally posted by Aagaard1000

Fordi det andet er alt for poppet ;)

I5 4670K, ASUS Z87-K, GTX770, 8 GB Hyper-X, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
Canon EOS 400D, Playstation 3, Xbox 360 Elite

Seneste tests og artikler

0

ASUS ROG Maximus VII Impact

Det er ved at være noget tid s
Læs Mere

0

Logitech x300 Bluetooth højttaler

Musik på farten kender vi alle
Læs Mere

1

Seasonic Platinum 1050W

Seasonic er en stor spiller på
Læs Mere

2

Gamdias Nyx Gaming Mat

Når man gamer, er det vigtigt
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Microsoft lancerer eget Smart Watch

Microsoft har annonceret deres
Læs Mere

0

Nexus 6 bliver forsinket i Europa

Forudbestillingerne til Nexus
Læs Mere

0

En pille der kan opdage kræft – Google´s nye projekt

Google X et science fiction-la
Læs Mere

0

Artikel: Sådan sikrer du dig mod MobilePay svindel

Hvis du har fulgt med i nyhede
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.